MOi. Onko K12S heikko. Löysin seuraavaa. Suomessa myyty ja rekisterissä K12S vm-2005 kelta/musta 10.11.2011 ajettu 117.000 km. Rekisteri osoite Kotka. Selvitetyt korjaukset.-Jakopäänketju vaihdettu Suomessa samallaiseen hammasketjuun, ei rattaita, sekä lisätty se ihmepurkki.-Sytytys kela vaihdettu Suomessa -Perävaihde vaihdettu keski euroopassa (BMW tullut oma aloitteisesti hinnassa vastaan) -Vesipumppu vaihdettu keski euroopassa (Olisi selvitty pelkällä tiivisteellä)Kytkintä eikä kytkinkoria korjattu tai vaihdettu.
Lainaus käyttäjältä: 1234 - 18.12.11 - klo:18:44MOi. Onko K12S heikko. Löysin seuraavaa. Suomessa myyty ja rekisterissä K12S vm-2005 kelta/musta 10.11.2011 ajettu 117.000 km. Rekisteri osoite Kotka. Selvitetyt korjaukset.-Jakopäänketju vaihdettu Suomessa samallaiseen hammasketjuun, ei rattaita, sekä lisätty se ihmepurkki.-Sytytys kela vaihdettu Suomessa -Perävaihde vaihdettu keski euroopassa (BMW tullut oma aloitteisesti hinnassa vastaan) -Vesipumppu vaihdettu keski euroopassa (Olisi selvitty pelkällä tiivisteellä)Kytkintä eikä kytkinkoria korjattu tai vaihdettu.Juu. Ihan paska. Kaikki tietää. 2005 alkupään mallit oli susia. Vaihdettii kardaaneita ja laatikoita. Kytkin toimii. Miksi pitäs vaihtaa?
Mulle ei kyllä aukea, mitä hra 1234 meille yrittää kertoa. Olen kai ainoa joka suoraan sanoo, withstupid mutta mielestäni jutut ovat vailla päätä ja häntää..
MOi. Olen katsellut täällä olevia kuvia. Joku on teipannut takavannetta ja tulpannut perävaihteen akseliputken reijän. Tietenkin jokainen saa tehdä pyörälleen mitä haluaa, Avonaisen akseliputken tarkoitus on jäähdyttää perävaihdetta. Tämä ei varmaan ole teippaajalle uusitieto koska kuvaa on katsottu 44 kertaa.