BMW Sportbikes Finland
Sporttipyörät => F800S/ST/R => Viat & Huollot => Aiheen aloitti: Nasu - 01.06.10 - klo:21:40
-
Kawasakin kanssa nyt jo tottui lähes kaikkeen vaihteiden kanssa, mutta.... onkohan tämä ominaisuus vaiko vika.
Eipä saa vapaaata sitten millään päälle. Ykköseltä kun nostaa, vaikka kuinka nätisti ja vähän niin on kakkonen päällä ja sama toiseen suuntaan. Ei tuo minusta alussa tehnyt tuollaista, mutta nyt alkaa menemään hermo. Nimimerkillä ainakin kolmen minuutin homma tänään saada vapaa vaihde päälle. icon_rolleyes
-
Taisi tuo vapaan löytämisen ongelma olla Biken testin RöRRössä suunnilleen ainoa moitteen aihe (ketjuvetoa kun ei mainittu hesse_biggrin). Ehkäpä tämä on näiden sporttipyörien uusi ominaisuus??
-
Juu, vapaalla kun ei ajeta!
-
Kawasakin kanssa nyt jo tottui lähes kaikkeen vaihteiden kanssa, mutta.... onkohan tämä ominaisuus vaiko vika.
Eipä saa vapaaata sitten millään päälle. Ykköseltä kun nostaa, vaikka kuinka nätisti ja vähän niin on kakkonen päällä ja sama toiseen suuntaan. Ei tuo minusta alussa tehnyt tuollaista, mutta nyt alkaa menemään hermo. Nimimerkillä ainakin kolmen minuutin homma tänään saada vapaa vaihde päälle. icon_rolleyes
Taitaa olla ominaisuus, melkoista säätämistä se on minunkin pyörässäni. Tulee liikennevaloissa seisottua vaihde silmässä ja kytkin pohjassa angry
Paljonko sulla on kilometrejä? Mulla tämä on ruvennut vaivaamaan (kuljettajaa) vasta tänä keväänä ja nyt on noin 15000 lasissa. Olisko säätökysymys, mutta jos niin minkä? Kytkimen?
-
Kawasakin kanssa nyt jo tottui lähes kaikkeen vaihteiden kanssa, mutta.... onkohan tämä ominaisuus vaiko vika.
Eipä saa vapaaata sitten millään päälle. Ykköseltä kun nostaa, vaikka kuinka nätisti ja vähän niin on kakkonen päällä ja sama toiseen suuntaan. Ei tuo minusta alussa tehnyt tuollaista, mutta nyt alkaa menemään hermo. Nimimerkillä ainakin kolmen minuutin homma tänään saada vapaa vaihde päälle. icon_rolleyes
Taitaa olla ominaisuus, melkoista säätämistä se on minunkin pyörässäni. Tulee liikennevaloissa seisottua vaihde silmässä ja kytkin pohjassa angry
Paljonko sulla on kilometrejä? Mulla tämä on ruvennut vaivaamaan (kuljettajaa) vasta tänä keväänä ja nyt on noin 15000 lasissa. Olisko säätökysymys, mutta jos niin minkä? Kytkimen?
3500km mittarissa
-
Kawasakin kanssa nyt jo tottui lähes kaikkeen vaihteiden kanssa, mutta.... onkohan tämä ominaisuus vaiko vika.
Eipä saa vapaaata sitten millään päälle. Ykköseltä kun nostaa, vaikka kuinka nätisti ja vähän niin on kakkonen päällä ja sama toiseen suuntaan. Ei tuo minusta alussa tehnyt tuollaista, mutta nyt alkaa menemään hermo. Nimimerkillä ainakin kolmen minuutin homma tänään saada vapaa vaihde päälle. icon_rolleyes
Kytkimen säätö saattaa auttaa. Tai sitten pitää alkaa tutkimaan tuon polkimen sielunelämää tarkemmin. Tarttiskohan tehdä siihenkin oma vaihdepoljinmodaussetti.
t. Repa
-
Ei se ainakaan ominaisuus ole -ilmeisesti- kun minulla vapaa menee ihan nätisti ensiyrittämällä päälle aina. Uusi pyörä, vie Heinolle ihmeteltäväksi, ei sen noin kuulu olla.
-
Ettei olis syy uudessa ergo-kytkinkahvassa ja sen säädössä? Eikös sulle sellaset Kukkahatussa asennettu..
-
Ettei olis syy uudessa ergo-kytkinkahvassa ja sen säädössä? Eikös sulle sellaset Kukkahatussa asennettu..
Jaa-a, muuten ne vaihteet toimii moitteettomasti, noin ajaessa. hesse_blink
Kait se takkuaisi sitten muutenkin jos se siitä kahvasta olisi. Tai mistäs minä tietäisin.
-
Ettei olis syy uudessa ergo-kytkinkahvassa ja sen säädössä? Eikös sulle sellaset Kukkahatussa asennettu..
Jaa-a, muuten ne vaihteet toimii moitteettomasti, noin ajaessa. hesse_blink
Kait se takkuaisi sitten muutenkin jos se siitä kahvasta olisi. Tai mistäs minä tietäisin.
Kokeile kuitenkin kahvojen eri saatoja kun niissa mahdollisuuksia on horisko
-
Kokeile kuitenkin kahvojen eri saatoja kun niissa mahdollisuuksia on horisko
Hyvä idea: Heitin aikaisemmassa postauksessani kysymyksen säädöistä, mutta nyt vasta itse testasin...
Mulla on ST:ssä alkuperäiset kahvat ja kytkin oli säädetty lähimmilleen (lyhyet sormet). Kiersin ruuvia vähän auki, kahva siirtyi ehkä muutaman millin ulospäin ja nyt löytyy vapaa ihan helposti kun vetää kahvan perille asti. hesse_ok Vaijerin tms. säätöihin en koskenut.
Voi olla tosi pienestä kiinni.
Sitten tietysti kysymys, että miksi tehdään kahvalle säätö, jos sen käyttäminen johtaa siihen, ettei pelit toimi niin kuin on suunniteltu icon_rolleyes.
-
Kokeile kuitenkin kahvojen eri saatoja kun niissa mahdollisuuksia on horisko
Hyvä idea: Heitin aikaisemmassa postauksessani kysymyksen säädöistä, mutta nyt vasta itse testasin...
Mulla on ST:ssä alkuperäiset kahvat ja kytkin oli säädetty lähimmilleen (lyhyet sormet). Kiersin ruuvia vähän auki, kahva siirtyi ehkä muutaman millin ulospäin ja nyt löytyy vapaa ihan helposti kun vetää kahvan perille asti. hesse_ok Vaijerin tms. säätöihin en koskenut.
Voi olla tosi pienestä kiinni.
Sitten tietysti kysymys, että miksi tehdään kahvalle säätö, jos sen käyttäminen johtaa siihen, ettei pelit toimi niin kuin on suunniteltu icon_rolleyes.
No just, ei sitä kahvaa nyt kyllä ainakaan kauemmaksi säädetä sanon minä. Sen takia siihen ne hienot säätökahvat piti hommata, että nää mun koon 5 räpylät yltää sinne kytkin kahvalle. icon_rolleyes
Nooh, josko joku tässä viikonlopun aikana ehtis katsomaan ja pohtimaan asiaa. Seuraava osoite onkin Heino ellei ala vapaa löytymään.
-
Pointti: voi olla ihan muutamasta millistä kiinni. Kokeile hesse_wink2
-
Kytkimen säätö auttoi. Kiitos Bozze.
Nyt toimii vaihteet ja kahvakin ottaa jo ylempää kiinni. Eli sain sitä vieläkin lähemmäs. hesse_yahoo
-
Kytkimen säätö auttoi. Kiitos Bozze.
Nyt toimii vaihteet ja kahvakin ottaa jo ylempää kiinni. Eli sain sitä vieläkin lähemmäs. hesse_yahoo
Hieno juttu! hesse_ok