Kirjoittaja Aihe: RR kokemukset  (Luettu 100062 kertaa)

Poissa Pasi

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 44
Vs: RR kokemukset
« Vastaus #165 : 23.08.10 - klo:13:48 »
Talven tullen lakkaa hiilikuitu häikäisemästä silmiä, ja silloin on sopiva hetki laittaa tuo välttämätön kampekin paikoilleen. Helppo homma, mitään hankalia työvaiheita ei ole. Edes ilmaboksia, saatika fuelrailia ei tarvii ottaa pois, nössöä, melkein yhden käden hommia. hesse_cool

Odotan kyllä näkeväni keväällä (kun taas kevätmiitissä mittaamme tehot!) piristyneitä teholukemia näistä ärärristä. Ja varsinkin tuo 5-6 tonnin kieppeillä oleva ruma laaja kuoppa pitää saada pois. Saattaapi vaatia kyllä suoraa putkea ilman uuninpeltejä. Tai jotain keksintöä joka pakottaa pellit auki.


Ei minun pyörässä ole mitään kuoppaa:

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: RR kokemukset
« Vastaus #166 : 23.08.10 - klo:14:46 »
Niimpä, ei enää!

Poissa Matso

  • HP
  • ****
  • Viestejä: 301
  • S1000RR
Vs: RR kokemukset
« Vastaus #167 : 25.08.10 - klo:21:13 »
Onko kukaan ajannu esim. Ahvenistolla Bemulla ja mitannu akran melut samalla ?

Olisi tarkoitus mennä .ORG ratapäiville (ekaa kertaa) ja ois aika perseestä jos melut ylittää sen maagisen 95dB koksa samaan aikaan ois Alastarolla ajot ja siellähän ei paljon desibelejä ihmetellä.
parempi kahtasataa pääedellä puuhun, kuin satasta perse edellä"

Poissa Jetwave

  • Sport
  • **
  • Viestejä: 87
  • S1000RR
Vs: RR kokemukset
« Vastaus #168 : 25.08.10 - klo:21:48 »
Onko kukaan ajannu esim. Ahvenistolla Bemulla ja mitannu akran melut samalla ?

Olisi tarkoitus mennä .ORG ratapäiville (ekaa kertaa) ja ois aika perseestä jos melut ylittää sen maagisen 95dB koksa samaan aikaan ois Alastarolla ajot ja siellähän ei paljon desibelejä ihmetellä.


Mulla mitattiin vakiosta 95dB ja toinen Bemu Akran putkella mitattiin 97dB tai 98dB= ei ajamaan.

Poissa Matso

  • HP
  • ****
  • Viestejä: 301
  • S1000RR
Vs: RR kokemukset
« Vastaus #169 : 25.08.10 - klo:22:35 »
Kiitos...varasin liput alastarolle.
parempi kahtasataa pääedellä puuhun, kuin satasta perse edellä"

Poissa ex600

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 24
  • Honda CBR 1000 RR
Vs: RR kokemukset
« Vastaus #170 : 31.03.11 - klo:12:25 »
Käytin oman pyöräni 10000km huollossa ja samalla dynossa.Käyrät löytyy pwr-moto.fi sivuilta dyno galleriasta,pyörä on täysin vakio.Pikkaisen polttelisi päästä ajelemaan mutta lappeenrannan ympäristössä lumi senkun lisääntyy.Hyvää kevättä kaikille foorumilaisille.

Carbon

  • Vieras
Vs: RR kokemukset
« Vastaus #171 : 17.04.11 - klo:17:34 »

        Käväisin tänään salaisessa paikassa treenailemassa jarrutuksia. Halusin tietää tai oikeastaan tuntea persiissä erot eri modeilla.
Kuiva asfaltti, +10, kädellä maa oli yllättävän lämmin! Vauhtia 80 km/h, mittarin mukaan. Ehkä olis pitänyt vielä nostaa, mutta kun nyt oli eka kerta, niin rauhallisesti.
Rain-mode antaa absin auki tod aikaisin, niin etu- kuin takapyöräkin. Pysähtyy hallitusti, mutta ei kylläkään riittävän lyhyellä matkaa.
Sateelle se onkin tehty, ja muutenkin liukkaalle, kylmälle jne. Sport-mode on samanlainen, kuivalla mennään liian pitkälle, taitaa tuo olla sama asetus kuin edellisessä?
Race-mode on mulle paras! Abs tulee myöhään, jos ollenkaan. Takapyörässä edelleen abs toimii, mutta takapää pyrkii jo kovasti ylös.
Jarrutuksen aloitus, siis miten, on tärkeää. Puhun nyt 80-0 jarrutuksista. Vähän läskipersettä taaksepäin, kädet suoraan jne.
Slick-mode mulle ei taida... takapyörä menee lukkoon tosi herkästi. Parempi melkein se unohtaa. Metrit mulla oli samoja takajarrun kanssa ja ilman.
Erkka ei tykännyt ajaa kuivalla abs päällä?
Kokeilin myös DTC juttuja hiekkaa kun oli asfaltin päällä, kokeilin myös soratiellä painaa kaasua reilusti kurvissa, TOIMII !! Munaa se vähän vaatii, kun on tottunut
niitä pelkäämään. No, eturengas on ed samanlainen. Hieno päivä muuten, nautin kyllä pyörästä.

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: RR kokemukset
« Vastaus #172 : 17.04.11 - klo:18:03 »
Käytin oman pyöräni 10000km huollossa ja samalla dynossa.Käyrät löytyy pwr-moto.fi sivuilta dyno galleriasta,pyörä on täysin vakio.Pikkaisen polttelisi päästä ajelemaan mutta lappeenrannan ympäristössä lumi senkun lisääntyy.Hyvää kevättä kaikille foorumilaisille.

Tjaah, 183hp, ei hattumpaa vakiosta, jos se tuo oli. Näytti -08 hajabuusa kokoputkella ja PC:llä olleen 181hp...

Poissa Random

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 8
Vs: RR kokemukset
« Vastaus #173 : 17.04.11 - klo:19:00 »
 tongue2
mitenkäs muilla ollu polttoainekulutus,mun mopo vetää nyt sisäänajossa 6,5 litraa satkulle !?!
ajo on ollu kokoajan sellaistan että kierrokset pysyy alle 6000 rmp,joten ei mitään kummempaa revittelyä.
aika hyvin tuntuu soppa kelpaavan,mutta toisaalta saahan siitä hyvinvointivaltio enmmän tuloja... hesse_yahoo
BMW S 1000RR

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: RR kokemukset
« Vastaus #174 : 17.04.11 - klo:20:13 »
Sakut kertoo soppaa kuluvan 8-10L, että ainakin suuttimet vaikuttaa riittävän väljiltä.  smiley_hitler-t

Poissa Jetwave

  • Sport
  • **
  • Viestejä: 87
  • S1000RR
Vs: RR kokemukset
« Vastaus #175 : 17.04.11 - klo:21:39 »
tongue2
mitenkäs muilla ollu polttoainekulutus,mun mopo vetää nyt sisäänajossa 6,5 litraa satkulle !?!
ajo on ollu kokoajan sellaistan että kierrokset pysyy alle 6000 rmp,joten ei mitään kummempaa revittelyä.
aika hyvin tuntuu soppa kelpaavan,mutta toisaalta saahan siitä hyvinvointivaltio enmmän tuloja... hesse_yahoo

Mun ajoilla pääsee tankilla 250km max. Tänään kävin tankilla mittarissa 213km ja range näytti joku 30km vielä matkaa.

Poissa spk_1978

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1333
  • K1300R
Vs: RR kokemukset
« Vastaus #176 : 03.09.11 - klo:03:44 »
Ekat ratasetit RR.llä takana.
(Noinniiinkuin suht ehjjillä polvilla)

K-sarjalaisten jälkeen on aika huikea aparaatti.
Etujarru tuntuu pehmeeltä, saa nähdä onko se vaan alkuihmettelyä. 0600
There are only three sports:
Bullfighting, motor racing and mountaineering.
All the rest are merely games.
-Ernest Hemingway-

Poissa Matso

  • HP
  • ****
  • Viestejä: 301
  • S1000RR
Vs: RR kokemukset
« Vastaus #177 : 04.09.11 - klo:13:44 »
Ekat ratasetit RR.llä takana.
(Noinniiinkuin suht ehjjillä polvilla)

K-sarjalaisten jälkeen on aika huikea aparaatti.
Etujarru tuntuu pehmeeltä, saa nähdä onko se vaan alkuihmettelyä. 0600

Se tuntuu jatkossakin hieman pehmeeltä, mutta kyllä se puree ja pysähtyy :)

Säädä siitä jarrukahvan säädöstä hieman pidemmälle sitä kahvaa niin ei uppoa niin perkeleen lähelle stongaa kunnolla jarruttaessa
parempi kahtasataa pääedellä puuhun, kuin satasta perse edellä"

Poissa Raaseri

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 122
  • 998s FE, SX-F 350
Vs: RR kokemukset
« Vastaus #178 : 05.09.11 - klo:14:19 »
Lisään oman mielipiteeni. En ole kokenut kahvaa pehmeäksi, paitsi sen kerran kun unohdin ABSit päälle radalla. Tuossakin voi olla luulosairautta enemmän kuin oikeaa pehmeyttä.

Ässän jarruissa on tehoa paljon enemmän kuin edes suht kovassa ajossa alusta vakiona riittää, tosin omaani vaihdoin eri jarrupalat heti kärkeen. Sattuu olemaan sama pala kuin Ducatissa ja niitä oli hyllyssä. En ole erityisemmin edes ajatellut jarrutuntumaa, joten kai se sitten aika hyvä on.

Poissa app

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 502
  • S1000RR
Vs: RR kokemukset
« Vastaus #179 : 05.09.11 - klo:15:16 »
Vaihdoin äsken molemmat abs-tcs (vai mikä lie) - senrorit, ja kävin pyörähtämässä lenkin. Taas toimii luistonesto ja abs.
Nyt kun tuli ajettua useampi ratapäiväilman elektroniikan ihmeitä, ajattelin siirtyä race-moodista slicksiin. Absin jätän myös pois, koska en usko sen auttavan kaatumisen estona, jos painaa liian lujaa kallellaan jarrua. Lienee sateella ja liukkaissa olosuhteissa äkkitilanteita varten koko abs?

Mitä mieltä olet Raaseri, onko näissä järkeilyissä itua, vai olisko syytä pitää vanhat asetukset, eli race-moodi ja abs? Kokeilemallahan tuo selviää...

 

Uusimmat viestit

Äänimerkki ei toimi kirjoitti Bemujammu
30.04.24 - klo:18:27

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään 2024 koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
29.04.24 - klo:15:18

Mp-näyttely -24 kirjoitti Jussipolo
19.04.24 - klo:10:30

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Powered by EzPortal