Messuiila kun katselin noita räärääbuimureita, huomasin että ainakin yhdessä oli orkkisvanteet. Toiselta taholta kuulin, että ei kellossa näy ero, millä ajelee. Sanoi että tuhannesosissa ero näillä radoilla.
Mutta mehän ei näitä härpäkkeitä hankitakkaan kello kaulassa. Ainkakaan jos mitätaan, montako tuntia saa painaa duunissa, että on maksettu hiilaripyörät mopoon grin
Liekö magnesiumtavaraa saatavilla? Kevyet ja ehkä vähän kestävämmät kuin h-kuitu, vaikkakin hintalappu voi olla samanlainen.
Lainaus käyttäjältä: hidas57 - 14.02.11 - klo:10:30Liekö magnesiumtavaraa saatavilla? Kevyet ja ehkä vähän kestävämmät kuin h-kuitu, vaikkakin hintalappu voi olla samanlainen.Magnesium vanteita oli näytillä RR:n Korpiahon osastolla. Kevyen tuntuisia olivat.Minkä hintaiset on hiilikuitu vanteet ?
Lainaus käyttäjältä: atomic - 14.02.11 - klo:17:05Lainaus käyttäjältä: hidas57 - 14.02.11 - klo:10:30Liekö magnesiumtavaraa saatavilla? Kevyet ja ehkä vähän kestävämmät kuin h-kuitu, vaikkakin hintalappu voi olla samanlainen.Magnesium vanteita oli näytillä RR:n Korpiahon osastolla. Kevyen tuntuisia olivat.Minkä hintaiset on hiilikuitu vanteet ?Liekö oli magnesiumia ? Ettei vaan takoalua ?!
Hiilikuituiset on luokaa 4-5 kg/pari kevyemmät. Magnesiumiset tais olla kilon painavammat. Takoalumiiniset pari kiloa kevyemmät, eli orkkiksia sen 2 kiloa kevyemmät.oma arvaus olisi, että sitten kun ollaan sekunnin parin päässä rataennätyksistä, alkaa olla aika hankkia takoaluvanteet, tai ehkä magnesiumiset. Enpä usko, että juuri kukaan ajelee suomen radoilla hiilarivanteilla. Vaan en tiedä. Joka tapauksessa, se kierrosaika tulee alas radalla vietettyjen päivien, ja renkaiden pidon myötä. Ihan sama, mitkä vanteet. Vissinä pidän tätä viimeistä väitettä. Hiilikuitua ei juuri noissa kilvettömissä peleissä ratavarikoilla näy. Liekö osasyy, rahojen harakoille menemisen lisäksi se, että ei halua paljastua" tekstiilikuskiksi". Alumiini ja lasikuitu riittää suomen mestaruuteen, jos kuski on terästä.
Lainaus käyttäjältä: app - 14.02.11 - klo:17:33Hiilikuituiset on luokaa 4-5 kg/pari kevyemmät. Magnesiumiset tais olla kilon painavammat. Takoalumiiniset pari kiloa kevyemmät, eli orkkiksia sen 2 kiloa kevyemmät.oma arvaus olisi, että sitten kun ollaan sekunnin parin päässä rataennätyksistä, alkaa olla aika hankkia takoaluvanteet, tai ehkä magnesiumiset. Enpä usko, että juuri kukaan ajelee suomen radoilla hiilarivanteilla. Vaan en tiedä. Joka tapauksessa, se kierrosaika tulee alas radalla vietettyjen päivien, ja renkaiden pidon myötä. Ihan sama, mitkä vanteet. Vissinä pidän tätä viimeistä väitettä. Hiilikuitua ei juuri noissa kilvettömissä peleissä ratavarikoilla näy. Liekö osasyy, rahojen harakoille menemisen lisäksi se, että ei halua paljastua" tekstiilikuskiksi". Alumiini ja lasikuitu riittää suomen mestaruuteen, jos kuski on terästä.Saako kisasarjoissa edes ajaa hiilikuituvanteilla?Kyllä noita hiilarivanteita silloin tällöin näkee, harvoin puhtaasti aikaa tuomassa, enemmänkin siinä replica-pimppauksessa.Ettei lipsahda off-topiciksi niin vakuutusyhtiöltä tulee vaatia hiilikuituvanteet jos originaalit on rikki.
Lainaus käyttäjältä: atomic - 14.02.11 - klo:17:05Lainaus käyttäjältä: hidas57 - 14.02.11 - klo:10:30Liekö magnesiumtavaraa saatavilla? Kevyet ja ehkä vähän kestävämmät kuin h-kuitu, vaikkakin hintalappu voi olla samanlainen.Magnesium vanteita oli näytillä RR:n Korpiahon osastolla. Kevyen tuntuisia olivat.Minkä hintaiset on hiilikuitu vanteet ?Jos oikeesti ovat magnesiumia niin miksiköhän Erkka olis sellaiset ostanut kun ei niitä saa puimurissa kisaolosuhteissa käyttää , koska eivät ole alkuperäisetkään magnesiumia vaan alumiinia