Tulikohan Hossan ja Sallan väli jutailtua liiiiian kovalla (ruutulippu-) vauhilla ku alkoi vasen ajosaapas kostumaan?
Aikani tutkailuani, totesin että jostain tulee öljyä tipottain, ei tietenkään pausilla ollessa mut vauhissa....?
Hankalaa on muuten toisella silmällä koettaa tähystää mistä se tulee ja samalla tehä matkaa- vaan oli muuten kovan työn takana selvittää alkuperä! Välillä Savukoski - Tikkakoski ei sitä onneksi enempää tullut ulos kuin lasisilmän "ylimääräiset" eli selvisin ilman öljynlisäystä vaikka pitiki Suomussalmen Teboililta ostaa varuiks litran putilo mukaan.
Kotona ankara putsaaminen ja tsiigaaminen että mistä ihmeestä se voi tulla, kun on ajoviimalla sellainen taipumus viedä nuo öljytipat aivan eri paikkaan "mukamas tippumaan" vaikka eivät ole lähelläkään oikeata vuotokohtaa.
No kuumaksi paikallaan käyttäen sain sitten havainnon vasemman sylinterin kannen välistä. Outoa !
Onkos arvon foorumilaisilla kokemuksia kannen avaamisesta, yksinkertainen myllyhän tuo ja ei pitäs olla ihmeitä avaus- & kokoomisvaihessa mutta kysytään nyt silti.?..
Nokkaketjun asennon rattaaseen jo maalikynällä merkkasinkin ja ketjupyörän meinasin seuraavaksi irroittaa, samalla kun varmistan ettei kumpikaan pääse putoamaan koneen pohjalle
Kokemusta ei tosiaan boxereista vielä ollut vaan kohta kaiketi on....."ite kun tekee, niin tietää"
ps. täytyy vielä tsiigailla räjäytyskuvasia että kaiketi ketjulla kirstäjäkin on joka ensin löysäksi ja vasta sitten töihin!
pss. Ai niin ja kyseessä oli siis R1100 GS -94 mut kai tää menee tämän otsikon alle, Gessu vaikka onkin...jookosta