Et vaan nähny, mutta sunkin pyörän jälkeen jäi sinistä savua, vai eihän se moottorista voinu...
... Ripeässä vedossa pääsuoralla loppui nelonen ihan vähän kesken rajoittimen iskiessä vähän ennen 210km/h. Loppupään mutkaosuudella olisi voinut käyttää kakkostakin, mutta olisi herkästi voinut syntyä ns tilanteita ja tulla muutenkin kulmikkuutta ajoon (vieläkin enemmän). ...Edit:Yritin käyttää Racechronoa pariin otteeseen, mutta mitään kierrosaikoja en saanut aikaiseksi. Sen sijaan nopeusloggaus oli päällä, käyttäen N95:n omaa gps:ää, mikä ei ole hirveän luotettava. Aika isoja nopeuseroja eri yrityksissä ja kuulemma luotettavuus on sitä heikompi mitä kovempi kyyti. Suurin nopeus pääsuoralla muka 225, useimmiten kuitenkin selvästi alle 200. Muistan kyllä kerran vetäneeni nelosen tappiin ja vielä viitosen vähäksi aikaa. Jarrutukset alkoivat heti suoran puolenvälin jälkeen... chicken
Lainaus käyttäjältä: hidas57 - 25.08.10 - klo:15:46Et vaan nähny, mutta sunkin pyörän jälkeen jäi sinistä savua, vai eihän se moottorista voinu... Hyvä että eteeni näin, prkle oli viimenen kerta kun laitan radalle ton suupertin C2 tourinkipotan, putos aina silmille tiukimmissa mutkissa ja nenän varsi oli pari päivää kipeenä.
Joku kirjoitti mahdollisesta seuraavasta ratapäivästä, kaiketi tulevana vuonna, ja ehdotteli jotain eteläisempää rataa, mm. Ahvenistoa. Itse en tuolle Ahvenistolle lämpene kahdesta syystä, melurajat ja suoja-alueet. Mitä kuuntelin porukan pyörien ääniä Kemoralla, niin tuskin monikaan jää 95dB:een. RR:t menee vakiona tuohon, mutta ei enää sliparilla, jollainen useimmilla on.Alastaro vissiin käy.