Onhan se öhlins hyvä iskari ja monessakin pyörässä alkaa sellaisia olemaan. Siinä on plussana yleensä myös päivityspolku. Sitten jarrupuolella brembo tekee vastaavan tempun. Näillä firmoilla menee aika mukavasti nykyään. Jos uudehkoa ratapyörää meinaisi, niin onhan nuo merkit melkein löydyttävä. Matkakalustossa eivät ole niin välttämättömiä, vaan eihän niistä haittaakaan ole. Bemarikin on siirtynyt alustatekniikkaan jota muutkin sitten ovat alkaneet käyttää, eli perinteiset iskarit puoliaktiivisina. Noita varmaan tulee, mutta ovatko kuinka hintavia käyttää, en ole perehtynyt. Toisaalta ottaisin kyllä ilman sähköjä ehkä mieluummin, vaikka tuo tekniikka kiehtookin.
Joo,aikoinaan K13S:n rauhatonta käytöstä ihmettelin ja talvihuollon yhteydessä purin muovit ym.pois.Kunnolla vuotanut ESA-iskarihan sieltä paljastui ja molemmat pallonivelet väljänä........................