Kruisailualueille voi tosiaan laittaa aika ohuet seokset ja sen huomaa matka-ajossa vähäisenä tankkaustarpeena. Ei ole mitään järkeä laittaa pienille kierroksille ja kaasuasennoille rikasta seosta.
Itsellä on PCV+Autotune, mutta tuossa säästöalueella tuli kyllä ongelmia, eli jotkin kohdat menivät toistuvasti ja havaittavasti liian laihoiksi jostain syystä, kenties ilmansyöttö pakosarjaan nolla-/pikkukaasuilla pitäisi tukkia. Kahta karttaa en ole käyttänyt nappiohjattuna, vaan valitsen kytkimellä autotunen päälle/pois. Jos näin tekee, niin on hyvä olla pohjakarttana vaikkapa penkissä säädetty versio. Autotune päällä siihen tehdään ajossa 'trimmauksia' (rinnakkaiskarttaan) ja kytkintä kääntämällä trimmaukset ja autotune putoaa pois päältä, eli palataan penkissä säädettyyn peruskarttaan.
Saatan kyllä vaihtaa kartan jos otan killerin ulos, vaikkakin useimmiten juuri se kartta on sisällä myös killerin kanssa, ei niissä niin paljoa ole eroa normialueella. Voimassa kyllä on, ilman killeriä on selkeästi virkeämpi.
Ja jos on PCV, niin miksei laittaisi myös shifteriä, ellei jo ole.