Lainaus käyttäjältä: 1234 - 30.11.11 - klo:22:41Kytkin kruunun heikkous on takana olevat 4 kpl vaimennin jousi. Jousi on mitoiltaan 20x10 pituus 32mm. materiaali on kelvotonta jo alle 14000km saa jouset kuoleentumaa, jolloin pituus on useita millejä lyhyt, tämä aiheuttaa voimalinjaa löysyyttä, kaupunkiajossa nykivää menoa. mutta pahin on se että jouset pääsevät liikkumaa pesässään jolloin kova jousen pidin leikkaa jousen ulkopinnasta folion uhuita lastuja mitkä kyllä löytyvät magneeti tulpasta. Jos olet puuhastelija kerron miten kyseinen ongelma poistetaa. Korjaus tehty K12S vm-2006 ajettu 34500km, työkalujouset Tanskasta loput Suomesta. ajettu 2500km ja tarkastettu, Kyllä pelittää. Tässähän on oikea meininki,paikallistetaan vika ja korjataan se,eikä vaan vaihdella koemielessä kokonaisuuksia.
Kytkin kruunun heikkous on takana olevat 4 kpl vaimennin jousi. Jousi on mitoiltaan 20x10 pituus 32mm. materiaali on kelvotonta jo alle 14000km saa jouset kuoleentumaa, jolloin pituus on useita millejä lyhyt, tämä aiheuttaa voimalinjaa löysyyttä, kaupunkiajossa nykivää menoa. mutta pahin on se että jouset pääsevät liikkumaa pesässään jolloin kova jousen pidin leikkaa jousen ulkopinnasta folion uhuita lastuja mitkä kyllä löytyvät magneeti tulpasta. Jos olet puuhastelija kerron miten kyseinen ongelma poistetaa. Korjaus tehty K12S vm-2006 ajettu 34500km, työkalujouset Tanskasta loput Suomesta. ajettu 2500km ja tarkastettu, Kyllä pelittää.
Lainaus käyttäjältä: Bem-Ari - 01.12.11 - klo:22:05Lainaus käyttäjältä: 1234 - 30.11.11 - klo:22:41Kytkin kruunun heikkous on takana olevat 4 kpl vaimennin jousi. Jousi on mitoiltaan 20x10 pituus 32mm. materiaali on kelvotonta jo alle 14000km saa jouset kuoleentumaa, jolloin pituus on useita millejä lyhyt, tämä aiheuttaa voimalinjaa löysyyttä, kaupunkiajossa nykivää menoa. mutta pahin on se että jouset pääsevät liikkumaa pesässään jolloin kova jousen pidin leikkaa jousen ulkopinnasta folion uhuita lastuja mitkä kyllä löytyvät magneeti tulpasta. Jos olet puuhastelija kerron miten kyseinen ongelma poistetaa. Korjaus tehty K12S vm-2006 ajettu 34500km, työkalujouset Tanskasta loput Suomesta. ajettu 2500km ja tarkastettu, Kyllä pelittää. Tässähän on oikea meininki,paikallistetaan vika ja korjataan se,eikä vaan vaihdella koemielessä kokonaisuuksia. Moi 1234, kolmenkympin huolto menossa, ventiilit tarkistettu ja tulpat vaihdettu. Olisi seuraavaksi kytkin projektin vuoro, kytkin täristää lähdettäessä liikkeelle. Meinaan tarkistaa levyt, olisiko tiedossa mistä siihen kruunuun saisi kunnon jouset.
Lainaus käyttäjältä: hopeanuoli59 - 02.02.12 - klo:17:08Lainaus käyttäjältä: Bem-Ari - 01.12.11 - klo:22:05Lainaus käyttäjältä: 1234 - 30.11.11 - klo:22:41Kytkin kruunun heikkous on takana olevat 4 kpl vaimennin jousi. Jousi on mitoiltaan 20x10 pituus 32mm. materiaali on kelvotonta jo alle 14000km saa jouset kuoleentumaa, jolloin pituus on useita millejä lyhyt, tämä aiheuttaa voimalinjaa löysyyttä, kaupunkiajossa nykivää menoa. mutta pahin on se että jouset pääsevät liikkumaa pesässään jolloin kova jousen pidin leikkaa jousen ulkopinnasta folion uhuita lastuja mitkä kyllä löytyvät magneeti tulpasta. Jos olet puuhastelija kerron miten kyseinen ongelma poistetaa. Korjaus tehty K12S vm-2006 ajettu 34500km, työkalujouset Tanskasta loput Suomesta. ajettu 2500km ja tarkastettu, Kyllä pelittää. Tässähän on oikea meininki,paikallistetaan vika ja korjataan se,eikä vaan vaihdella koemielessä kokonaisuuksia. Moi 1234, kolmenkympin huolto menossa, ventiilit tarkistettu ja tulpat vaihdettu. Olisi seuraavaksi kytkin projektin vuoro, kytkin täristää lähdettäessä liikkeelle. Meinaan tarkistaa levyt, olisiko tiedossa mistä siihen kruunuun saisi kunnon jouset.Juu olis kiva tietää mistä sais laadukkaammat jouset. 34 t mittarissa ( K 12 -06 ) ja ei VIELÄ mitään ongelmaa.