Voi kele! Minkä jarZXa laitoit. "Kiertokangen pultit vaarassa irrota ja voi johtaa moottoririkkoon...".
Mä tiedän nämä kokemuksesta. Käynnistelen tässä 4 (NELJÄTTÄ!) s1000rr:n sisäänajoa. Ekan 2010 vm kone laukes kesällä 2010 8 - 9 tkm kohdalla Germaniassa. Neljän auton ohitus, kolme pykälää pienempää, loppunopeus siinä 150 kmh. Onneksi vedin ohituksen vauhdilla kun viimeisen auton kohdalla nykäs... Onneksi painoin kytkimen pohjaan. Yritin kytkin pohjassa vauhdissa käynnistellä. Kerran Kloks, uusi yritys kloks, sitten mä luovutin ja laskettelin alamäen alas.
Ne neljä germaaniautoilijaa ajoivat tietysti ohi ja pudistelivat ilmeisesti päitään tyhmälle mp-kuskille.
Yritin paikaltani starttailla ja taas sama kloks. Kone totaalijumissa. ADAC:i liikeen omistaja kertoi, että en ole ainoa tieltä korjattu s1000rr omistaja. Korjaukseen BMW-liikeeseen.
Kolmen viikon päästä kävin hakemassa tuolta:
http://www.motorrad-holzleitner.de/index.php?article_id=27Oli pätevän oloinen korjaaja. Kertoi, että tn. vasemman sylinterin kiertokanki oli mennyt poikki. Ja siitä sitten kone oli mennyt tuhannen pskaks muutoinkin. Kiertokankivikaa siis v. 2010. Koneenvaihto ja sillä uudella koneella ajoin sitten n. 25.000km. Ne molemmat koneet olivat jotenkin "kiliseviä".
Sen jälkeen mulla oli vm. 2011 malli ja se toimi hyvin ja kävi kauniimmin kuin edelliset. Sitten mä ajoin sen pskaks kun törmäsin ajokoiraan. Mitään ei ehtinyt tekemään. Onneksi vauhtia ei ollut paljon niin mies säästyi.
Nyt tuntuis, että tämä 2012 malli kävisi ihan yhtä rivosti kuin 2010 kili-kali-koneet. Ja älkää tulko selittämään, että eroja ei kuule. Mä oon siviilissä HIFISTI!