Tsekkaile paineita, takasen ajopaine ei saa karata yli 1,45. Eli vika kiekka ns täysiä, varikolle ja heti mittaus.
Hienoa, tavoitteet saavutettu. Nyt nostat vauhtia sitä mukaa kun virheet vähenee. Ja muistat käyttää koko rataa jotta linjat kestää pitää hyvää vauhtia. Siitä se pikkuhiljaa. Sitten kun pysyy puolen metrin levyisellä linjalla kiekka toisen perään, haet jarruihin tehoa ja kohta ollaankin jo taas otettu sekunteja pois.
Aika paljon vähemmän on noi 1,9 ja 2,2 paineet verrattuna normipaineisiin, luulisi eron huomaavan.Pitää kokeilla kun taas pääsee radalle.
'Dunlopilla ajettu nyt n. 90 kierrosta, ja takasesta hävinneet oikean puolen kulumismerkit. Ei lipsu pahemmin, mutta kun huomenna kääntää sen, pitää perjantaina olla uus kumi alla. Hardia pitää koittaa, koska tämä medium käy liikaa kukkaron päälle.