Mulla on PC V ja Autotune. Kyllä tuo vaikuttaa selkeästi. Ennen ei alkanut vetää konetiellä kunnolla kutosella alle jostain 150:stä, vaan piti heittää pienempää, mutta nyt kiihtyy ihan hyvin. Tosin kilometrien kertyessä vetää muutenkin koko ajan paremmin. Mulla tulee 30tkm ihan justiin. Anturia ole vaihtanut putkesta toiseen aina välillä, niin saa kummallekin pytylle oman kartan. Ohjelmassa voi copy/paste taulukoita siten, että ottaa toisen pytyn kartan vanhasta talletetusta ja toisen pytyn autotunen säädön jälkeen. Trimmitaulukko kannattaa ajaa varmaan 1000km ennen hyväksymistä, niin ei muokkaa karttaa jonkun hetkellisen tilanteen mukaan. Jossain vaiheessa täytyisi hitsauttaa o2-sensorille oma kiinnike yhdysputkeen tai ostaa toinen autotune, niin on molemmissa oma, vaikka kai se yhdenkin pytyn perusteella säätää tilanteen mukaan. Ajossa siis säätää molempia pyttyjä, mutta mittaa vaan toisesta. PC:ssä on myös "kiihdytyspumppu", mikä lisää syöttöä nopeassa kaasun avauksessa. Sen säätäminen on vielä hakusessa. Nyt mulla on ylimääräinen läppäri, minkä jätän talliin jahka pääsen Espanjaan, niin voi vaikka joka lenkin jälkeen räpeltää.
Olen kanssa ajatellut sorkkia sen katin pazkax tai teettää t-haaran sen tilalle. Pakoputken läppäservoservo kannattaa ottaa pois. Tulee kanssa selkeästi paukkua, kun tuo ei ole tulppaamassa.
Isompi imutorvi olisi kanssa hyvä. Mulla on Megamotossa. Tähän Sporttiin saa hiilikuituista, mutta se maksaa ihan kohtuuttomasti. Sen sijaan tein imutorven sisäpuolelle pitkän aukon, josta se hörii ilmaa. Aukko alkaa isona aika läheltä ilmanputsaria ja pienenee kiinni ennen tukitappia. Ei tuossa mitään ram-efektiä ainakaan enää tule, mutta harvoin sitä neljääsataa pääsee ajamaan. Alkuperäisen imutorven suu on muutenkin niin kuristettu. Toi hiilikuituinen on alpha technik:llä 759€. Aivan sikahinta yhdestä putkesta:
http://www.alphatechniksql.alphaplanweb.de/index.cfm?Bereich=f_Artikelansicht&ArtikelID=23326&SternpaketeID=0