Otanpa sen verran takaisin, että kun reklamoin sähköpostitse Hexcodelle, niin sain oikein hyvää asiakaspalvelua ja nopeasti. Vähän lisäohjeita vielä, miten boksia voisi yrittää tietokoneella elvyttää (kaikki johdot irti 10 minuutiksi ja sitten tietokoneeseen oikealla USB-kaapelilla kiinni), mutta ei auttanut. Tämän jälkeen antoivat reklamaationumeron ja pyysivät ilmoittamaan sen myyjäliikkeeseen, josta saisi uuden tilalle.
Lähetin seuraavaksi sähköpostia Espanjaan
Motorvistalle josta vastattiinkin seuraavana päivänä. Uusi on tulossa nyt postitse tilalle. Vanhasta piti leikata johdot poikki ja lähettää valokuva. Eli erinomaista asiakaspalvelua myös Motorvistalta. Toivottavasti uusi purkki on pitkäikäisempi kuin nyt kärähtänyt.