se sillai oudosti molahtaa pakoputkes ja sammuu,sit ku starttaa käyntiin niin on haisevana kovin kitkerältä.niinku sais liikaa ruokaa siinä kun sammuu.
GS-911 kiinni niin saat livenä kaikki tiedot suoraan kännykkään tai kannetavaan. Ei tarvitse arvailla.90000 km huolto maksoi 379€ (venttiilien välyksien tarkistus). Loput tein itse. Itse pystyy lukemaan viat ja kuittaamaan huolto muistustutuksen.Muutama bemari on korjattu ja huollettu. Hyvin on GS-911 hintansa haukannut. Ja tulee vähän varmuutta pitkillä reisuilla, jos omaan tai kaverin pyörään tulee vikaa.
Joo,tässä on se läppä siinä ennen pakopönttöö,luulin ensin et son se läppä mikä oikkuilee.Pitääkö toi pulikka olla vian aikana kiinni pyöräs ennenku antaa sen vikatiedon??Ton kans pitää varmaan osata lukee jonku verran dataa et pystyy sanoon vian.....Nytkin ku lähin duunista niin kymmenkunta kertaa sammu valois ja sit pelas taas kohtuu hyvin loppumatkan et outo lintu on tää bimmeri saa..na sanon mä
Lainaus käyttäjältä: ducati851 - 26.09.16 - klo:19:51Joo,tässä on se läppä siinä ennen pakopönttöö,luulin ensin et son se läppä mikä oikkuilee.Pitääkö toi pulikka olla vian aikana kiinni pyöräs ennenku antaa sen vikatiedon??Ton kans pitää varmaan osata lukee jonku verran dataa et pystyy sanoon vian.....Nytkin ku lähin duunista niin kymmenkunta kertaa sammu valois ja sit pelas taas kohtuu hyvin loppumatkan et outo lintu on tää bimmeri saa..na sanon mävikatieto jää muistiin.