Luotan vielä kouluttajan sanomaan, että hitaassa ryhmässä ei tarvi paineiden kanssa pelleillä. Elikkäs mä oon niin hidas, että mukaan riittää kuusiokoloavain, millä saa ne peilit pois. Hmm...pitääkin tarkistaa onko puimurissa peileissä jo vilkut kiinni. Ei niitä naruja viitsi alkaa purkaamaan niin sitten teipataan. Voisin melkeimpä kysyä, että pitäiskö siellä radalla ajaakin, mulla on tapana ollut taluttaa. Kai mä saan oman hitaan ryhmän? Tai voin mä siellä ajella niin saatte tekin harjotella ohittamista.
Mä veikkaan että taluttajia riittää yllinkyllin. Nasu kun vaan pitää huolen että majapaikassa on Matti ja Teppo iltajameissa niin homma lapasessa.Tehdään reilusti 2-3 ryhmää riippuen jengin menohaluista.Alkupäivälle voidaan laittaa reenauksia enempi, kun kello alkaa lyödä kuusi niin radalla olkoon JTK ( silläkun on Kallio selässä) sekä Matso salaa puimurilla (latailee kännyä ajaessa), ja tietysti kuolematon keuliva Jarska. Muut grillatkoon makkaraa ja lyököön löylyä.Näkisin että meillä on kaikki aineet hyvään rata-päivään ja etenkin ratapäivän iltaan.Kunhan Jarska lopettaa keulimisen samalla klun aloittaa löylyn heiton niin alles gut! .gif
Tässä hieman tarvikkeita mitä meillä on ollut mukana noilla reissuilla kun yleensä porukassa käydään vääntämässä rinkulaa.-Sukkapari urheilusukkia (helvetin paljo yksinkertaisempaa peittää peilit ku ei tarvi sit repii teippejä peilistä).-Teippiä (miel maalarinteippiä tai pakkausteippiä kun ne hepposimmat ohuet teipit sitte repeilee ja niit saa olla kynsineen repimäs joka perkeleen paikasta).-Rengaspaine mittari : AIVAN ehdoton, renkaassa jos jollakin 3bar painetta jostain syystä takana ja antaa kuumalla päivällä hieman runtua rinkulalle niin paineet voi olla turhan kovat ja ominaisuudet hävitä (tämä kyllä riippuu ihan kuinka kovaa syöttää).-Paineilma kompura (niitä ihan pieniä) Itselläni oli busassa yhdessä sivulaukussa sellainen pikku kompura joka toimi tuollaisesta virtapistokkeesta 12v, niitä saa esim. Biltemasta tai Motonetistä, riittää jos yhdellä porukasta tälläinen niin ei sit tarvi etsiä huoltoasemaa jos hieman "lipsahtaa paineet".Vettä riittävästi.Ensiapu-pakkaus.Työkalut jousituksen säätöön (jos on joku joka haluaa alustaan koskea) oletuksena ei kannata räpeltää kauheasti vaan opettelee ensin rauhassa vakio asetuksilla...mutta kun tuota elinkeinovartta on suotu monelle meistä niin kannattaa muistaa et jousitus on hieman löysähkö 100+kg miehelle jos jarruttelee.
Tuosta ei puutu kuin spk_1978 liian tiukassa nahkapuvussa istumassa saunan lauteella, ei lähre enää pois ei..
Sun pitää Jarska ihan oikeesti treenata toi keuliminen, ei tuu muuten päivästä mitään..illasta puhumattakaan
Lainaus käyttäjältä: pthuone - 10.02.10 - klo:22:55Sun pitää Jarska ihan oikeesti treenata toi keuliminen, ei tuu muuten päivästä mitään..illasta puhumattakaan Eihän tässä kehtaa enää naamaansa näyttää jos ei opettele edes sentin nostaan tassua.
Lainaus käyttäjältä: jarska - 10.02.10 - klo:23:08Lainaus käyttäjältä: pthuone - 10.02.10 - klo:22:55Sun pitää Jarska ihan oikeesti treenata toi keuliminen, ei tuu muuten päivästä mitään..illasta puhumattakaan Eihän tässä kehtaa enää naamaansa näyttää jos ei opettele edes sentin nostaan tassua. Radalla ei sit keulita Mut ei muuta ku bemarilla 60kmh ykkösellä ...kaasu pois ~¨sekunnin verran ja heti hanaa perää niin kylä lähtee.Kakkosellakin pitäs lähtä.Kolmosella .. sun pitää laihduttaa ja tarviit lisää tehoa
Lainaus käyttäjältä: jarska - 10.02.10 - klo:23:08Lainaus käyttäjältä: pthuone - 10.02.10 - klo:22:55Sun pitää Jarska ihan oikeesti treenata toi keuliminen, ei tuu muuten päivästä mitään..illasta puhumattakaan Eihän tässä kehtaa enää naamaansa näyttää jos ei opettele edes sentin nostaan tassua. Radalla ei sit keulita Mut ei muuta ku bemarilla 60kmh ykkösellä ...kaasu pois ~¨sekunnin verran ja heti hanaa perää niin kylä lähtee.Kakkosellakin pitäs lähtä.Kolmosella .. sun pitää laihduttaa ja tarviit lisää tehoa sorry
Palatakseni aiheeseen, mua kiinnostaa mihin perustuu tuo peilien ja lamppujen peittäminen, ilmeisesti säännöissä?Joku heijastus juttu vai mikä?