Tyhjäkäyntiin liittyen sattui silmiin sakujen palstalta K1300S ongelmat moottorin sammumisesta tyhjäkäynnillä ja esim. kun kytkin vedetään pohjaan, sekä epävakaa tyhjäkäynti. Näytti olevan kaikenlaista kokeiltu/vaihdettu ja toimivimmaksi oli todettu ruiskurungon vaihto. Siinähän tulee mukana tietääkseni kurkut läppineen, ruiskut ja ... TPS. Tuollaista pakettia heiluttelivat minunkin silmien edessä Kuvalla...vaan vaihdettiinkin vain TPS nyt ensin, koska siitä oli lopulta selkeä indikaatio testerissä. Toistaiseksi sehr gut.
Juu en tiedä kaveria, enkä mitenkään sinällään lyttää teorioitansa. Kerroin vain mitä olen aiheesta lukenut muiden kokemuksia, Saksassa. Huollot eivät tiedä syytä, mutta osia riittävästi vaihtaen onkelma voi korjaantuakin.Eli tulkitsen niin, että mainitsemasi seoksen rikkauskin oli ns. valistunut arvaus tai tieto, näistä pyöristä yleensä.Niin, se viides 'letku' on meidän laitteissa tulpattuna kuvien mukaan. Aukihan sitä reikää ei voi jättää.