Moi. Minäkin voin hämmentää. -Joutokäynti (vaihde vapaalla) ei tarvitse kyseistä sensoria.-Joutokäynti (vaihde päällä) tarvitsee sensori tiedon.-Joutokäyntiä ohjataa joutokäynnin hallintalaitteella (K13 laite parempi kuin K12 hallintalaite) Kuten edellisessä kirjoituksessa kerrottii venttiili päästää kaasuläppien ohi ilmaa imusarjaa.Vaikka kyseistä sensoria ei olisi, voisi tällä ajaa kun kierroksia pitää yli 2500rpm. Jos kierrokset laskee alle tämän on käynti huonoa. Normaali matka-ajoonnistuu vallan mainiosti. Kulutus normaalia suurempi.Käynnistymiseen ei sensori vaikuta.
Terve,Pyörä haettu tänään korjaamolta. Rallatuksen vika selvisi, "kytkinkruunun" (tai mikä se nyt on) jouset liian löysät ja silminnähden kuluneet. Onneksi oltiin oston yhteydessä sovittu korjaus merkkihuollon piikkiin, hintaa kertyi n 2000€...siihen tosin kuului se uudenmallinen ketjukiristin... Mutta kallista lystiä olisi ollut omasta pussista maksella. Yritän saada kuvan liitetyksi...Samalla tehtiin 30tkm huolto.Nyt pyörä ajokunnossa, ei muuta kuin odottelemaan ensi kevättä Kiitos kaikille vastanneille.