BMW Sportbikes Finland
Sporttipyörät => K1200S & K1300S => Keskustelua pyöristä => Aiheen aloitti: mp71 - 26.10.20 - klo:11:59
-
Joku italiaano ajanu 500 000 kilsaa K1200S:llä. https://www.youtube.com/watch?v=4Of-fkrOFQ8&feature=youtu.be
Kattelin aiemmin videon, jossa purkivat saman laitteen päreiksi 316 000 km kohdalla https://www.youtube.com/watch?v=1uUDQ1TV_zg&t=193s
Ei haisua miten moni osa on enää alkuperäinen, mutta silti respekt
Tuollon webbisivu italiaksi, jonka saa Google translatorilla enkuksi: https://www.moto.it/news/obiettivo-500-000-km-per-una-bmw-k1200s.html
-
Mahtavaa bowdown Tässähän tuntee itsensä märkäkorvaksi kun 120000 km mittarissa,
paljon on vielä matkaa noihin lukemiin. Hieno videopätkä, pitääpä tutustua aikaisempaankin
-
158600 km mittarissa, jos kelit antaa myöten tarkoituksena olisi saada 160000 km rikki tänä syksynä.
K1300s toimii hyvin ja luotettavasti eikä ole vaihtokuumetta mihinkään.
-
Linkki Norjan matkaan https://youtu.be/47H0UnvmFUU
-
158600 km mittarissa, jos kelit antaa myöten tarkoituksena olisi saada 160000 km rikki tänä syksynä.
K1300s toimii hyvin ja luotettavasti eikä ole vaihtokuumetta mihinkään.
Sisäänajettu, 160 t km jälkeen saa ajaa täys kaasulla hali_peukku
-
No joo. Mullakin on matkaa 500000 kilometriin vielä. Nyt on 152000 km ja jatketaan testausta.
Abs boxi murheet jäi takapyörän abs anturin vaihdon jälkeen. Jatkossakin kannattaa hyvin huoltaa jarrujärjestelmä, eli jarrunesteiden vaihto ajallaan niin ei ole servojarrujen kanssa ongelmia. Ei ole minulla muuta ollut jarrujen kanssa kuin anturiongelma.
Hyvä laadukas laite BMW ylipäätään on ja kiva sillä on päästellä. Eipä tuohon ässään ole vieläkään kyllästynyt. Ensi vuonna kun eläke alkaa niin sitten se ajaminen vasta alkaa... :)