JarZZZZkan Bridgestone-hankinnasta ei ole kuulunut kokemuksia? Tuon merkin tiimoilta alkoi kiinnostamaan BT-016 Pro. Arviot ovat olleet kauttaaltaan kehuvia. Nopeasti lämpenevä jokakelin rengas. BT-016 oli hiukan ongelmallinen märällä, mutta Pro:ssa on uusi seos.
Aiempi ihastukseni SportSmart on toki myös varmaan hyvä, mutta Pro vaikuttaisi tarjoavan vielä hitusen enemmän sitä mitä haen. Eli luotettavuutta maantielle ja hyviä ominaisuuksia radalle. Myös mukavuuspuoli pitäisi olla kunnossa.
Tänään vaihdoin kumit, tourinkia Bridgestoneilla en ajanut yhtään, kesti kokonaiset 5 ratapäivää ja loppu.
Näähän oli tarkalta malliltaan Bridgestone Battlax BT-003 type3 eli medium seos edessä ja takana.
Lämmetessään huuuurrrja pito radalla ja ohjattavuus todella hyvä, en mä saanut niitä kyllä kylmänäkään luistolle vaikka yritin, varovasti..
Matka-ajoa tuskin kestää 3000 kilsaa pitempään, mene ja tiedä, jotkut väittää kyl ajaneensa jopa 5000.
Melkosen ratapainotteiset kyllä ja siellä kuin kotonaan.
Noh, nuo sulaa aika äkkiä, joten seuraavaksi kokeillaan aika lailla samaa sarjaa olevaa Bridgestone BT-003 Racing Street versiota.
Bridgen maahantuoja väitti noiden olevan aika lähellä tuota mun aikasempaa mallia ja mediumia, mut ehkä aavistuksen kovempi, jää nähtäväksi.
BT-003 Racing Streetistä seuraava taitaa olla just tuo BT-016Pro, testeissä tosiaan hyvin pärjänneet.
Kyllähän se näyttää olevan niin et sekä radalla kunnolla toimivaa ja pitävää+ tourinkia kestävää ei olekkaan, pitää vaan valita siihen suuntaan enemmän kallistuva, mikä on itelle tärkein.
Dunlopin Sportsmart on ainakin mulla ollunna edelleen toimivin, jos molempia hakee samassa paketissa, toki sen sai luistolle kun oikeen puski isojen poikien perässä.