Mitä renkaita meinasit lämmitellä? Katurenkaisiin käsittääkseni saa lämmön ajamallakin, pari kierrosta lämmittelyä. Nuo oikeat kisarenkaat lienee eri juttu, niitä ei vissiin ajamalla edes lämmitetä.
Jos sliksejä ei sais ajamalla lämpöiseksi niin kierrosajat tippuisi kisan loppua kohti.. Tosin Lorenzo hiljattain kommentoi ettei kannata roikottaa kroppaa kun nykysliksit tarvii enempi kuormitusta pysyäkseen iskussa.
Lainaus käyttäjältä: spk_1978 - 19.11.10 - klo:09:43Jos sliksejä ei sais ajamalla lämpöiseksi niin kierrosajat tippuisi kisan loppua kohti.. Tosin Lorenzo hiljattain kommentoi ettei kannata roikottaa kroppaa kun nykysliksit tarvii enempi kuormitusta pysyäkseen iskussa.Ööö..kylmästä lämpimäksi saaminen taitaa olla eri asia kun lämpimänä pitäminen. Kai kaiken lämpimäksi ajamallakin saa, hieman menee enempi aikaa ja ne lienee melko saippuat ennen kuin lämpeävät. Omaa kokemusta ei noista ole, vain niistä katulaillisista seoskummeista.
Tähän ketjuun suorastaan vaaditaan jo joku oikeesti tietävä ja lämppäreitä käyttävä, ....
Tähän ketjuun suorastaan vaaditaan jo joku oikeesti tietävä ja lämppäreitä käyttävä, mielenkiintoinen aihe.
Toisin sanoen..olinkohan mä jotensakin melkolailla oikeilla vesillä tässä aiheessa.
Lainaus käyttäjältä: jaRRska - 19.11.10 - klo:19:53Tähän ketjuun suorastaan vaaditaan jo joku oikeesti tietävä ja lämppäreitä käyttävä, mielenkiintoinen aihe. Tämä nyt oli Erkan mielipide asiaan: Katulailliset eivät tarvi lämmitystä!5-6 kierrosta radalla nostaa sen lämmön mitä tarvitaan, renkaat on siten tehty."Ylikuumentaminen" tekee ne entistä liukkaammaksi ja rengas alkaa kuorimaan.Kilparenkaat tarvitsee lämmityksen, niitä ei ajamalla saa tarpeeksi lämpimäksi toimiakseen kunnolla.Kylmä kilparengas, jos sillä pysyy pystyssä, lämmittämättä kuorii myös. Pinta lämpeää, mutta runko ei.