Terve,
tää on mallikohtainen
homma, noissa R-sarjalaisissa on tulpat melkohyvin
luokse päästävissä. Tulppia on siis 4 kpl, toiset on melko helpossa paikassa, lähes näkyvissä, toisten kohdalla joutuu nöyrtymään ja kumartumaan pytyn alapuolelle. Nesteitä tarvitaan vasta
kun homma on valmis. (provo-osuus alempana?).
Ollille tiedoksi paijerilaiset on tehty siten että mahdolliset purku-&kasaushommat on osien hyvän sovituksen vuoksi helpompia kuin wokkipannuissa, paljon helpompia kuin italoissa ja paaaljon harvemmin tehtäviä kuin ameriikkalaisissa. (tässä tais olla provo-kohta?).
No, oikeesti saksalaisten huollot ei vaadi sen kummallisempia temppuja kuin japsit tai italot. Suosittelen vilpittömästi, ja jotain valmistajan luottamuksesta kertoo että uusiin annetaan 2 v takuun lisäksi luvataan 3 vuoden pituinen liikkuvuus turva. Näin oli ainakin 2008.