Ohhoh, aika hyvältä näyttäs käppyrät.
No voidaan me pikkusen olla optimistisia täällä foorumilla.
Lainaus käyttäjältä: "jarska"No voidaan me pikkusen olla optimistisia täällä foorumilla. Et uskalla, et varmasti uskalla, ethän Eikös Matsollaki ollu busa ennen?
S1000RR ABS = Hinta 16.844€ + Vero 5.056€ = 21.900€DTC luistonesto = 430€Quickshifter = 570€Häläri = 325 23.225€ on koko paketin hinta.värivaihtoehdot vuodelle 2010
Lainaus käyttäjältä: jarskaOhhoh, aika hyvältä näyttäs käppyrät. No juu, olematta hirveän puolueellinen sanoisin et noi tehokäppyrät on aina hieman arvelluttavia.188 takapallolta on jo sen verran raju määrä et se vaatis kammelta pitkälti yli 200 heposta.
Noissa tehomittauksissa on vissiin aikapaljonkin eroa riippuen missä se penkitetään ja kuinka tehot ilmoitetaan?Oonkohan pahasti hukassa jos muistelen että hevosvoimiakin oli kahta eri tyyppiä??
http://www.bmw-motorrad.fi/fi/fi/_teaserpool/media/instruction_manuals/Riders_manual_S1000RR_2010_FI.pdfS1000RR manuaali, ja kaikki dingeldongelit selitettynä...ei saat. nyt iski pitkä talvi. Ei sun nyt auta kun tulostaa toi, lukea sitä aamukakkilla ja nukkua sen vieressä.
Lainaus käyttäjältä: "spk_1978"Noissa tehomittauksissa on vissiin aikapaljonkin eroa riippuen missä se penkitetään ja kuinka tehot ilmoitetaan?Oonkohan pahasti hukassa jos muistelen että hevosvoimiakin oli kahta eri tyyppiä??Minusta kyllä alkaa tuntua, että olet hukassa. Ei poneja mitata. Hepoja vaan.
Kampitehoa voi olla uuissa hieman piristetyissä kyykyissä lähelle 200hv mutta takarenkaalta ei kyllä yli 190hv vehkeitä hirveän montaa ole.