Mitähän sieltä löytyy seuraavaksi? Ankkuri? Tai sukkahousut?
2005 kytkimessä oli semmoinen isohalkaisijainen lukkorengas, joka irrotessaan on mennyt silpuksi öljypumpun läpi mennessä. Noita on vaihdettu silloin ja on ihan tyyppivika. Jos silloin tapahtui, niin takuuseen vaihdettiin myös öljypomppu, koska sitä ei ole miksikään lankaleikkuriksi suunniteltu ja varmaan jättää jälkiä hampaisiin. Kytkintä muutettiin 2006.
Herra Murphyyn hyvin tutustuneena kysyisin viisaammilta:Jos ja kun Brünhilden kytkimeen iskee definitiv abschluss eli ekopyörä hajoaa itsestään jatkaen kytkimestä, niin voiko ongelman kiertää asennuttamalla mopoon seuraavassa huollossa luistokytkimen? withstupid-Kliks-
Radallahan se on ehdoton etu kun ei tarvitse jännittää mutkassa lähteekö takapää alta kun hellittää kytkintä.
Lainaus käyttäjältä: Entelodontti - 27.06.10 - klo:19:03Radallahan se on ehdoton etu kun ei tarvitse jännittää mutkassa lähteekö takapää alta kun hellittää kytkintä.Mä kyllä tykkään ihan tavallisesta kytkimestä radalla.Pikku välikaasu ajaa saman asian..Toki kaasua voi annostella luistokytkimenkin kanssa.
Miten niin välikaasu ajaa saman asian? Kun pudotat pienempää mutkassa sisään, moottori jarruttaa voimakkaasti teit sen sitten kytkimellä tai välikaasulla. Ja tuossa vaiheessa on riskinä, että takarengas lähtee alta jos moottorijarrutus on liian voimakas. Luistokytkin poistaa tämän riskin luistamalla kytkimestä eikä takarenkaasta. t. repa
Lainaus käyttäjältä: spk_1978 - 27.06.10 - klo:20:22Lainaus käyttäjältä: Entelodontti - 27.06.10 - klo:19:03Radallahan se on ehdoton etu kun ei tarvitse jännittää mutkassa lähteekö takapää alta kun hellittää kytkintä.Mä kyllä tykkään ihan tavallisesta kytkimestä radalla.Pikku välikaasu ajaa saman asian..Toki kaasua voi annostella luistokytkimenkin kanssa.Miten niin välikaasu ajaa saman asian? Kun pudotat pienempää mutkassa sisään, moottori jarruttaa voimakkaasti teit sen sitten kytkimellä tai välikaasulla. Ja tuossa vaiheessa on riskinä, että takarengas lähtee alta jos moottorijarrutus on liian voimakas. Luistokytkin poistaa tämän riskin luistamalla kytkimestä eikä takarenkaasta. t. repa
Lainaus käyttäjältä: Repa - 28.06.10 - klo:12:06Miten niin välikaasu ajaa saman asian? Kun pudotat pienempää mutkassa sisään, moottori jarruttaa voimakkaasti teit sen sitten kytkimellä tai välikaasulla. Ja tuossa vaiheessa on riskinä, että takarengas lähtee alta jos moottorijarrutus on liian voimakas. Luistokytkin poistaa tämän riskin luistamalla kytkimestä eikä takarenkaasta. t. repaEmpä ole vielä nähnyt sellaista kuskia (mukaanlukien TV-lähetykset) joka mutkassa tiputtelee pienemmälle, aika harva vaihtaa asennossa jossa perän altalähtö on mahdollinen edes isommalle.
Lainaus käyttäjältä: spk_1978 - 28.06.10 - klo:13:18Lainaus käyttäjältä: Repa - 28.06.10 - klo:12:06Miten niin välikaasu ajaa saman asian? Kun pudotat pienempää mutkassa sisään, moottori jarruttaa voimakkaasti teit sen sitten kytkimellä tai välikaasulla. Ja tuossa vaiheessa on riskinä, että takarengas lähtee alta jos moottorijarrutus on liian voimakas. Luistokytkin poistaa tämän riskin luistamalla kytkimestä eikä takarenkaasta. t. repaEmpä ole vielä nähnyt sellaista kuskia (mukaanlukien TV-lähetykset) joka mutkassa tiputtelee pienemmälle, aika harva vaihtaa asennossa jossa perän altalähtö on mahdollinen edes isommalle.Mä oon lipulla ollessa pari kertaa nähnyt ja niitä raatoja korjaillut radan varresta. Tai ainakin siinä on ohjelmaa ihan riittävästi ja ainekset aika varmaan ulosajoon.