Pyörää säilytän lämpimässä talissa.
Lainaus käyttäjältä: atomic Pyörää säilytän lämpimässä talissa.Keväällä pesemistä että saat taas puhtaaksi ja linnut kakkii siihen vielä kun pyörivät ympärillä. grin
Tämä aihe sopis tietenkin kaikkiin pyöriin, mutta mitä toimenpiteitä pruukaatte tehdä talven seisonnan varalle?Mulla pyörät seisseet useimmiten lämpimässä, niin en ole tehnyt muuta kuin lataillut akkua ylläpitolaturilla.Olisko hyvä laitella jotain mömmöjä bensan sekaan, vaihtaa öljyt yms?
Öljynvaihto ennen talviseisontaa ei näköjään saa kovin laajaa kannatusta? Ajattelin vaihtaa omaan puimuriini ja Mussukkaan vielä öljyt, niissä kun alkaa jo muutenkin olla kilsat täynnä öljynvaihtoon. Pesu ja vahaus molempiin, muuta niille ei tartte nyt tehdä. Emännän Hondasta en ole niin varma kun sillä tuli ajettua vain 300 kilsaa syyskuussa tehdyn öljynvaihdon jälkeen. Lienee turhaa hifistelyä vaihtaa ne? Joidenkin mielestä kun ei saisi jäädä seisomaan muuta kuin ihan tuoreilla öljyillä.
Tuosta 300 km ajetuista öljyistä kommentti: Menee hukkaan jos vaihdat! t. Repa
Miten nuot bensiinin "lisäaineet" vaikuttaa talven yli vai onko ne verrattavissa aineisiin mitä ennen wanhaan villissä lännessä myytiin vankkurien pressun alta vaivaan ku vaivaan?
Lainaus käyttäjältä: jarskaMiten nuot bensiinin "lisäaineet" vaikuttaa talven yli vai onko ne verrattavissa aineisiin mitä ennen wanhaan villissä lännessä myytiin vankkurien pressun alta vaivaan ku vaivaan? Ihan omana mielipiteenä sanoisin,että estävät tämän 95E:n aiheuttamaa hartsinmuodostusta polttoainejärjestelmän osiin.Olen tuossa muutaman kaverin kaasaripelejä siivoillut ja säädellyt talvisäilytyksen jälkeen ja niissä on ollut kaasareissa sellaista kellertävää tahmaa,jota näiden stabilisaattorien kanssa ei näyttäisi muodostuvan.Varmaan nuo ruiskun pumput ja suuttimetkin herkemmin pelaavat.Kaippa tästä jotain faktatietoakin jossain on ??