Akrasta vielä, että Evolution-putkethan ovat kalliita, kun ovat titaania. Racing-versio on hippasen painavampi, mutta muuten sama, hintaa paljon vähemmän, toki riittävästi. Vai onko bemarin kitin kanssa pakko ostaa Evolution? Kyselen kun en jaksa itse tsekata!
Lainaus Yleensä kun nuo Lambda-anturitkin kun on poistettu putkiston vaihdon yhteydessä, poistuu myös seosten itsesäätyminen, eli yleensä siellä on aiha hieman liian rikas seos optimiin nähden. Kolme kautta ajetussa moottorissa tämä jo näkyykin sitten.Tässä Devilin rännissä on kaksi lambda-anturia. Arrowiin olisi saanut yhden. Onkos Akrassa sitten ollenkaan, vai hoidetaanko homma sen oman boxin kanssa toisella tapaa? Kuitenkin minä valitsin Devilin titaaniputket syystä että se saattaa olla toiminnallisestikin hyvä noiden haisteluantureiden myötä.Lainaus-Seosrenkaat ja rengaslämmittimet. (peräkärry tai pakettiauto siinä sivussa)-Öhlinsin alusta-halpa täysputkisto ( painonsäästön ja keskialueväännön vuoksi)-kuitukatteet (halvemmat kaatokustannukset.. niitä alkaa tässä vaiheessa tulla vastan)-toinen vannesarja -viriboksi-viriboksin säädättäminen.Alustaa ja viriboksia lukuunottamatta olen jo nuo listan vermeet hankkinutkin, ja taakse tulee myös Öhlins. Etuputkia pitää vielä katsoa, kunhan ensin katson lompakkoon. Ne joutaa ensi kesällekin. Takaiskari on tietäväisten toimesta todettu tärkeämmäksi.LainausEdellä oleva lista on samalla hyvä syy myös siihen, miksi hankin tällä kertaa valmiiksi rakennetun pyörän. Hieman käytetty ja kaaduttu, mutta tuossa listassa pääsee monta riviä alemmas samalla rahalla. Ensi kesä näyttää monenko rivin ominaisuuksista oikasti sitten hyödyn.Minä kaaduin itse tämän oman jo. Ei tarvii tätä hommaa enää murehtia. Ja varmasti kaadutaan vielä uudestaankin, mutta ei sentään tahallaan.
Yleensä kun nuo Lambda-anturitkin kun on poistettu putkiston vaihdon yhteydessä, poistuu myös seosten itsesäätyminen, eli yleensä siellä on aiha hieman liian rikas seos optimiin nähden. Kolme kautta ajetussa moottorissa tämä jo näkyykin sitten.
-Seosrenkaat ja rengaslämmittimet. (peräkärry tai pakettiauto siinä sivussa)-Öhlinsin alusta-halpa täysputkisto ( painonsäästön ja keskialueväännön vuoksi)-kuitukatteet (halvemmat kaatokustannukset.. niitä alkaa tässä vaiheessa tulla vastan)-toinen vannesarja -viriboksi-viriboksin säädättäminen.
Edellä oleva lista on samalla hyvä syy myös siihen, miksi hankin tällä kertaa valmiiksi rakennetun pyörän. Hieman käytetty ja kaaduttu, mutta tuossa listassa pääsee monta riviä alemmas samalla rahalla. Ensi kesä näyttää monenko rivin ominaisuuksista oikasti sitten hyödyn.
Tässä Devilin rännissä on kaksi lambda-anturia. Arrowiin olisi saanut yhden. Onkos Akrassa sitten ollenkaan, vai hoidetaanko homma sen oman boxin kanssa toisella tapaa? Kuitenkin minä valitsin Devilin titaaniputket syystä että se saattaa olla toiminnallisestikin hyvä noiden haisteluantureiden myötä.
Alustaa ja viriboksia lukuunottamatta olen jo nuo listan vermeet hankkinutkin, ja taakse tulee myös Öhlins. Etuputkia pitää vielä katsoa, kunhan ensin katson lompakkoon. Ne joutaa ensi kesällekin. Takaiskari on tietäväisten toimesta todettu tärkeämmäksi.
En malta olla kirjoittamatta tätä asiaan kuulumatonta sivuhaaraa, kun tuli tuo titaani jo matskuna esille. Meidän Nappi-koira (3 v) onnistui eilen telomaan polvensa, ja just tultiin lääkäristä. Nivelside poikki. Ei vakava, vaan hoituu leikkauksella. Lääkäri kysyi, kumpi vaihtoehto valitaan: otetaan koiran omaa kudosta, jolla korjataan. Hinta ~1000 €. Tai laitetaan titaaniosa, joka kestää paremmin, ja toipuukin nopeammin, ~1500,-. Titaania pistetään koiraan. Päätös oli selkeä.Joo, toisilla on titaaniosaa mopoisaan. Meillä se kelpaa koirille. Jus ja just .