Ei se huipputeho vaan miten sinne pääsee..
Fast Bikesin pojat sanoi että Kawa lähti mutkista paremmin kuin buimuri.
- Sinänsä mielenkiintoinen pointti että aika harva voi laittaa tuppia nurin mutkasta lähtiessä.
(no joo muijan kawalla kyllä laitoin mutta siinä oli huipputeho 33hp
)
Näin ollen bemarin ruudikkaampi keskialue pitäisi olla parempi ellei:
- Kwaakussa ole oikeasti ihan perkuleen hyvää runkoa / jousitusta.
- Sutimisen esto ole valovuoden edellä bemaria. (bemun sutimisen/keulimisen esto otti aika lujaa kiinni radalla kokeillessa)
Tähän aikaan vuosi sitten bemarille ei ollut minkäänlaista haastajaa.
Nyt Kawa on epäilemättä lähellä. Uusi APRC tarvisi saada listalle kanssa.
Koeajoin perus factoryn ja paukkua on karmean tasaisesti. (viitaten tuohon aloituslauseeseen)
Radalla tarvis päästä samana päivänä kokeilemaan kaikkia.
Jos kyseessä maantiehuristelu / matka-ajo niin ollaan taas ihan eri genressä ja samalla eri osa-alueiden arvostuskin muuttuu täysin.
Bike vai Fast Bikes veikkaili 2012 vuodelle jo päivitettyä Bemua jossa sivistyneemmät ja säädettävät luistonestot.
Käsittääkseni Bemarimiesten ajokouluttaja Vehniäinen on perehtynyt enempi kuinka S1000RR luistonesto toimiii ja kuinka sitä voi säätää.. eikö kukaan kysynyt vai eikö sutinut?