ESA sydeemiin useampia säätövaihtoehtoja,liian kapea-alainen... sportti asetus ei ole tarpeeksi jämäkkä ja toiseen päähän menee jo liiankin pehmeeksi.
Kuulostaa vanhalta ESA:lta. Uusi kun sisältää saksalaisten mukaan asetukset kova-kovempi-kovin. No kuitenkin, kyllä se maantiellä kelpaa hyvin, mutta ei tietenkään vaativammassa ratakäytössä. Siinähän on myös esijännityksen säätö. Itse en käytä koskaan 'kuski'-moodissa, vaan 'kuski+pakaasi'. Jämäköittää selvästi jopa vanhaa ESA:aa. Huonolla tiellä comf, normiajossa norm ja harvemmin sport.
Liekö tuossa kuitenkaan varsinaista estettä tehdä säädöistä 'portaattomat', esim 10 pykälää sekä esijännitykseen että vaimennuksiin.
Muita parannuksia, hmmm... K1300 Sport, tai K1600 Sport
Vikojen korjaus veloituksetta