Perän nosto kuulostaa omituiselta. Vakiona ainakin piti keulaa nostaa, ja ainakin Suomessa kilpamopoissa ovat samaan ratkaisuun päätyneet.
Varmaan tässä on muilla enemmän tietoa ja kokemusta.
Perää nostan kun haluan kokeilla kuinka se vaikuttaa ohjattavuuteen.
Kisapelihän toi ei ole eikä ole kuskikaan.
Tässä on paljon opittavaa, ja oma perstuntuma on oleellinen osa omaan ajamiseen.
RR:n perähän nousee aika kivuttomasti kun kääntää sen kiinnitysholkin ympäri.
Toinen vaihtoehto on nostaa iskarin alaosasta.
Tätä mäkin vähän ihmettelin kun en ole moista kuullut Rääräässä ennen tehtävän.
Sen mitä katselin niin kaikissa UAE:n kisamopoissa moinen on tehty.
=> Voi toki olla että palvelee paremmin isommilla radoilla?
=> Kommentoidaan lisää kun perstuntuma (ei /c) kasvaa.
Säädätitkö alustan ammattilaisella vai itte?
Sekä että
. Kamat tuli Dan Kyleltä mun painolle tuunattuna, trimmaus Rod Scott nimisen herrasmiehen kanssa joka on noita Yamahan kisamopoja kasaillut aika menestyksekkäästi.
Muistatko tarkkoja painaumia?
Lähtökohtana 20 ja 30mm
Miltäs tuntu noin tarkemmin, kääntyykö ketterämmin, loppuiko keulan lähes pohjaaminen, tuliko vakaampi
Ei käänny ketterämmin, jarrupaikat sai heti siirtää myöhäisemmäksi, lähinnä sen takia että keula painuu tosi nätisti.
Ketterämpään kääntymiseen voisin veikata että perän nosto vaikuttaa.
BTW:
Mielenkiintoista katseltavaa:
- Dave Moss Two Click out
- TT3D Closer to the edge
TT3D : Closer To The Edge - Official Trailer [HD]