Kirjoittaja Aihe: Tekniikka esittelyä  (Luettu 11161 kertaa)

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Tekniikka esittelyä
« : 31.10.10 - klo:13:25 »
Tässäpä hieman esittelyä:


Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Vs: Tekniikka esittelyä
« Vastaus #1 : 02.11.10 - klo:10:08 »
Video namuttelua:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bGhw7Ikq4og[/youtube]


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9TsVdVCX12c[/youtube]

« Viimeksi muokattu: 02.11.10 - klo:10:10 kirjoittanut jaRRska »

Poissa JTK

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 1573
  • R 1200 GS & Tunturi SS
Vs: Tekniikka esittelyä
« Vastaus #2 : 02.11.10 - klo:12:55 »
Nappulamaanikon motoristin unelma, muutenkin hienon oloinen värkki matkamotoristille.
Toivottavasti tehdas innostuu tekemään hyvät ajovalot muihinkin uusiin malleihin. Ensi alkuun riittäisi pelkät xenonit, ilman automaattisia kääntymisiä ja säätymisiä.
« Viimeksi muokattu: 22.03.11 - klo:11:18 kirjoittanut JTK »
Quot homines, tot sententiae.

Poissa Repa

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1209
  • K1200S MAB turbo -06 Kimalainen
Vs: Tekniikka esittelyä
« Vastaus #3 : 02.11.10 - klo:21:11 »
Monikohan noistakin nappuloista pelaa ensi kesänä ennen ensimmäistä recallia...
Tehoa ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!

Poissa spk_1978

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1333
  • K1300R
Vs: Tekniikka esittelyä
« Vastaus #4 : 03.11.10 - klo:06:12 »
Monikohan noistakin nappuloista pelaa ensi kesänä ennen ensimmäistä recallia...

Samaa naureskelin kun videota katselin.
Hienon näköinen peli. Jos olisi ikää, rahaa ja vapaa-aikaa niin mikä ettei tollasella eurooppaa surrais.

Autopuolelta tutut angel-eyes löytyy nyt mopostakin hali_peukku
There are only three sports:
Bullfighting, motor racing and mountaineering.
All the rest are merely games.
-Ernest Hemingway-

Poissa piiisiepe

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 201
  • r 1250 Adventure Rallye 2021 I
Vs: Tekniikka esittelyä
« Vastaus #5 : 22.03.11 - klo:09:31 »
Joo. Onpa bemarilla osattu tehdä heti laakista hyvät äänet uuteen 16 sataseen. Vai johtuuko se sit siitä, että tehdastoimituksena agran  putkisto "ruksi ruudussa" käyhdyttää vähän yli 2000 euroo.  airrev

Poissa GSR600

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 27
  • R 1200 GS -09
Vs: Tekniikka esittelyä
« Vastaus #6 : 23.03.11 - klo:17:36 »
Tänään ilmestyneessä Bikessa on päätoimittaja Sami Salosen koeajoraportti K 1600 GT mallista. Juttu on melkoista  ylistystä  alusta loppuun.
Erityisesti kehutaan  ajettavuutta , ketteryyttä ja mahtavaa moottoria .

Nasu

  • Vieras
Vs: Tekniikka esittelyä
« Vastaus #7 : 23.03.11 - klo:19:04 »
Erityisesti kehutaan  ajettavuutta , ketteryyttä ja mahtavaa moottoria .

320kg ja kettterä kuulostaa kyllä melko hankalalta yhdistelmältä.  hesse_blink
Ajettava se varmasti on, lienee muistuttaa ihan autoa.  :mrgreen:

Poissa spk_1978

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1333
  • K1300R
Vs: Tekniikka esittelyä
« Vastaus #8 : 23.03.11 - klo:21:21 »
Kai se ketteryys tulee enempi ajogeometriasta yhdistettynä ajotekniikkaan ja on kokolailla suhteellista.
Joidenkin käsissä isotkin mopot on ketteriä, toisilla teettää vaikeeta kääntää ratapyörääkin.
There are only three sports:
Bullfighting, motor racing and mountaineering.
All the rest are merely games.
-Ernest Hemingway-

Poissa jiihoo

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 186
  • BMW K12S, Bimota SB6, Turbo-Busa, R6R Superstock..
Vs: Tekniikka esittelyä
« Vastaus #9 : 23.03.11 - klo:22:24 »
Kyllä se vaan painoonsa nähden ketterältä tuntuu. Eniten kai vaikuttaa runko- ja ohjausgeometria. Kaivonkansia ja reikiä asfaltissa oli helppo väistellä ja mutkiin se taittuu uskomattoman kevyesti. Siis huomioiden 1618 mm akseliväli ja em. suuri paino. Eniten suuri koko tuntuu parkkipaikalla pyöritellessä ja esim. U-käännöksiä tehdessä.

Poissa atomic

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1021
  • R1200GS LC Triple Black
Vs: Tekniikka esittelyä
« Vastaus #10 : 23.03.11 - klo:23:53 »
Joidenkin käsissä isotkin mopot on ketteriä, toisilla teettää vaikeeta kääntää ratapyörääkin.

 hesse_ok Muutaman tuhannen kilometriä seuranneena Huurteen LT:n käsittelyä mm. Norjan mutkateillä niin painavampi LoTjakin on ketterä ajomiehen alla.
« Viimeksi muokattu: 23.03.11 - klo:23:56 kirjoittanut atomic »
"Vain eksymällä voi löytää jotain uutta"

Poissa Geeäsäxähvä

  • HP
  • ****
  • Viestejä: 292
  • K1300S, GSX 750 F
Vs: Tekniikka esittelyä
« Vastaus #11 : 24.03.11 - klo:16:23 »
K1300S & 1992 Suzuki GSX 750 F

Poissa spk_1978

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1333
  • K1300R
Vs: Tekniikka esittelyä
« Vastaus #12 : 24.03.11 - klo:16:41 »
Kaveri pyörittti aika nätisti isohkoa mopoa.
Kun ottaa huomioon että kyseessä oli jenkki niin annetaan 9 pistettä. Eurooppalaiset olis saaneet seiskan.   hesse_kalja

Tarvisko kyseinen kaveri pyytää tonne Carbonin ruosteenpoistoon?
There are only three sports:
Bullfighting, motor racing and mountaineering.
All the rest are merely games.
-Ernest Hemingway-

Carbon

  • Vieras
Vs: Tekniikka esittelyä
« Vastaus #13 : 24.03.11 - klo:19:38 »
Tarvisko kyseinen kaveri pyytää tonne Carbonin ruosteenpoistoon?

No tämä alkaa olla hiinä ja hiinä tarviiko enää tuota työntöväistöä opetella. Unohtakaa sana vastaohjaus! Työntöväistöä harjoitellaan kyllä! Uukkari tehdään pienemmässä
tilassa missä mopo menee pystyssä sarvet rajoittajassa?
« Viimeksi muokattu: 24.03.11 - klo:20:07 kirjoittanut JTK »

Poissa Geeäsäxähvä

  • HP
  • ****
  • Viestejä: 292
  • K1300S, GSX 750 F
Vs: Tekniikka esittelyä
« Vastaus #14 : 25.03.11 - klo:09:36 »
Vakavasti puhuen, omalla kohdalla mietityttää, onnistuisiko tuossa edes skootterilla hesse_blushing hesse_blushing
K1300S & 1992 Suzuki GSX 750 F

 

Uusimmat viestit

Mp-näyttely -24 kirjoitti Jussipolo
19.04.24 - klo:10:30

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal