Kirjoittaja Aihe: Slalomia -marathoneilla Andorrassa....  (Luettu 2448 kertaa)

Poissa mchuurre

  • Jäämerenvalkoisentienvanhempikardaanijutaaja
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1117
  • K1200LT, K100RT bis, R1100GS, XL600V AKOW
    • http://www.elisanet.fi/marja-liisa.kukkonen/
Vs: Slalomia -marathoneilla Andorrassa....
« Vastaus #15 : 13.12.13 - klo:21:46 »
Ja sitten vieälä SNOWTIME, olokeepa hyvät.. hali_peukku



« Viimeksi muokattu: 13.12.13 - klo:21:48 kirjoittanut mchuurre »
"Kaikki näkyvä, on vain ajallista"
"Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi"
http://www.youtube.com/user/mchuurre/videos?view=0

Poissa mchuurre

  • Jäämerenvalkoisentienvanhempikardaanijutaaja
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1117
  • K1200LT, K100RT bis, R1100GS, XL600V AKOW
    • http://www.elisanet.fi/marja-liisa.kukkonen/
Vs: Slalomia -marathoneilla Andorrassa....
« Vastaus #16 : 13.12.13 - klo:22:01 »
Ja sitten koko hela hoidon päätösjaksokin samalla kertaa..... popcorn1

http://www.youtube.com/watch?v=bte2EbxGVOw
"Kaikki näkyvä, on vain ajallista"
"Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi"
http://www.youtube.com/user/mchuurre/videos?view=0

Poissa juke

  • HP
  • *
  • Viestejä: 250
  • BMW R1200GSA (LC)
Vs: Slalomia -marathoneilla Andorrassa....
« Vastaus #17 : 14.12.13 - klo:00:34 »
Muistan joskus kuulleeni sananlaskun, että "hullu se on joka akkaansa kehuu". Tämän perusteella sen voisi muutta muotoon, että "hullu se joka akkuansa kehuu".   hali_peukku

Poissa Eka

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 613
  • HP2 Sport & Megamoto, K1600GT
Vs: Slalomia -marathoneilla Andorrassa....
« Vastaus #18 : 14.12.13 - klo:00:57 »
Koskas meinaat mennä RT:n hakemaan?
Nyt: HP2 Sport 2011 + HP2 Megamoto 2007 + K1600GT 2011 + Husqvarna 650 Terra 2013

Poissa mchuurre

  • Jäämerenvalkoisentienvanhempikardaanijutaaja
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1117
  • K1200LT, K100RT bis, R1100GS, XL600V AKOW
    • http://www.elisanet.fi/marja-liisa.kukkonen/
Vs: Slalomia -marathoneilla Andorrassa....
« Vastaus #19 : 14.12.13 - klo:08:42 »
Koskas meinaat mennä RT:n hakemaan?
No duoda...eihä tässä mitään kiirusta oikeastaan ou, kevväillä sitten kun L´Hospitaletistakin pääsee taas läpi, tms. hesse_biggrin

....tosin, oli tuo "Pärnäsen huoltoserviisi", sen oloinen pulju, että näinköhän siellä mitään pyörää on, kun menen sitä kyselemään....
Eivät ole sähköposteihin vastailleet mutta vakuutusyhtiölle olivat kuulemma ilmoittaneet. että akku ja sen vaihto kustantaa 250 € !

Kielsin JYRKÄSTI tuommoisen operazionin, aivvan ryöstöhinta akulle........ angst
"Kaikki näkyvä, on vain ajallista"
"Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi"
http://www.youtube.com/user/mchuurre/videos?view=0

Poissa mchuurre

  • Jäämerenvalkoisentienvanhempikardaanijutaaja
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1117
  • K1200LT, K100RT bis, R1100GS, XL600V AKOW
    • http://www.elisanet.fi/marja-liisa.kukkonen/
Vs: Slalomia -marathoneilla Andorrassa....
« Vastaus #20 : 23.12.13 - klo:12:10 »
Tämä homma ei sitten loppunutkaan ihan vielä, taitaa vasta alkaa....ja melkoinen juttu taitaakin tulla!


Pakko laittaa tämä tänne varoitukseksi muillekkin, homma tosin on vielä kesken, mutta pahalta näyttää !

Elikkäs, kun jotenkin vielä siitä Andorran talvesta selvisin, jäi RT sitten loppujen lopuksi, Narbonneen, akun "totaali kuoleman" johdosta.

Pärrä vietiin sitten hinurilla lähimmälle "Pärnäselle", aivan kuten, Pohjantähti ohjeistikin. Pyysin lupaa saada viedä se samantien suoraan määränpäähän, Geneveen, mutta kun ei noilla puhelinhemmoilla ollut kuulemma oikeuksia siihen! Ymmärsivät että halvemmaksi se tulisi niin, kuin että vastaavasti, lennän ensin takaisin suomeen ja otan vauhtia sieltä tullakseni hakemaan sen sitten myöhemmin uudelleen!

Mutta sitten, kun oli tullut kotiin, muutaman päivän jälkeen alkoi "ansa" laukeamaan......

Pärnänen, (Garage Des Pins Narbonne), ilmoitti sos.internationalille, tänne suomeen, seuraavalla viestillä "korjauksen" hinnan:

""BMW Moto Sud Evasion
croix Sud Av des Etangs
11100 Narbonne
Tel: 04 68 91 17 73

Responsable: Mr Benjamin MOLINA

Technical contact:
28/11 11:20 - Battery has to be replaced

Estimated duration for the repairs:
28/11 11:20 - Unknown yet

Estimated price of repairs:
28/11 11:20 - Around 250.00¬ VAT incl.""



Tähän vastasin sos. internationalin kautta, että ei missään nimessä laiteta tuollaista akkua, (lievästi ylihintaista asenuksinee), vaan että hoidan sen siihen itse. Suomesta saan 60 eurolla vastaavan. Sekä, lähetin heille asiasta myös viestin sähköpostitse.

Tähän en saanut "Pärnäseltä" koskaan mitään vastausta, kuten en myöskään, vuorokautta aiemmin lähettämääni sähköpostiviestiin?

No, luulin, että ovat työntäneet pyörän pihalle, sieltä suuren suuresta ja muutoin niin tyhjästä hallista. Pihalla se minun puolesta joutaisikin olemaan, vaan sitten tänään, sain puhelun sos.international suomesta:


"koska en ole kuulemma ollut Pärnäseen mitenkään yhteydessä, he alkavat perimään minulta "varastointimaksua"? 


Järkytyin ja pyysin saada lisätietoa, mikä on summa per kk, sekä milloin tämä mahdollisesti alkaa?

Uusi soitto, jossa samat tiedot kuin millä he ovat asian, (mutta milloin ja miksi ei minulle?), ilmoittaneet Ranskan sos.internationalille:

""Hei,

Tässä on viesti minkä korjaamo oli lähettänyt meidän yhteistyökumppanille Ranskassa;

BMW Moto Sud Evasion
croix Sud Av des Etangs
11100 Narbonne
Tel: 04 68 91 17 73

Responsable: Mr Benjamin MOLINA

Technical contact:
28/11 11:20 - Battery has to be replaced

Estimated duration for the repairs:
28/11 11:20 - Unknown yet

Estimated price of repairs:
28/11 11:20 - Around 250.00¬ VAT incl.


Storage fees: 20.00 EUR VAT incl / day and counting from the 24/11/2013
Opening hour: Monday to Friday : 08H30 - 12H00 and 14H00 - 18H00 ( closed the 25/12 - public holiday)""



Eli täytynee alkaa selvittämään koneiden aikatauluja tuonne Montpellieriin, tai ainakin Geneveen ja noutaa RT pois. Sitä ennen tietenkin akkukauppiaan kautta.......mutta että 600 euroa tyhjästä!
Suuttuivat, kun en antanut lupaa vaihtaa siihen 250 €:n akkua!

Ei mitään ennakkoilmoituksia tms. Hyvä se on jälkikäteen määrätä yliluonnollisia maksua. 20 € / vrk!!!!!!!
Siis mistä hyvästä? 

LOISTAVASTI SUUNNITELTU ANSA, JOS MIKÄ ON TÄSSÄ!

Onneksi, voin osoittaa Pärnäsen väitteet valheeksi. Laitoin omat (2), lähettämäni sähköpostiviestit sos.internationalille tiedoksi, josta näkevät, että olen ollut heihin yhteydessä kaksi eri kertaa, vaan eivät ole vastanneet minulle mitään. Kaiken lisäksi, olin kirjoittanut molemmat viestini sekä ranskaksi että englanniksi!

Katsotaan miten käy ja tuleeko varastointi maksujen summaksi enemmän kuin koko RT:n arvo oli ?
Ei tuo pyörä, mut ne kaikki reissut ja se tunnearvo....
"Kaikki näkyvä, on vain ajallista"
"Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi"
http://www.youtube.com/user/mchuurre/videos?view=0

Poissa mchuurre

  • Jäämerenvalkoisentienvanhempikardaanijutaaja
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1117
  • K1200LT, K100RT bis, R1100GS, XL600V AKOW
    • http://www.elisanet.fi/marja-liisa.kukkonen/
Vs: Slalomia -marathoneilla Andorrassa....
« Vastaus #21 : 23.12.13 - klo:12:13 »


Nyt jo lukemattomien sähköpostien jälkeen, joihin en ole edelleenkään saanut mitään vastausta, päätin sitten yrittää soittaa heille, mutta eihän noita saa kiinni edes puhelimellakaan! 

Olisi pitänyt tajuta silloin jo pyörää sinne jättäessäni, että paikka on "ansaluola", ei esim sitä lihavaa, Tetristä toisella kädellä pelaavaa ja toisella tupakkia vetävää "sihteeri"-muijaa kiinnostanut pätkääkään mm meikäläisen jatkoyhteydet minne olin menossa saati millä? Tetris oli kiinnostavampi..ite juoksi kiinni hallista kyydittäjän ja sain puhuttua viemään juna-asemalle. Ja tuosta syystä myöhästyinkin 5 minuuttia Geneveen lähteneestä junasta niin että seuraavan lähtöön olikin se 2h....

Yritän nyt päivän mittaan vielä, elikkäs annan luvan vaihtaa nyt sen huippukalliin akun siihen, jos se tulisi sitten halvemmaksi? Tai sitten jätän sen sinne kevääseen, TAI, pitäkööt kokonaan sitten kun noin oli tarpeen...?
"Kaikki näkyvä, on vain ajallista"
"Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi"
http://www.youtube.com/user/mchuurre/videos?view=0

Poissa juke

  • HP
  • *
  • Viestejä: 250
  • BMW R1200GSA (LC)
Vs: Slalomia -marathoneilla Andorrassa....
« Vastaus #22 : 23.12.13 - klo:18:09 »
Hei,

tuo kuva ei ole BMW Moto Sud Evasionilta. Meidän pyörät olivat siellä ja se on uusi siisti rakennus. Sisällä BMW mp-myymälä täynnä uusia pyöriä ja varusteita sekä korjaamo, jossa kaikki oli mielestäni ihan siistiä. Ilmeisesti kuva on ilmeisimmin hinausyhtiö "Pärnäsen" varikolta, jonka kautta pyörä on mennyt tuonne BMW-korjaamolle. Hinnat BMW-korjaamolla hinnaston mukaiset.

Jos soitat sinne "BMW Moto Sud Evasion":lle, kysy Toby:a, hän puhuu täydellistä englantia. Mr. Molina on hänen esimiehensä, eli jonkun sortin korjaamopäällikkö. Hän oli vähän vaikean tuntuinen tyyppi ja suostuu puhumaan vain ranskaa.

Kannattaa selvittää kuuluuko säilytysmaksu sinulle, vai maksaako vakuutusyhtiö sen. Tässä voi olla mahdollista saada se vakuutusyhtiön piikkiin. Varaosat ja työn joudut itse maksamaan, mutta mitään kiskurihintoja nekään eivät voi mielestäni pyytää. Hinnaston mukaan kylläkin. Akku voi olla 150€ luokkaa ja 0,5h työ päälle. Jos laskuttavat liikaa, voi tästä valittaa Saksaan BMW:n pääkallopaikalle ja ne pistävät yleensä mielellään ranskikset kuriin.

Ovat muuten ranskassa vielä huomenna jouluaattona ihan normaali päivän töissä ja jouluvapaat alkavat sielä vasta joulupäivänä.

t. juke

Poissa mchuurre

  • Jäämerenvalkoisentienvanhempikardaanijutaaja
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1117
  • K1200LT, K100RT bis, R1100GS, XL600V AKOW
    • http://www.elisanet.fi/marja-liisa.kukkonen/
Vs: Slalomia -marathoneilla Andorrassa....
« Vastaus #23 : 23.12.13 - klo:19:58 »
Hei,

tuo kuva ei ole BMW Moto Sud Evasionilta. Meidän pyörät olivat siellä ja se on uusi siisti rakennus. ...

Kannattaa selvittää kuuluuko säilytysmaksu sinulle, vai maksaako vakuutusyhtiö sen. ...

Ovat muuten ranskassa vielä huomenna jouluaattona ihan normaali päivän töissä ja jouluvapaat alkavat sielä vasta joulupäivänä.

t. juke
Tösös juke ! Juu, ei taatusti olekkaan mistään merkkiliikkeestä, vaan tää on sieltä paikalliselta Pärnäseltä, siitä sen kaatopaikan reunalta, tien vierestä missä poltetaan ruumiita ja muuta rojua, ongelmajätteitä ja sairaalasta tuotuja isoja mustia säkkejä joista nousee sankat mustat myrkkysavupilvet pitkin päivää. Siellä se mun RT nyt on!

Se on Pohjantähden "strategiat" nääs niin, että siihen missä pärrä laukee, se pärrä viedään tasan tarkkaan lähimpään korjaamoon ja  mun epäonnekseni se sattui olemaan tämä "camp de consentration-lager" Pärnänen, minkä portista kun käyt, saat kaiken toivon heittää! 
En ole saanut sinne minkään valtakunnan yhteyttä puhelimitse en sähköpostilla, joten kirjeposti on vielä käyttämättä, tosin ne vie aikansa, jos sinne mikään posti edes osaa tai pääsee kulkemaan?

Vakuutusyhtiö korvaa vain matkankeskeytyksestä aiheutuneita kuluja, ja sitten myös noudosta aiheutuneita, MUTTA vain 360 €:een asti. Mulle on tilitetty jo 208 €, joten ei hirveästi enää juhlita, saati maksella ylimääräisiä...

Ja tänään tuo Pärnänen, kuten jo eilenkin, oli kuulemma, (sos.international), suljettu ja on vielä 02.01.2014 asti sitä, paitsi jos on jo maantasalla koko pulju.
Palanut tai muutoin jo tuhoutunut Sodoman ja Gomorran tavoin, kun oli se elämä siellä sisäpuolella jotain tuon tapaista.....

Mutta hyä että teillä hjomma pelasi ihmeen hyvin, loppujen lopuksi?
"Kaikki näkyvä, on vain ajallista"
"Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi"
http://www.youtube.com/user/mchuurre/videos?view=0

Poissa juke

  • HP
  • *
  • Viestejä: 250
  • BMW R1200GSA (LC)
Vs: Slalomia -marathoneilla Andorrassa....
« Vastaus #24 : 25.12.13 - klo:13:12 »
 Juu, ei taatusti olekkaan mistään merkkiliikkeestä, vaan tää on sieltä paikalliselta Pärnäseltä

Sitä vaan en tajua, miksi tuo sun mailissa mainittu hinta-arvio on Moto Sud Evasionilta, eli paikalliselta BMW-liikkeeltä? hesse_blink

Mutta hyä että teillä hjomma pelasi ihmeen hyvin, loppujen lopuksi?

Vakuutusyhtiö toi loppujen lopuksi meidän pyörät Suomeen ja Jaanan pyörän (F800ST) lunastuspaperit tulivat maanantaina sähköpostiin. Positiivinen yllätys oli, että pyörän kaskossa oli ns. lunastusturva, eli lunastussumma on käypä arvo + 30% - omavastuu 400€. Mun pyörä on vielä korjaamolla ja Jaanan olkapää paranee vähitellen...

RAUHALLISTA JOULUA KAIKILLE ja PALJON TURVALLISIA MATKOJA 2014!! grin2

Poissa mchuurre

  • Jäämerenvalkoisentienvanhempikardaanijutaaja
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1117
  • K1200LT, K100RT bis, R1100GS, XL600V AKOW
    • http://www.elisanet.fi/marja-liisa.kukkonen/
Vs: Slalomia -marathoneilla Andorrassa....
« Vastaus #25 : 25.12.13 - klo:14:54 »
Juu, ei taatusti olekkaan mistään merkkiliikkeestä, vaan tää on sieltä paikalliselta Pärnäseltä

Sitä vaan en tajua, miksi tuo sun mailissa mainittu hinta-arvio on Moto Sud Evasionilta, eli paikalliselta BMW-liikkeeltä? hesse_blink

No SASSE ! Itse olen miettinyt ja kummastellut samaa, oletan, että ovat sieltä sitä kirjallisesti (fax / e-mail), kyselleet, koska sos.international:in mukaan, ovat olleet koko ajan, tai siis silloin kun harvakseltaan ovat yhteyttä sinne saaneet, yhteydessä nimenomaan Garage Des Pins:iin, eli "Pärnäselle".....?

Toisaalta, jos ovat sitten edeelleen siirtäneet RT: tuonne Moto Sud:iin, sehän selittäisi tuon olemattoman viestiliikenteen, kun Pärnästä ei enää asia kiinnosta, (ei tuloja eikä ryöstettävää), eivät vaivaudu edes ilmoittamaan, ettei RT ole enää siellä! Mulla kuitenkin on ollut koko ajan oikea Garage Des Pins:in e-mail osoite....

Sarjassamme jälkiviisautta: 

JOS olisin tiennyt tuon hinausvakuutuksen, noinkin alhaisen katon, (360 €), joka sekin minulle ilmoitettiin vasta kun olin jo täällä suomessa, ja sain ensimmäisen kerran korvauksia, olisin ilman muuta jäänyt paikkakunnalle, mihinkä tahansa tienvarsipusikkohotelliin yöksi, ja seuraavana päivänä etsinyt RT:hen akun. Ajanut sen sitten perille määränpäähän ja homma olisi ollut selvä. Olisin menettänyt ainoastaan se lunastamani lentolipun GEN-HKI.

MUTTA, kun vakuutusyhtiöstä ei tuota asiaa minulle kerrottu? Ei kerrottu, vaikka erikseen pyysin toimintaohjeita, sen toisen puhelinsoittoni yhteydessä, kun ehdotin pyöräni kuljettamista lavetilla määränpäähän asti. Siihen puhelinhemmot vaan totesivat, ettei heillä ole sellaiseen valtuuksia. 

Tuo korvauskattokin, on Pohjantähden sivuston mukaan, 400 €, mutta minulle ilmoittivat 360 €?

Ainoa toivo, ja mistä olen mitään viestiä saanut, edelleen on tämä sos.international, (suomi). Saa nähdä tuleeko Pohjantähdeltä mitään vastinetta asiaan, vaikka olen sinne jo kahdesti (2x), asiasta reklamoinut!
Kirjalliseen reklamaatioon tulee mielestäni aina saada myös kirjallinen vastine.

Pohjantähden asiakkuuteni on alkanut vuodesta -94 tms, ja on ensimmäinen kerta kun olen saamapuolella....
Että kumman "hiljaa" asiassa ollaan, koko "deal" tuntuu olevan minun ja sen, (minkä lie), korjaamon välinen juttu?

Anyway, nopeasti sain varattua 8.s päivä lentoliput Geneveen ja katsomaan, (etsimään), sitä pyörää onko sitä ja mistä sen loppupeleissä löydän, tai voihan se olla jo osina Ebayssä?
Kokonaan sitten eri asia kuinka sen saan lopulta ulos.....

Kuinkahan moni muuten meistä kasko-vakuutuksen maksajista "oikeasti" tietää ja on selvittänyt, mitä esim osakasko "oikeasti" korvaa?
 Vastaus: se ei korvaa pohjoismaiden ulkopuolella yhtään mitään, yhtiöistä toki riippuen. ja tämä oli vain yksi esimerkki!
"Kaikki näkyvä, on vain ajallista"
"Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi"
http://www.youtube.com/user/mchuurre/videos?view=0

Poissa juke

  • HP
  • *
  • Viestejä: 250
  • BMW R1200GSA (LC)
Vs: Slalomia -marathoneilla Andorrassa....
« Vastaus #26 : 25.12.13 - klo:22:38 »
Tuo korvauskattokin, on Pohjantähden sivuston mukaan, 400 €, mutta minulle ilmoittivat 360 €?

Tarkista tuo vakuutuksen kattosumma, ei mielestäni pidä paikkaansa. Pohjantähden vakuutusehdot, kohta MO548.  Neljänsadan euron rajoitus koskee kotimaassa tapahtuvia vahinkoja.

Ulkomailla tapahtuvissa vahingoissa matkustajien/kuljettajan kuljetuskustannuksissa on 2000 euron katto. Lisäksi yöpymiskuluja max. 3 vrk á max 200€. Lisäksi hinauskustannukset, ei kattosummaa mainittu.  Korjauskulut kuuluvat aina omistajalle, mutta mahdolliset säilytyskuluja ei vakuutusehdoissa millään tavalla rajata vakuutuksen ulkopuolelle. Kuuluvat mielestäni hinauskustannusten kategoriaan, eli kuuluisivat vakuutuksen piiriin ilman kattosummaa. Nehän johtuvat siitä, että sinun piti palata kotimaahan ja et saanut rikkinäistä pyörää tuotua matkatavarana. Lisäksi tilannetta on mutkistanut se, että pyörä on kuljetettu sinun tietämättäsi BMW korjaamolle, etkä ole osannut olla heihin yhteydessä. SOS ei ole selvästikkään pitänyt sinua ajan tasalla, joten ylimääräiset säilytyskustannukset myös vakuutusyhtiön tai sen puolesta toimineen SOS:n toimenpiteistä ja asiakkaan informoinnin puutteellisuudesta.

t. juke

Poissa EsosRS

  • Sport sr.
  • *
  • Viestejä: 126
  • R1100RS -93, K1100LT -95
Vs: Slalomia -marathoneilla Andorrassa....
« Vastaus #27 : 25.12.13 - klo:22:46 »
Anyway, nopeasti sain varattua 8.s päivä lentoliput Geneveen ja katsomaan, (etsimään), sitä pyörää onko sitä ja mistä sen loppupeleissä löydän, tai voihan se olla jo osina Ebayssä?

Kannustusta Sinulle  hali_peukku

Näissä topikeissa taitaisi olla tarpeen myös ... 'Otan osaa' tai 'Myötätuntoa' -nappi?
« Viimeksi muokattu: 25.12.13 - klo:22:48 kirjoittanut EsosRS »
EsosRS

Poissa mchuurre

  • Jäämerenvalkoisentienvanhempikardaanijutaaja
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1117
  • K1200LT, K100RT bis, R1100GS, XL600V AKOW
    • http://www.elisanet.fi/marja-liisa.kukkonen/
Vs: Slalomia -marathoneilla Andorrassa....
« Vastaus #28 : 26.12.13 - klo:10:11 »
Tuo korvauskattokin, on Pohjantähden sivuston mukaan, 400 €, mutta minulle ilmoittivat 360 €?

Tarkista tuo vakuutuksen kattosumma, ei mielestäni pidä paikkaansa. Pohjantähden vakuutusehdot, kohta MO548.  Neljänsadan euron rajoitus koskee kotimaassa tapahtuvia vahinkoja.

Ulkomailla tapahtuvissa vahingoissa matkustajien/kuljettajan kuljetuskustannuksissa on 2000 euron katto. Lisäksi yöpymiskuluja max. 3 vrk á max 200€.
t. juke
Hei Kiitos ja kumarrus....(tai ainakin empaattisuudesta :), mutta siis mistä tuommoset summat ja tekstit löysit? En ite löydä muuta kuin tuon kohdan MO548 ja se ilmoittaa vain tuon 400 € ? ...tai Google ei ainakaan löydä!

Tuoha ois HIAAAANO joululahja ja sää Juke itessään todellinen "Laupias Samarialainen"  hali_peukku
"Kaikki näkyvä, on vain ajallista"
"Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi"
http://www.youtube.com/user/mchuurre/videos?view=0

Poissa juke

  • HP
  • *
  • Viestejä: 250
  • BMW R1200GSA (LC)
Vs: Slalomia -marathoneilla Andorrassa....
« Vastaus #29 : 26.12.13 - klo:11:40 »
mistä tuommoset summat ja tekstit löysit?

Pohjantäden kotisivuilla on vakuutusehdot ajoneuvoille, kaksi eri versioita 1.7.2012 alkaen ja 1.7.2013 alkaen. Molemmissa tämä kohta samalla tavalla. Alla linkki 2013 versioon:

http://www.pohjantahti.fi/wp-content/uploads/2013/05/Pohjantahtiturva_ajoneuvoille_ehdot_01_07_2013_painoon.pdf

 

Uusimmat viestit

Äänimerkki ei toimi kirjoitti Bemujammu
30.04.24 - klo:18:27

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään 2024 koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
29.04.24 - klo:15:18

Mp-näyttely -24 kirjoitti Jussipolo
19.04.24 - klo:10:30

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Powered by EzPortal