Kirjoittaja Aihe: K12S kytkin??  (Luettu 152617 kertaa)

Poissa Repa

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1209
  • K1200S MAB turbo -06 Kimalainen
Vs: K12S kytkin??
« Vastaus #225 : 13.03.12 - klo:17:13 »
Kytkin kruunun heikkous on takana olevat 4 kpl vaimennin jousi. Jousi on mitoiltaan 20x10 pituus 32mm. materiaali on kelvotonta jo alle 14000km saa jouset kuoleentumaa, jolloin pituus on useita millejä lyhyt, tämä aiheuttaa voimalinjaa löysyyttä, kaupunkiajossa nykivää menoa. mutta pahin on se että jouset pääsevät liikkumaa pesässään jolloin kova jousen pidin leikkaa jousen ulkopinnasta folion uhuita lastuja mitkä kyllä löytyvät magneeti tulpasta. Jos olet puuhastelija kerron miten kyseinen ongelma poistetaa. Korjaus tehty K12S vm-2006  ajettu 34500km, työkalujouset Tanskasta loput Suomesta. ajettu 2500km ja tarkastettu, Kyllä pelittää.   


Tässähän on oikea meininki,paikallistetaan vika ja korjataan se,eikä vaan vaihdella koemielessä kokonaisuuksia.  bowdown
Moi 1234, kolmenkympin huolto menossa, ventiilit tarkistettu ja tulpat vaihdettu. Olisi seuraavaksi kytkin projektin vuoro, kytkin täristää lähdettäessä liikkeelle. Meinaan tarkistaa levyt, olisiko tiedossa mistä siihen kruunuun saisi kunnon jouset.
On sitten iso huolto saatu päätökseen. Tuli avattua kytkin ja jäsen 1234:n ohjeiden/vinkkien mukaan uusittiin (ystävän avustuksella) kytkinkoriin jouset, levyt oli ok. Tallissa kytkintä luistateltu eikä tärinöitä, ääniä ym ikäviä asioita havaittavissa, hintaa tuli muistaakseni? n.30egee ei paha. Eli ei ihan heti kannata koko kytkinkoria alkaa vaihtamaan. En kyllä uusinut niitä posken ruuveja vaikka ovat kuulemma kertakäyttöisiä. Jouset oli ihan finito.

Kytkimeen ei taida kannattaa kommentoida enempää. Siitä on jo keskusteltu aika paljon.
Nuo alkuperäiset ruuvit ovat alumiinia. Varovasti kun kiristää, niin saattavat kestääkin. Riskinä on tietysti jonakin päivänä, että joku niistä katkeaa kierteeseen sisään seuraavalla kerralla. On ne kuitenkin jollakin tavalla alun perin kiristetty momenttiin ja laskettu, että eivät kestä montaa kertaa.
Omassa mopossa ne on korvattu ruostumattomilla kuuosiokoloruuveilla. Tapana kun on avata ja purkaa mopoa kesän mittaan. Ei sitten tarvitse uusia noita ruuveja. Mutta ei tarvitse vetää liaan tiukkaankaan, ettei lohkosta mene kierteet.

Tehoa ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!

Poissa JukkaE60

  • HP
  • *
  • Viestejä: 275
  • Focus Lost Lagoon fillari
Vs: K12S kytkin??
« Vastaus #226 : 24.04.12 - klo:18:22 »
Jatketaan nyt kumminkin vielä kytkimestä. Omassa, 1/2007 valmistetussa ja 18 tkm ajetussa kuuluu häiritsevän kova kolahdus kun laittaa vapaalta joko ykköselle tai kakkoselle, kun vaihde on jo pesässä niin vaihteelta toiselle vaihtaessa ei kuulu erikoisempia kolinoita. Kytkin ei luista eikä ääntele muutoinkaan, kun takarengas on ilmassa ja kytkee vaihteen päälle niin pyörä pyörähtää vajaan kierroksen. Kaupunkiajossa ilmenee jonkinasteista "nykytystä" ja on vähän vaikea löytää mieleistä vaihdetta. Pitäisiköhän tästä olla huolissaan, tuo kolahtava ääni on jopa kovempi kuin edellisessä kusiaiskawassa?

Poissa Jussipolo

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 911
  • R1250RS Triple Black 2023
Vs: K12S kytkin??
« Vastaus #227 : 24.04.12 - klo:20:11 »
Jatketaan nyt kumminkin vielä kytkimestä. Omassa, 1/2007 valmistetussa ja 18 tkm ajetussa kuuluu häiritsevän kova kolahdus kun laittaa vapaalta joko ykköselle tai kakkoselle, kun vaihde on jo pesässä niin vaihteelta toiselle vaihtaessa ei kuulu erikoisempia kolinoita. Kytkin ei luista eikä ääntele muutoinkaan, kun takarengas on ilmassa ja kytkee vaihteen päälle niin pyörä pyörähtää vajaan kierroksen. Kaupunkiajossa ilmenee jonkinasteista "nykytystä" ja on vähän vaikea löytää mieleistä vaihdetta. Pitäisiköhän tästä olla huolissaan, tuo kolahtava ääni on jopa kovempi kuin edellisessä kusiaiskawassa?

Kylläpä kuulostaa tutulta. Varsinkin ykköseltä kakkoselle vaihdettaessa kolahtaa voimakkaammin. Mutta isot pykälät menee sitten kivuttomasti. Sanoisin ólevan normaalia. Näin se teki Yamahankin loota ja kesti.  hesse_yahoo
"Ei riemulla rajaa kun är ässällä ajaa"

Poissa j@ck

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 699
  • S 1000 XR
Vs: K12S kytkin??
« Vastaus #228 : 24.04.12 - klo:22:04 »
Mutua:
K 12 S nypytti Teboilin 98 Terrlla enemmän kuin muilla bensamerkeillä. Useampaan kertaan testattua ja melkein pakko oli uskoa, nykytilanteesta en sano mitään.
Jos olisi vielä ässä, niin piruuttani kokeilisin pienkonebensaa, sitä saa joiltain huoltoasemilta ihan mittaritavarana.
Nypytyksen saa pienenemään, tai jopa lähes häviämään Power Commanderilla ja oikeilla säädöillä.

Edelleen mutua:
Koneeseen perus 15W-40 mineraaliöljyt, niin ykkönenkin menee mukavammin ja äänettömämmin päälle. Itse käytin lähes uudesta alkaen Delvac MX:ää.

Ei mutua:
Ylöspäin vaihtaessa polkimeen valmiiksi, siis ennakoiden pieni noste. Hipaisu kytkinkahvaan, niin kakkonen, kuin muutkin menee päälle lähes äänettömästi - menee ne toki ilman kytkintäkin.
Tuo nostejuttu toimii myös muissa uudemmissa K-malleissa, ei pauku ihmeemmin 16 GT:n vaiheetkaan.


Poissa JukkaE60

  • HP
  • *
  • Viestejä: 275
  • Focus Lost Lagoon fillari
Vs: K12S kytkin??
« Vastaus #229 : 25.04.12 - klo:07:07 »
Mutua:
K 12 S nypytti Teboilin 98 Terrlla enemmän kuin muilla bensamerkeillä. Useampaan kertaan testattua ja melkein pakko oli uskoa, nykytilanteesta en sano mitään.
Jos olisi vielä ässä, niin piruuttani kokeilisin pienkonebensaa, sitä saa joiltain huoltoasemilta ihan mittaritavarana.
Nypytyksen saa pienenemään, tai jopa lähes häviämään Power Commanderilla ja oikeilla säädöillä.

Edelleen mutua:
Koneeseen perus 15W-40 mineraaliöljyt, niin ykkönenkin menee mukavammin ja äänettömämmin päälle. Itse käytin lähes uudesta alkaen Delvac MX:ää.

Ei mutua:
Ylöspäin vaihtaessa polkimeen valmiiksi, siis ennakoiden pieni noste. Hipaisu kytkinkahvaan, niin kakkonen, kuin muutkin menee päälle lähes äänettömästi - menee ne toki ilman kytkintäkin.
Tuo nostejuttu toimii myös muissa uudemmissa K-malleissa, ei pauku ihmeemmin 16 GT:n vaiheetkaan.

Teboilin tuotteita en ole tankannut, yleensä Nesukan 98:a menee. Tuo öljyhomma mietitytti jo aiemmin, sitä voisi kokeilla kun edelliset öljyt on ollu koneessa jo kesästä 2009 eli alkaa olla kolmisen vuotta vanhat litkut sisässä. Ihmetyttää vaan kun syksyllä vaihteet meni vapaalta päälle melko pienellä äänellä ja nyt on ruvennu kolahtelemaan. Tyhjäkäyntikin on minusta hiukkasen korkealla, 1100-1200 kieppeillä, tuntuu hiukkasen liian korkeilta? Säätämään ei taida pystyä?

Poissa mi16

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 245
  • K1300S HP 234
Vs: K12S kytkin??
« Vastaus #230 : 25.04.12 - klo:08:02 »
Teboilin tuotteita en ole tankannut, yleensä Nesukan 98:a menee. Tuo öljyhomma mietitytti jo aiemmin, sitä voisi kokeilla kun edelliset öljyt on ollu koneessa jo kesästä 2009 eli alkaa olla kolmisen vuotta vanhat litkut sisässä. Ihmetyttää vaan kun syksyllä vaihteet meni vapaalta päälle melko pienellä äänellä ja nyt on ruvennu kolahtelemaan. Tyhjäkäyntikin on minusta hiukkasen korkealla, 1100-1200 kieppeillä, tuntuu hiukkasen liian korkeilta? Säätämään ei taida pystyä?

Öljyksi Castrol Power 1 Racing SAE 5W-40 ja polkimeen Repan laakerit, itsellä aikanaan K12S kolahtelut putosi minimiin. Paljonko sulla tulee kilometrejä, kolmessa vuodessa oljy menettää jo aikapajon ominaisuuksia, joten en ihmettele jos kytkin pitää ääntä. Öljyt pitäisi vaihtaa kerran vuodessa.
Tyhjäkäynti on normaalisti 1050±50 min-1

Poissa j@ck

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 699
  • S 1000 XR
Vs: K12S kytkin??
« Vastaus #231 : 25.04.12 - klo:08:37 »
Repan laakerit poistaa kyllä välykset ja parantaa poljintuntumaa, mutta ei niistä vaihteiden kolahteluun mitään apua ole.
 
K 12 S öljyksi valmistaja suosittelee 15W-40 mineraaliöljyä, miksi sinne pitäisi laittaa jotain ihan muuta? En mikään wacci-intoilija ole, mutta suosittelen kokeilemaan. Ei ole kallis kokeilu, eikä satavarmasti hajota mitään. Täyttää myös valmistajan vaatimukset 100%

Öljyt (ja putsari) pitää vaihtaa 10 tkm / vähintään kerran vuodessa. Itse vaihdan aina ajokauden päätteeksi, olipa kesä saldo sitten 3 tai tai 10 tkm. En ajaisi, enkä aja peräöljyilläkään kuin yhden kauden, kilomerteistä riippumatta.

Jos öljyt on vaihdettu 2009, niin mitenhän mahtaa olla jarrunesteiden laita? Niiden kanssa ei kannata pihistellä, tulee kallista remppaa..

Poissa JukkaE60

  • HP
  • *
  • Viestejä: 275
  • Focus Lost Lagoon fillari
Vs: K12S kytkin??
« Vastaus #232 : 25.04.12 - klo:14:39 »
Repan laakerit poistaa kyllä välykset ja parantaa poljintuntumaa, mutta ei niistä vaihteiden kolahteluun mitään apua ole.
 
K 12 S öljyksi valmistaja suosittelee 15W-40 mineraaliöljyä, miksi sinne pitäisi laittaa jotain ihan muuta? En mikään wacci-intoilija ole, mutta suosittelen kokeilemaan. Ei ole kallis kokeilu, eikä satavarmasti hajota mitään. Täyttää myös valmistajan vaatimukset 100%

Öljyt (ja putsari) pitää vaihtaa 10 tkm / vähintään kerran vuodessa. Itse vaihdan aina ajokauden päätteeksi, olipa kesä saldo sitten 3 tai tai 10 tkm. En ajaisi, enkä aja peräöljyilläkään kuin yhden kauden, kilomerteistä riippumatta.

Jos öljyt on vaihdettu 2009, niin mitenhän mahtaa olla jarrunesteiden laita? Niiden kanssa ei kannata pihistellä, tulee kallista remppaa..

Eli ostin mopon viime syyskuussa ja se on ollut aika vähällä ajolla edellisen omistajan toimesta, huoltokirjan mukaan öljyt on vaihdettu viimeksi heinäkuussa 2009 jolloin kilsoja oli 11 tkm. Pyörä on menossa piakkoin 20 tkm:n huoltoon jossa saavat vaihtaa nuo jarrunesteet ja ehkäpä peräöljytkin, itte vaihdan todennäköisesti öljyt jo sitä ennen. Ei vaan ollut tullut mieleen tuo öljyasia / vuodet aiemmin. Pidempi euroopan olisi tarkoitus tehdä kesällä ja vaihteetkin sais pelata:9

Poissa 1234

  • HP
  • ****
  • Viestejä: 299
  • BSA 31
Vs: K12S kytkin??
« Vastaus #233 : 11.05.12 - klo:14:41 »
 bmw2_smilie  Moi.
« Viimeksi muokattu: 20.11.17 - klo:20:23 kirjoittanut 1234 »

Poissa JukkaE60

  • HP
  • *
  • Viestejä: 275
  • Focus Lost Lagoon fillari
Vs: K12S kytkin??
« Vastaus #234 : 11.05.12 - klo:17:46 »
Moi 1234, tuo on tarkoituksena kunhan hetki kirnutaan lisää kilsoja ja  0600

Poissa Repa

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1209
  • K1200S MAB turbo -06 Kimalainen
Vs: K12S kytkin??
« Vastaus #235 : 11.05.12 - klo:21:25 »
Repan laakerit poistaa kyllä välykset ja parantaa poljintuntumaa, mutta ei niistä vaihteiden kolahteluun mitään apua ole.
 
K 12 S öljyksi valmistaja suosittelee 15W-40 mineraaliöljyä, miksi sinne pitäisi laittaa jotain ihan muuta? En mikään wacci-intoilija ole, mutta suosittelen kokeilemaan. Ei ole kallis kokeilu, eikä satavarmasti hajota mitään. Täyttää myös valmistajan vaatimukset 100%

Öljyt (ja putsari) pitää vaihtaa 10 tkm / vähintään kerran vuodessa. Itse vaihdan aina ajokauden päätteeksi, olipa kesä saldo sitten 3 tai tai 10 tkm. En ajaisi, enkä aja peräöljyilläkään kuin yhden kauden, kilomerteistä riippumatta.

Jos öljyt on vaihdettu 2009, niin mitenhän mahtaa olla jarrunesteiden laita? Niiden kanssa ei kannata pihistellä, tulee kallista remppaa..


Tässä ollaan oikeilla jäljillä. Osittain.

Nuo laakerit polkimessa eivät paranna vaihteistoa mitenkään. Vaihteisto on se mikä on ja pysyy sellaisena. Tosin hämmästyttävän paljon on tullut kommentteja vaihteiston kolahtelun vähenemisestä tai kokonaan poistumisesta laakerisetin asennuksen jälkeen. Teknisesti minulla ei siihen ole mitään selitystä. Eli voi olla ihan henkimaailman juttu.

No tuo delvacci juttu onkin toinen asia. Ja jos laittaa sahajauhoja vielä öljyn sekaan niin johan kolahtelut alkavat vähentyä oikein oleellisesti. Tosin sahajauhot ovat ollet käytössä aikaisemmin vain sellasissa ajoneuvoissa missä vaihteistolla on omat öljyt eikä niitä (sahajauhoja) moottoriöljyn sekaan sopisi sotkea. Ei ainakaan ole BMW:n ohjekirjassa suositeltu...

t. Repa
Tehoa ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!

Poissa j@ck

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 699
  • S 1000 XR
Vs: K12S kytkin??
« Vastaus #236 : 11.05.12 - klo:21:43 »
Niin, mistään mitään ymmärtämättä ajattelisin, että ehkä perusmineraaliöljyissä ei olisi kitkaa lisääviä = mahdollisesti kytkinlevyt yhteen liimaavia ainesosia ja sillä ehkä jotain merkitystä..

Repa, en ihan hjymmärrä sahajauhovertausta, kun esim. ko. D täyttää valmistajan suositukset 100%.

Ja uksokaa nyt.. Polkimeen ennakoiden pieni noste ennen isommalle vaihtamista ja vaihtaessa vain hipaisu kytkimeen, niin 101% varmuudella ei pauku mikään muu vaihde kuin ykkönen. Ja senkin jysähdys voi vaimeta jollain muulla kuin "oikeilla" mp-öljyillä.

Siis kokeilkaa perusmineraalia ilman mp:n kuvaa purkin kyljessä, ei siinä mitään häviä - niin minäkin tein. Ei ole mitään omaa lehmää ojassa, enkä ole öljykauppias.

Ja siksi toisekseen.. Haluan ässän takaisin, kukahan huolisi tuon GT:n rohjakkeen  smiley_hitler-t
« Viimeksi muokattu: 11.05.12 - klo:21:59 kirjoittanut j@ck »

Poissa Repa

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1209
  • K1200S MAB turbo -06 Kimalainen
Vs: K12S kytkin??
« Vastaus #237 : 11.05.12 - klo:22:14 »
Niin, mistään mitään ymmärtämättä ajattelisin, että ehkä perusmineraaliöljyissä ei olisi kitkaa lisääviä = mahdollisesti kytkinlevyt yhteen liimaavia ainesosia ja sillä ehkä jotain merkitystä..

Repa, en ihan hjymmärrä sahajauhovertausta, kun ko. D täyttää valmistajan suositukset 100%.

Ja uksokaa nyt.. Polkimeen ennakoiden pieni noste ennen isommalle vaihtamista ja vaihtaessa vain hipaisu kytkimeen, niin 101% varmuudella ei pauku mikään muu vaihde kuin ykkönen. Ja senkin jysähdys voi vaimeta jollain muulla kuin "oikeilla" mp-öljyillä.

Siis kokeilkaa perusmineraalia, ei siinä mitään häviä - niin minäkin tein. Ei ole mitään omaa lehmää ojassa, enkä ole öljykauppias.


hesse_biggrin Sen verran minäkin olen matkan varrella oppinut, että en viitsi alkaa delvacista enkä muista uskonasioista vääntämään kättä. Jokainen tekee niin kuin hyvältä tuntuu.

Se, että tehdas suosittelee jotakin tiettyä öljyä kertoo tasan tarkkaan, että kyseinen öljy täyttää insinöörien asettamat vaatimukset. Ja se on referenssi. Siihen en voi ottaa kantaa, onko jokin muu öljy yhtä hyvä tai mitä haittaa on muiden öljyjen käytöstä kun en tunne valintakriteerejä. Itse olen matkan varrella ollut jonkun kerran eri yhtiöissä näiden asioiden kanssa tekemisissä ja nähnyt, että ääriolosuhteissä valmistajien välillä on eroja. Joskus suuriakin. Toisaalta tehdas testaa ääriolosuhteissa ja matti meikäläinen ajeleen kruisailuvauhtia eli oikeasti taitaisi kelvata melkein mikä vain. Poislukien em. sahajauhot. Pidetään ne pääkopan sisällä.

Sitä öljyn merkin ja tyypin vaihtointoa joka on melkein uskonnon omainen rituaali en vain henkilökohtaisesti ymmärrä. Jos kerran vuodessa muutaman litran vaihtaa koneeseen, niin miksei se voisi olla sitä parasta jota tehdas suosittelee ja jota tehdas on taatusti miljoonien kilometrien testein testannut. Miksi se pitää vaihtaa johonkin johon joku "uskoo" vakaasti ajettuaan muutaman kymmenen tuhannen kilometrin verran ilman ongelmia.  Mutta jokainenhan saa tehdä mitä oman moponsa kanssa haluaa. Ja tuskin tuo puimurin kone meidän useimpien käytössä miksikään delvacistakaan menee. Enemmän noista vapaavirtaussuodattimista ym härpäkkeistä on taatusti haittaa.

Mutta nyt hyppään tarkoituksella toiseen asiaan, joka tosin sivuaa öljyvalintaa. Tuossa autossani katsoin, että BMW suosittelee tiettyä longlife tyyppiä. Pidin humpuukina asiaa ja mietin tosissani panenko Mobil 1 -öljyt koneeseen. Ne nyt eivät ole huonommasta päästä nekään (Decvakkia en edes ajatellut, olisi ehkä täyttänyt standardit). No kun huoltoromppua selailin, niin sieltä löytyi BMW:n kommentti: ei saa laittaa muuta öljyä, muuten menee hiukkassuodatin tukkoon. Oikeasti meinasi suu loksahtaa auki. Tämäkin oli oikeasti mietitty  asia ja perustelu on olemassa. Onneksi en mennyt panemaaan mitään Delvakkia koneeseen. Huh!

t. repa

 
Tehoa ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!

Poissa JukkaE60

  • HP
  • *
  • Viestejä: 275
  • Focus Lost Lagoon fillari
Vs: K12S kytkin??
« Vastaus #238 : 11.05.12 - klo:22:35 »
Mutta nyt hyppään tarkoituksella toiseen asiaan, joka tosin sivuaa öljyvalintaa. Tuossa autossani katsoin, että BMW suosittelee tiettyä longlife tyyppiä. Pidin humpuukina asiaa ja mietin tosissani panenko Mobil 1 -öljyt koneeseen. Ne nyt eivät ole huonommasta päästä nekään (Decvakkia en edes ajatellut, olisi ehkä täyttänyt standardit). No kun huoltoromppua selailin, niin sieltä löytyi BMW:n kommentti: ei saa laittaa muuta öljyä, muuten menee hiukkassuodatin tukkoon. Oikeasti meinasi suu loksahtaa auki. Tämäkin oli oikeasti mietitty  asia ja perustelu on olemassa. Onneksi en mennyt panemaaan mitään Delvakkia koneeseen. Huh!

t. repa

Jotenkin monet öljyt tuntuu nykyisin kuin vedeltä, ehkä tietty "vastus" eli periaatteessa kait "huonompi" viskositeetti vaimentaa esim. kytkimen kolinoita. Mutta autohommasta, omassa autossa lukee öljykorkissakin Castrolin mainokset ja Mobilia oli merkkihuolto laittanu ensihuollossa kun mittarissa oli n. 30 tkm. Kaveri on töissä varaosaliikkeessä (n. 15 v.) jolla on oma korjaamo, se pitää Mobilia ihan p...na, pitäis varmaan joskus kysyä miksi. Näihin (auto/mp) tehtaan suosituksiin uskoakseni liittyy paljon markkinointia, ja testejä lopultakin melko vähän. Tästä esimerkkinä vaikka Ässän kytkin; kumman paljon niitä on viallisena maailmalle mennyt. Melko kiire on nykyään laittaa uusia tuotteita maailmalle ja missäpäs niitä olisi keretty kaikin tavoin ja öljyin yms. testaamaan. Se, että joku suodatin tukkeutuu voi olla ihan fuulaa mutta toisaalta tottakin. T. Savolainen näppiksen kimpussa. Ja auto on  bmw2_smilie nokivasara noilla suodattimilla.
« Viimeksi muokattu: 11.05.12 - klo:22:42 kirjoittanut JukkaE60 »

Poissa 1234

  • HP
  • ****
  • Viestejä: 299
  • BSA 31
Vs: K12S kytkin??
« Vastaus #239 : 11.05.12 - klo:22:44 »
MOi. Ei öljytyypin vaihdolla ole tarkoitus puuttua laatikon toimintaa. Tarkoitus on saada kytkin irottamaa kunnolla. Ei kai kenälläkään kolahda laatikko kun siirtää ykkösen päälle silloin kun moottori ei käy, jos moottori käy, ollaa paikoillaan ja kytkin irrottaa kunnolla, ei tapahdu kolahtelua. J ja J älä laita koneeseen castrolin kuraöljyä, laita vaikka jokin semi rasva, kyllä irrottaa.   

 

Uusimmat viestit

Äänimerkki ei toimi kirjoitti Jussipolo
07.05.24 - klo:23:54

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään 2024 koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
29.04.24 - klo:15:18

Mp-näyttely -24 kirjoitti Jussipolo
19.04.24 - klo:10:30

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Powered by EzPortal