Saksalainen kun on kaikinpuolin taitava, on onnuistunut yhdistämään takaisinkutsut ja aktioonit, sikäläinen termi on Rückrufaktion elikkä takaisinkutsukampanja. Saksalaisilla BMW-autofoorumeilla on muuten aika paljon juttua siitä, että bemarilla ei moisia kampanjoita tunneta juuri ollenkaan. Syynä on joko 1) huippulaatu (niinkuin me haluamme uskoa) tai 2) raudanluja periaate olla myöntämättä mitään, vaikka nauloja työnnettäisiin kynsien alle. Aika monet näyttävät olevan sitä mieltä, että kakkostakin esiintyy. No, eipä tarvitse firman pääomistajien eli Quant-suvun edustajien käydä katumusharjoituksissa USA:n edustajainhuoneen tai minkään muunkaan edessä, vert. hra Toyoda.
Tämä softapäivitys-aktion osoittaa, että ihan pikkuisen voivat sentään antaa periksi.