BMW Sportbikes Finland
Sporttipyörät => K1600GT/GTL => Keskustelua pyöristä => Aiheen aloitti: mattianki - 07.10.12 - klo:17:01
-
Onko ollut ongelmia bmw 1600 valokatkaisijassa.
-
Ei valokatkaisijassa, mutta kruiserin viiksessä ja vilkkukatkaisijassa. Aika monta multa vaihdettu tänä vuonna. No mutta se nyt on kumminkin ollut oikeastaan ainoita vikoja koko kamppeessa.
-
Pitkiä ei saanut päälle, koko vasen kompleksi vaihdettu huollossa
-
Ihan vaan mielenkiinnosta. Oletteko kuulleet että K100:sessa olisi ollut vastaavaa....siis koskaan?
Kai se ruutikin kohta aletaan tekamään kuparijauheesta ......?
-
Tuo on ihme, että vuosi toisensa perään käytetään huonoa komponenttitoimittajaa. Noihin kahvanappuloihin liittyviä vikoja on ollut paljon, itselläkin jo 2007, kun äänimerkki alkoi soimaan jatkuvasti kesken ajon uudessa pyörässä. Vaihtoivat sitten ilmeisesti vasemman puolen kytkinpaketin, sen jälkeen ei ole ollut mitään.
-
Eri vika, mutta samalla puolella. Pleksin säätö lakkasi toimimasta ja vaihdettiin koko paketti uuteen.
Taitaa olla tyyppivika ainakin tuossa vasemman puolen katkaisijahässäkässä.
-
Juu, mullakin rupesi pleksin säätö temppuilemaan kesällä ja koko vasemmanpuoleinen kytkinpaketti vaihdettiin. Sen jälkeen ei ongelmia ole ollut.
-
Mielenkiintoista olisi tietää onko tilalle vaihdettu saman valmistajan tekele vai olisiko jokin toinen. Sen verran noissa on vikaa, että ihme jos sama valmistaja ensin lähettää sutta ja vasta erikseen pyydettäessä priimaa.
-
Saman valmistajan, sitä en tiedä, mutta ainakin numerosarja on vaihtunut useampaan kertaan. Mitä tuossa omassa oli, niin tuntui nuo ekat olevan persoja kosteudelle. No suomen kesähän on ollut tuossa suhteessa motoristille hivenen haasteellinen, mutta olisi se ainakin mun mielestä ihan kiva, että se kestäisi pikku sateenkin.
Myönnettäkööt, että ajoin tänä kesänä varmastikin huomattavasti enemmän kuin keskiarvo motoristi, mutta 4 kahvapakettia vaihtoon kesässä, on pikkuisen paljon. Mutta kuten tuolla edella sanoin, oli ne ainoita vikoja. No nyt tuo viimeinen numerosarja on jo varmasti hyvä horisko
-
Mun pyörässä ei nouse pleksi, eli taitaapi olla samaa vikaa kuin muutamilla jo ollut?
-
Mulla vaihdettiin vasen kytkinsetti, kun vakionopeuden säädin ei toiminut. Nykyinen pleksivika lienee enemmänkin moottorissa kuin kytkimessä. Autobaanaa jos ajelee reilummin, niin joku antaa periksi sen verran, että virrat kun kytkee pois, niin pleksin moottori luulee, että on sormet välissä tms. kun surrailee muutaman kerran pleksiä ylös ja alas, kunnes jättää sen vähän ylös. Teki tuota jo viime kesänä, mutta vika häviää, kun ottaa pleksin pois ja laittaa takaisin. Tekee sitä myös pikkupleksillä pidemmän kaahaamisen jälkeen.
-
Mun pyörässä ei nouse pleksi, eli taitaapi olla samaa vikaa kuin muutamilla jo ollut?
No nii masina oli huollossa ja pleksi toimii taas, sille piti suorittaa kalibrointi töspelin kautta.
Kauko-ohjaimet ei vaan toimi nii ei, missä ei oo mitää vikaa, mutt silti ei toimi?
Meni huollossakin sormi suuhun, mutt selvitystyö on menossa, joten eiköhän se siitä.
-
Mun pyörässä ei nouse pleksi, eli taitaapi olla samaa vikaa kuin muutamilla jo ollut?
No nii masina oli huollossa ja pleksi toimii taas, sille piti suorittaa kalibrointi töspelin kautta.
Kauko-ohjaimet ei vaan toimi nii ei, missä ei oo mitää vikaa, mutt silti ei toimi?
Meni huollossakin sormi suuhun, mutt selvitystyö on menossa, joten eiköhän se siitä.
Näissä on hyvä olla läppäri takaboxissa, piuhat, pulikat ja BMW ohjelmisto myös mukana. ???
-
Mun pyörässä ei nouse pleksi, eli taitaapi olla samaa vikaa kuin muutamilla jo ollut?
No nii masina oli huollossa ja pleksi toimii taas, sille piti suorittaa kalibrointi töspelin kautta.
Kauko-ohjaimet ei vaan toimi nii ei, missä ei oo mitää vikaa, mutt silti ei toimi?
Meni huollossakin sormi suuhun, mutt selvitystyö on menossa, joten eiköhän se siitä.
Näissä on hyvä olla läppäri takaboxissa, piuhat, pulikat ja BMW ohjelmisto myös mukana. ???
Noh siltä alkaa vaikuttamaan.