Wanhaan aiheeseen: Öhlinssit kävi huollossa talven aikana MP-Racingissä. Oli erinomaisen asiakasystävällinen palvelu, aikataulu piti (mulla ei ollu kiire). Jousien pituuskin oli passattu just samaksi mikä oli huoltoon mennessä.
MP-Racingin iskarihuoltaja on keskittynyt iskarien huoltoon eli homma vaikuttaa olevan hallussa.
Vaihdetuista osista tuli rivejä A4-arkki täyteen, antoi uskottavamman vaikutelman kuin monen huollon käyttämä "erittely": osat + työ + pientarvikkeet = yht.=xxx€
Hintakin oli kohtuullinen osineen ja töineen yht. n. 250 € (sis. postimaksun). Se hyvä noissa ruottalaisten tekeleissä on, että kun ovat tarkoitettu huollettaviksi niin kaikki osat voi tarvittaessa vaihtaa.
Iskarit ei vuotaneet, eikä mun ymmärryksellä huomannu että ajotuntuman perusteella iskarit olis kaivanneet huoltoa. Mutta ehkä turhempikin juttuja tulee pyörälle tehdyksi.
Öhlinsin
suositus huoltoväliksi on 3 vuotta tai 30 000 km.
Edit: Etuiskari on emulsiotyyppiä mutta takapampussa on kaasu(typpi) ja öljy erotettu välimännällä. Kaasun paine on (kuulemma) 10-12 bar
pokserin takapampussa. Joten tiivisteiden on hyvä olla kunnossa.
Kisavehkeissä paineet suurin puolet tuosta (tai näin on viisaammat kertoneet), ehkä jollain on varmaakin tietoa.