BMW Sportbikes Finland

Sporttipyörät => K1600GT/GTL => Modaukset => Aiheen aloitti: Kartsa - 28.02.14 - klo:21:13

Otsikko: Acrapovic
Kirjoitti: Kartsa - 28.02.14 - klo:21:13
Mitäs mieltä ootte. Kannattaisko Acrojen kanssa laittaa myös K&N? Ei ole mielessä saada lisää tehoa, mutta aikaisemman kokemuksen mukaan K&N pudottaa kulutusta.
Otsikko: Vs: Acrapovic
Kirjoitti: 1234 - 01.03.14 - klo:07:36
Mitäs mieltä ootte. Kannattaisko Acrojen kanssa laittaa myös K&N? Ei ole mielessä saada lisää tehoa, mutta aikaisemman kokemuksen mukaan K&N pudottaa kulutusta.

Moi. Olen sitä mieltä että, Jos kaasutinmoottorilla on suoritettu suodintesti on hyvinkin voinut syntyä kysyjän ilmoittama tulos. Tämänpäivän narkomaanimoottorit eivät välitä (kulutus ei muutu) siitä onko suodin puhdas tai likanen. Kun moottorikäy, seossuhdetta/sytytystä valvotaan ja säädetään kaikenaikaa.
Joten olen sitä mieltä että, tällä ei olisi vaikutusta kulutukseen.
Otsikko: Vs: Acrapovic
Kirjoitti: 1234 - 04.03.14 - klo:20:06
Moi. Jos pyörässäsi on MAF anturi, en laittaisi öljyttyä ilmansuodinta. K1200s voi kyllä käyttää öljyttyä suodinta sillä siinä ei ole MAF anturia. Kuitenkin joku aprikoi että eihän MAFFia mopoissa käytetä, voin ilmoittaa että esim. VFR1200 mopossa käytetää.