Varoittelee vanhasta aiheesta, mutta laitanpa nyt kuitenkin tähän samaan (vaikkakin K1200R kyseessä) ettei aivan asiat pirstaloidu ympäri foorumia.
Tuossa kun on mystifoitu tuota servojarrujen nesteiden vaihtoa, niin omaani rakentelin ABS-yksikköön käypäisen suppilon motonetin 60-1004 -sarjan suurimasta suppilosta. Muuten meni suoraan, mutta kärkeen pyöräytin ilmastointiteippiä tiivisteeksi luokkaa 10 kierrosta. Jarrumäntiä levittelin motonetin 38-30775 -työkalulla (takasatulaan laitoin ison meisselin mäntien ja työkalun väliin, kun siellä joku nystyrä oli muuten edessä). ABS-yksikön ilmausruuveihin en tarvinnut sen kummempia erikoistyökaluja vaan pienellä kiintoavaimella selvittiin.
Noilla kaluilla täyttyi harjoitellessa tyhjäksi päässyt etujarrupiiri, eli ei nyt aivan ensimmäiseksi kannata huoltoon viedä, jos hitusen vastustaa ja jarrumerkkivalo loistaa taulussa ensimmäisen illan jälkeen.