Talven tullen lakkaa hiilikuitu häikäisemästä silmiä, ja silloin on sopiva hetki laittaa tuo välttämätön kampekin paikoilleen. Helppo homma, mitään hankalia työvaiheita ei ole. Edes ilmaboksia, saatika fuelrailia ei tarvii ottaa pois, nössöä, melkein yhden käden hommia. Odotan kyllä näkeväni keväällä (kun taas kevätmiitissä mittaamme tehot!) piristyneitä teholukemia näistä ärärristä. Ja varsinkin tuo 5-6 tonnin kieppeillä oleva ruma laaja kuoppa pitää saada pois. Saattaapi vaatia kyllä suoraa putkea ilman uuninpeltejä. Tai jotain keksintöä joka pakottaa pellit auki.
Onko kukaan ajannu esim. Ahvenistolla Bemulla ja mitannu akran melut samalla ?Olisi tarkoitus mennä .ORG ratapäiville (ekaa kertaa) ja ois aika perseestä jos melut ylittää sen maagisen 95dB koksa samaan aikaan ois Alastarolla ajot ja siellähän ei paljon desibelejä ihmetellä.
Käytin oman pyöräni 10000km huollossa ja samalla dynossa.Käyrät löytyy pwr-moto.fi sivuilta dyno galleriasta,pyörä on täysin vakio.Pikkaisen polttelisi päästä ajelemaan mutta lappeenrannan ympäristössä lumi senkun lisääntyy.Hyvää kevättä kaikille foorumilaisille.
mitenkäs muilla ollu polttoainekulutus,mun mopo vetää nyt sisäänajossa 6,5 litraa satkulle !?!ajo on ollu kokoajan sellaistan että kierrokset pysyy alle 6000 rmp,joten ei mitään kummempaa revittelyä.aika hyvin tuntuu soppa kelpaavan,mutta toisaalta saahan siitä hyvinvointivaltio enmmän tuloja...
Ekat ratasetit RR.llä takana.(Noinniiinkuin suht ehjjillä polvilla)K-sarjalaisten jälkeen on aika huikea aparaatti.Etujarru tuntuu pehmeeltä, saa nähdä onko se vaan alkuihmettelyä.