Kirjoittaja Aihe: Tekniikka esittelyä  (Luettu 11162 kertaa)

Poissa spk_1978

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1333
  • K1300R
Vs: Tekniikka esittelyä
« Vastaus #15 : 25.03.11 - klo:10:00 »
Kaasun käyttö on tossa touhussa aika tarkkaa kun nopeutta ei ole ja tarvii tasapainottaa mopo tollaseen kulmaan.

Tyhjäkäynti kolmeen tonniin ja heittää koko kaasukahvan pois  0600 sit vaan tönii tai vetelee toiselta puolelta niin eikös se o siinä? idea3

Selkeesti amatöörien puuhastelua kun ei yhtään roikkunut mukana.
Jäi Ibbottin knee to knee tekniikkakin jäi käyttämättä.

Polliisit kai Suomesakin on kokolailla hyviä kuskeja?
There are only three sports:
Bullfighting, motor racing and mountaineering.
All the rest are merely games.
-Ernest Hemingway-

Poissa Geeäsäxähvä

  • HP
  • ****
  • Viestejä: 292
  • K1300S, GSX 750 F
Vs: Tekniikka esittelyä
« Vastaus #16 : 25.03.11 - klo:10:26 »
Niinhän sitä väitetään, että olisivat ja varmasti ovatkin keijo keskivertomotoristia paljon parempia. Osa jopa ihan kisatasoisia.

Mopopoliisin peruskurssi taisi olla joku 16 viikkoa, että kai siinä jo aika paljon oppii, mutta jos vähällä kokemuksella tuon ajan treenaa niin ei sen jälkeen voi olla vielä mikään huippukuski. Sen jälkeen on toki erinomaiset eväät kehittyä sellaiseksi.
K1300S & 1992 Suzuki GSX 750 F

Poissa Entelodontti

  • HP
  • *
  • Viestejä: 309
  • K 1200 R
Vs: Tekniikka esittelyä
« Vastaus #17 : 25.03.11 - klo:14:53 »
Yllättävän äkkiä siihen kääntymiseen sen rytmin ja kulmat löytää kun rupeaa ajatuksen kanssa hieromaan. airrev

Mulle on ollut aina vaikeinta uskaltaa pistää mopo tarpeeksi kallelleen. ashamed
Edellinen mopo oli 370 kilonen kustomi jolla oli pituutta 2,5 m. Keväisin kun uhrasi muutamana päivänä pari kolme tuntia parkkipaikalla pikkupyörittelyä harjoitellessa niin normaalit uukkarit ei tuntuneet enää kohtuuttomilta haasteilta eikä astinlautojen rahina säikäyttänyt.

Jostain armosta en edes onnistunut kertaakaan kippaamaan pyörää harjoitellessa. Eipä tosin ollut yleisöäkään hesse_biggrin

Tolle tasolle mitä videoissa esitettiin pääseminen tosin vaatii pikkasen useampia tunteja... :mrgreen:
-Ei tässä iässä enää jaksa aikuistua...-
-BMW K1200R hybridi, polttaa bensaa ja kumia-

Poissa Geeäsäxähvä

  • HP
  • ****
  • Viestejä: 292
  • K1300S, GSX 750 F
Vs: Tekniikka esittelyä
« Vastaus #18 : 25.03.11 - klo:15:34 »
No sitähän mä just meinasin, että kyllähän tuon radan varmasti pujottelee läpi, mutta ei ehkä ihan tolla nopeudella. Hidasajoa, U-käännöksiä yms. juttuja tulee treenattua joka ajokerralla, mutta ei ihan tuolla nopeudella.
K1300S & 1992 Suzuki GSX 750 F

 

Uusimmat viestit

Mp-näyttely -24 kirjoitti Jussipolo
19.04.24 - klo:10:30

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal