Apriliapalstalla siitä on kohtuu paljonki juttua - tuli joskus luettua ku Milleä kattelin. Kohtuu yleinen pikkuvaiva. Muistelen, että jonkun analyysin mukaan asiaan vaikutti nestekanavan muoto kytkinsylinterin lähellä (nesteeseen tulee kytkimen työliikeen palautusvaiheessa alipainetta ja ei tartte kova lämpö olla niin kuplii) - en vaan muista oliko kahvassa vai kytkimen päässä - joka altisti kuplien muodostumiselle. Joku modi oli oikein tehtaallakin tehty siihen vaivaan. Minusta kuullosti ihan uskottavalta.
Jos haluat verrata 50000km ajettuun niin ilmoittele, niin pääset testaamaan. Suosittelisin viemään ko. härpäkkeen Kymäläiselle. Oletuksena mulla on, että järjestelmässä on ilmaa, mutta se ei selitä luistamisen tunnetta. Kytkinlevyjä ei ole tarkoitettu vaihdettavaksiksi osiksi, vaan vaan koko paketti myydään "tasapainotettuna" kokonaisuutena. Joko levyt voi vaihtaa tai sitten kannattaa investoida samalla rahalla parempaan kytkimeen (ken tietää niin kertokoon). Mulla tuli muuten öljyn vaihdon yhteydessä ulos noin 10mm halkaisijaltaan oleva vihreä O-rengas, jonka epäilen olevan kytkimestä. Hyvin on matka jatkunut ilman mokomaa O-rengasta ja toivottavasti jatkuu mutkaista tietä näkymättömiin.
Harri, alias MP-Kymäläinen, osannee ratkaista ongelman, ja on vieläpä samassa kaupungissa. Olis kyllä kiva kokeilla miltä tuntuu toisen miehen yhtä paljon höylätty "mulkunjatke", vaikka olenkin naimisissa ja yli 99% hetero.Ei ne varmaan ole hölmöjä Heinollakaan, mutta niillä menee hetken aikaa kunnes saavat koulutettua S-miehen (super-Hessun) kyvykkäästä henkilökunnastaan. Eli mun mielipiteenä on , että Mansesterissa saa parempaa huoltoa kuin hyvää merkkihuoltoa, kannattaa ottaa ilo irti
kantsii vaihtaa tai vaihdattaa ne kytkinnesteet. Je ei ne sieltä poistu ilmaamatta, vaikka Heinolla sanoiski niin. Asentajalla menee aikaa vartti - puoli tuntia + nestettä hiukan.
Tommonen sieltä pohja propusta kuitenki löytyi. Huonosta kuvasta ei käy ilmi, että rengas on poikki. http://www.aijaa.com/v.php?i=6358953.jpgMulla on semmonen mutu, että kytkimessä saattaisi olla 3 vihreätä O-rengasta, jotka on venytetty johonkin ja toimivat värinän poistajina. Mukavinta olis jos tuo rengas olisi todellakin vieras esine ja joutunut moottoriin kasaus vaiheessa.