Olipahan 30 tuhannen kilometrin huollolla hintaa. Peräöljyn vaihdon kanssa 630 euroa.Taidan tehdä seuraavan huollon itse, vaikak menee sitten useampi päivä. Eipähän tunnu Guzzien rakentelu suhteessa enää ollenkaan kalliilta... grin
Ajokauden päätteekisi vaihdoin itse moottori- ja peräöljyt, öljynputsarin, sekä pesin ja öljysin Konnat. Marraskuun lopulla mopo pakuun valmiiksi purettuna = siis ilman katteita, ja suunta Heinolle. Ei ne yhtään nikotelleet, vaikka pyörä olikin riisuttuna ja osa hommista jo tehty. Olihan tuossa tietty oma vaivansa kuljetuksineen, mutta eipä ollut 30 tkm huollon laskun loppusummakaan kuin 250 € luokkaa..Tulpat vaihdettiin ja venat tarkastettiin. Kuten arvata saattoikin, venttiileissä ei ollut säätötarvetta. Kaikki imut 0,25 ja kaikki pakoset 0,35 Sillainkin voi säästää jopa kymppejä, kun vie omat delvacit
Eikös täällä ole sanaton sopimus,ettei D-sanaa saa mainita foorumilla,voi aiheuttaa pahimmillaan hirveetä vääntöö.
Pakko kertoa oma kokemus noin viikon takaa 30 000km huollosta. Muuten meni huolto "ilmeisesti" ihan ok, mutta jäähdytysnesteet vaan tuli liikkeen pihalle koe-ajoreissun jälkeen. Koe-ajon suoritti liikkeen mekaanikko, huollon päätteeksi. Huollon suoritin pääkaupunkiseudun merkkiliikkeessä.Pakko myöntää, että huollosta ei jäänyt oikein vakuuttava olo. Mitähän jännää seuraavassa huollossa sattuu...
Viime viikolla Oulussa 30 tkm huolto. Alle 400 euron jäi tarvikkeineen ja öljyineen. Jarrunesteitä ei vaihdeltu, koska ne vaihdettiin muutama kuukausi aiemmin 20 tkm huollossa.Hyvin pelasi palvelu emc:llä.
A4 lappu oli melkein täynnä rukseja, joten asentaja on ollut tehokkaana.