BaijerilainenMaatalousWekotin laittaa hihnalta ulos oikeasti uusia asioita moottoripyöriin: ajovalot, kosketusnäyttö,..
Ja sitten
osastolle:
Onko japanilaiset jääneet kehityksessä jälkeen?
- S 1000 RR vei tehon ja elektroniikan uudelle tasolle, myös käytännössä eikä vain tehtaan mainoksissa.
- Honda hypetti VFR:ää kovasti tyyliin "kaikki muuttuu" mutta perinteinen moottoripyörähän VFR loppujen lopuksi on, etenkin verrattuna tulevaan GT/GTL:ään. Uuden matkapyrän rakenteetkin on on melko kehittyneitä, niin moottorissa kuin rungossa. Toivottavasti ratkaisujen kestävyyskin on saatu varmistettua.
- Jammun uuden Super Teneren moottori on, huolimatta 2000 luvun tekniikasta, suorituskyvyltaan kehnompi GS:n moottoria (joka oli jo rippikouluikäinen toisen maailmansodan aikana).
Euroopassa tehdään japanilaisille uutta kopioitavaa ja miettimistä miten kuroa europyörien kuten BMW, Ducati etumatkaa kiinni. Tuntuu että japsien ainut etu on luotettava tekniikka.
Oman merkin kehuako, miten niin muka?