Sarjassa juttuja jotka pitäisi tehdä ajokautena, talven mittaan kun perstuntuma tuppaa unohtumaan. Sanoisin kuitenkin, että auttoi, koska se pienissä tasanopeuksissa esiintynyt nykiminen - joka ei ollut edes nykimistä, vaan sellaista pientä aaltoilua - katosi mielestäni kokonaan.
Bensan kulutus ei liene ainakaan kasvanut, jos ei sitten pienentynytkään, mutta ulko = imuilman lämpömittari näyttää tosiaan omiaan. Ei Boosterplugista muuta haittaa ole ollut, eikä huollossa sen asennusta mitenkään tuomittu. Itse asiassa Heinolta taisin ensimmäisen vinkin saadakin, kun hieman epätasaisesta vedosta mainitsin.
Ei kyllä hajuakaan miten Boosterplugi K 16 pyörissä vaikuttaisi... 2012 K 16 GT toimi mielestäni moitteettomasti ilman lisävirityksiä - niitä voimansiirron ihme klonks-klonks-välyksiä lukuunottamatta. Vaan saastemääräyksethän tiukkenee joka vuosi, eli hyvinkin mahdollisesti Boosterplugille voi olla oikeaakin tarvetta.
XR:stä vielä pari sanaa. Tangossa ilmeni alkuun satasen nopeuksissa ärsyttävää ja kädet puuduttavaa värinää. Se poistui lähes täydellisesti raskaammilla kahvapainoilla ja lopullisesti takuuna asennetuilla uudenmallisilla ohjaustangon vaimenninkumeilla.
Pakko edelleen hehkuttaa: XR on mieleisin Bemu ikinä
Vielä mieleen.. Boosterplugin asennuksen pitäisi esitteen mukaan hoitua varttitunnissa. Tavallaan tottakin, kunhan siihen ei lasketa katteiden purkamista ja tankin irrotusta. Takaisin paikoilleenkin ne piti saada, ts. kyllä hommassa ilta vierähti.