BMW Sportbikes Finland
Sporttipyörät => S1000RR => Modaukset => Aiheen aloitti: R2-D2 - 11.06.10 - klo:14:55
-
Kun ei ole muutakaan miettimistä, niin mietin ohjausiskaria. hesse_blushing
Kävin ajamassa juniorin ZX-10R:llä, ja sehän kulkee kuin kiskoilla. Siinä on vakiona Öhlinsin säädettävä ohjausiskari. Mäkin haluaisin sellaisen. Mutten kuitenkaan just noin, kun se peittää ton holen jossa mä pidän navigaattoria.
Onko jollain muulla tullu asia mieleen? Mitä ajatuksia, tai miten tän ajatuksen sais pois?
-
Korvaat alkuperäisen öhlinssillä, eiköhän siihen pitäisi löytyä?
Ja varmaan se tuossa RR:ssäkin on vakiona kun se on K1200S:ssäkin
-
Itse kun koeajoin RR:n niin keula vaikutti hiton kevyeltä.
Tuli silloin sanottua myjälle että laittakaa ihmeessä iskari ja ählämi vaan kuittas että "yes sir".
Matso kommentoi heti kun tuli kommentoitua iskarin puutetta, joten tartti oikein käydä kaupassa katsomassa iskaria.
Oli siellä sellainen mutta aika onneton ja ilman mitään säätöjä.
Veikkaisin että öhlinsin iskari menee laakista kiinni ja toimii.
-
Matso suuttu heti kun tuli kommentoitua iskarin puutetta, joten tartti oikein käydä kaupassa katsomassa iskaria.
Oli siellä sellainen mutta aika onneton ja ilman mitään säätöjä.
sachsin ohjausiskari löytyy, tosin siinä olet oikeassa, et mikään huippu se ei ole...ei ole säätöjä lainkaan.
Mutta helposti voi läppästä Bitubon tai Öhlinssin tilalle.
yllä lainaus minun vastauksesta jonka laitoin kun väitit iskarin puuttuvan, en tosin tiedä miten herralle täytyy vastata jotta ei tulkita suuttumiseksi.
-
Ennenkuin suututaan hesse_blink , mistäs tollasen Öhlinssin löytäs? Sen kun katsellu, niin en löydä S1000RR:lle. Siis sais nimenomaan tulla alkuperäisen tilalle.
-
Oho, Matso reagoi taas alta aikayksikön.
Muutin lauserakennetta vähemmän vakavaksi.
Jostain ulkomaiselta saitilta muistelen lukeneeni että Öhlärillä olisi ihan setti S1000RR:ään.
En kyllä löytänyt Öhlinsin sivuilta mitään.
-
Ennenkuin suututaan hesse_blink , mistäs tollasen Öhlinssin löytäs? Sen kun katsellu, niin en löydä S1000RR:lle. Siis sais nimenomaan tulla alkuperäisen tilalle.
Alpha racing tai sitten vois kysyä näiltä kisatiimeiltä mitä he ovat käyttäneet... jos yleensä ovat (siis suomalaisilta).
Muutaman ratapäivän jälkeen oon kyllä huomannu keulan kevenemisen kovissa kiihdytyksissä mutta ei ole vielä tarvetta rupee laittamaan uutta ohjausiskaria.
-
Ennenkuin suututaan hesse_blink , mistäs tollasen Öhlinssin löytäs? Sen kun katsellu, niin en löydä S1000RR:lle. Siis sais nimenomaan tulla alkuperäisen tilalle.
Täältä Öhlins melkein valmiina (?) http://www.shop.kyleusa.com/product.sc;jsessionid=81EB1FA529129BA6BC2322713586EDA9.qscstrfrnt02?productId=452&categoryId=150
-
(http://www.bmws1000rrparts.com/images/KIT_A1.jpg)
Tossa tuo bitubon malli joka tulee yläpuolelle.
Eli ilmeisesti ei sitä mitä tarvitset, ellet sitten laita navia muualle grin
-
Tota Bituboa sietääpi harkita. Kai sen Navin muuallekin saa. 350 taalaa+verot+tulli Usasta.
-
Tässä öhlinsin tuote nro
Steering damper
SD 033 S 1000 RR (2010-2010)
Ja tässä linkki tuoteselostukseen Öhlins iskari RR:lle PDF (http://www.ohlins.com/Products/OwnersManuals/OM_07261-01.pdf)
-
Pakko kysyä. Mitens se beemerin oma ohjausiskari on sua kohdellut kaltoin?
Huomasin itsekin muutaman kerran pientä levottomuutta Alastarolla 8.6.2010, kun kiihdytyksen aiheuttaman keulimesen jälkeen 3. vaihteella pikkaen ravisti.
Vauhti ei ollut huimaa,1.31,8 tais olla(+- 2 sekkaa, ku siitä näppylästä(pitkät) veteli hesse_blushing
-
Pakko kysyä. Mitens se beemerin oma ohjausiskari on sua kohdellut kaltoin?
Huomasin itsekin muutaman kerran pientä levottomuutta Alastarolla 8.6.2010, kun kiihdytyksen aiheuttaman keulimesen jälkeen 3. vaihteella pikkaen ravisti.
Vauhti ei ollut huimaa,1.31,8 tais olla(+- 2 sekkaa, ku siitä näppylästä(pitkät) veteli hesse_blushing
Ei mitenkään kaltoin ole kohdellu. Eihän tässä mitään järkee ole, kuten ei koko hommassa. Tahtoo leluja. Ajoin vaan tota 10R:ää, ja ero on ihan huomattava. Kyllä tolla nykyisellä pärjää, tää on hifistelyä. Saisko hyvästä paremman? Eli ton muidenkin havaitseman pienen levottumuuden pois?
Toinen ero oli se, että Kawa kyllä vastaa heti kun kahvaa kääntää, RR:lle pitää antaa vähän kierroksia. Tietyllä kierrosalueella Kawa on melkoinen perseentäristin. Kumpikin meistä oli silti tyytyväinen omaansa, vaihtohaluja ei herännyt. Kiloisten erot amatöörikuskeille on aika minimaaliset.
Mun perstuntumalla RR on vähän parempi joka suhteessa kuin Gixeri, "sivistyneempi" kuin 10R, joka on kiva ajaa, Bladesta en sano mitään, se tuntuu hyvältä koeajojen perusteella.
-
Öhlins maksaa 353e, mutta saatavissa vasta heinäkuussa. Sanoo MP-Racing Oy.
Harkintaan, ehkä hankintaan. Ostetaanhan sitä vaihteensiirtäjiä ja slipareitakin. Enemmän tosta vois iloa olla.
-
Halvempi ja hyödyllisempi kuin slipari.
Vaihdeavustin on kyllä kokolailla rock mun mielestä.