Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
51
Viat & Huollot / Keskiseisontatuen koko K 1200 GT 2006
« Uusin viesti kirjoittanut eerolehtinen 25.04.22 - klo:12:33 »
Ostin käytettynä K 1200 GT:n vm. 2006. Heitin polleasti pyörän keskiseisontatuelle ja totesin että menipä helpolla. Vähän kummalta kyllä näytti. Seuraavana aamuna lähdin töihin ja laitoin pyörän käymään ja hyppäsin kyytiin. Meinasin heilauttaa pyörän pois keskiseisontatuelta. Eihän se heilahtanut mihinkään. Molemmat pyörät melkein kiinni asfaltissa ja keskiseisontatuella tukevasti. Pari kertaa yritin mutta eihän se lähtenyt. Ei auttanut kuin sammuttaa pyörä ja nostaa pyörä pois keskiseisontatuelta. Lähtihän se mutta hiki tuli ja oli pieni pelkokin miten siinä käy. Painaa kuitenkin melkoisesti.
Japsipyörissä olen tottunut, että rivakka heilautus takapyörälle ja siitä pieni rykäisy eteen päin, niin heilahtaa pois keskiseisontatuelta. Tällä siihen ei ole mitään mahdollisuuksia.

Katselin tuota keskiseisontatukea ja ihan hyvältä se muuten näytti mutta kumman matalalle se jättää pyörän. Ei siitä paljon apua ole jos esimerkiksi rengasta vaihtaa. Eikä sitä viitsi muutenkaan käyttää jos noin vaikeasti lähtee pois päältä.

Ajattelinkin kysyä ihmisiltä, että onko tuo ihan normaalia, että on noin alhaalla renkaat kun on keskiseisontatuella?
Ja jos on, niin onko siihen jotain kikkaa miten saa helpommin pois keskiseisontatuelta?
Mahtaako mulla olla väärän pyörän keskiseisontatuki?
52
Näyttely pidetty. Noin 6000 kävijää. Todella hyvin. Kukaan ei tullut prätkällä näyttelyyn, sen verran huonot kelit. Mutta nyt näyttelyn jälkeen näyttää hyvältä ja kausi pian alkaa.
53
No niin näyttely lähestyy. Keli ei suosi moottoripyörillä tulevia, mutta oikealla asenteella ja kalustolla kyllä pääsee tänne. Allekirjoittanut toimii ekaa kertaa mannekiinina mp asujen muotinäytöksissä. Niitä on kaksi kertaa aina näyttelypäivänä; klo 12 ja klo 13.30. Emppu Nieminen Peterpan kouluttaja myöskin, meidän JMK MC:n jäseniä, toimii juontajana. Tervetuloa mukaan!
54
Viat & Huollot / Vs: BMW diagnostiikkaa Tampereen seudulla
« Uusin viesti kirjoittanut ark28 31.03.22 - klo:19:59 »
Mistä hommasit ja mitä maksoi?

ICOM-A on kiinalainen klooni (A1), hankin sen käytettynä paikalliselta bmw expertiltä, 100 e. Tämä yksilö on toiminut ihan hyvin. Ilmeisesti hieman tuurin kauppaa, saako toimivan, jos kloonin tilaa.
ICOM-D kaapelin tilasin Amazonista, oisko ollut 20-30 e.
Softat löytyi googlen avulla :-) Noi käy autodiagnoosiin/softapäivityksiin myöskin. Autoja varten hankin vielä aidon ICOM-B MOST-väyläadapterin.
55
Viat & Huollot / Vs: BMW diagnostiikkaa Tampereen seudulla
« Uusin viesti kirjoittanut Mrk 22.03.22 - klo:02:06 »
Mistä hommasit ja mitä maksoi?
56
Nelosessa ohjastellaanki jo niiiiiiiiiiiiiiiii yös, ko pääsee....Dalsnipalle tiätty... hesse_blink
57
Jo vain tuttuja teitä. On ajettu pariinkin kertaan. Hyvää settiä.
58
Viat & Huollot / BMW diagnostiikkaa Tampereen seudulla
« Uusin viesti kirjoittanut ark28 19.02.22 - klo:10:20 »
Moro,

Tuli omaan käyttöön hommattua ICOM A + D + ISTA-D, ISTA-P softa joten onnistuu diagnostiikka/vikakoodien luku, huoltojen nollaus jne BMW pyöriin.

Sen verran tullut säädettyä omaa pyörää, että K1300s:ään olen onnistuneesti päivittänyt myos uudemmat softat sekä retrofitannut RDC:n perusdiagnosointien lisäksi. Ja pyörä käy ja kukkuu edelleen  hesse_biggrin



59
Jovvvain ja kolmosessa valutellaanki jo sitten Geirangerin kylälle.....
60
Moro

Täällä Jyväskylässä taas pitkästä aikaa mp näyttely.

http://www.jmkmc.fi/mpnayttely.html

Taisi olla pari vuotta sitten edellisen kerran. Vuonna 2021 ei ainakaan ollut.

Tervetuloa mukaan!
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10