BMW Sportbikes Finland

Sporttipyörät => K1200GT & K1300GT/K1200RS & K1100RS => Keskustelua pyöristä => Aiheen aloitti: jussita - 18.02.10 - klo:13:05

Otsikko: Kestotesti Motorrad-lehdessä
Kirjoitti: jussita - 18.02.10 - klo:13:05

Tulinpa eilen ostaneeksi Motorrad-lehden numeron 4/2010, jossa oli K 1300 GT:n kestotestin väliraportti. Sellaisethan ovat tyypillisesti vikalistoja, mutta silti -vaikka se vähän arveluttavaa onkin tällä meidän BMW-uskoon tulleiden foorumilla julkaista- skannasin sen tähän ainakin jutun juureksi.

Lisäsin tuohon pdf:ään etusivulla olevaan yhteenvetoon testitapahtumat suomeksi, samoin viimeisellä sivulla olevan BMW:n kommentin.

Otsikko: Vs: Kestotesti Motorrad-lehdessä
Kirjoitti: jarska - 18.02.10 - klo:13:27
Hitto, siinähän on vikoja, olkaamme silti uskossamme vahvat. BMWsmile bowdown

Kiitos artikkelista Jussita.
Otsikko: Vs: Kestotesti Motorrad-lehdessä
Kirjoitti: perttip - 20.02.10 - klo:21:34
Hitto, siinähän on vikoja, olkaamme silti uskossamme vahvat. BMWsmile bowdown

Kiitos artikkelista Jussita.
Viimekesä kysyi kyllä hiukan uskoa.....  angry hedari Ollan vahvoja! horisko   (K1200GT-06)
Takaperä rikki, n.44500km. kustannusarvio n.2000e, n.  49000km:n kohdalla vikacoodi 617D, korjauskustannusarvio, n.2000e + työt.   hesse_blushing     Hiukan halvemmalla selvisi, kun korjasin itse, takaperä, tiivisteet ja laakerit n.250e + työt,  integral ABS -tehostin ebay:sta n. 600e, tietysti piti hankkia ohjelmointi/vikacoodit -lukulaite, sille saattaa tosin olla käyttöä myöhemminkin.  hali_peukku
Suurin harmi takaperä "vaivoista" oli IBA  NG72-ajosuorituksen keskeytyminen...mutta... ehkä joskus ,myöhemmin uusiksi. :mrgreen: