Kirjoittaja Aihe: Slipari  (Luettu 5604 kertaa)

Poissa mara h

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 224
  • K 1200S MV Agusta F4R
Slipari
« : 06.10.13 - klo:16:49 »
No nyt on Acrapovicin race slipari asennettu savupöntön tilalle,ei tuossa nyt niin mahottomat äänet ole,vaikka ei kattia eikä killeriä olekkaan.Hmmm... pitäskö ottaa lamda pois,vaikka ei siitä miun mielestä mittään haittaakaan ole vaikka tuo on paikallaankin,tyhjäkäynti onkelmiin ei tuolla ollu mittään vaikutusta,kaasuvaijerista tyhjät pois ottamalla saa käymään tyhjäkäyntiä silleen ettei se jokatoisissa valoissa stumppaa,liekö vika TPS:ssä vaiko tuossa viijenkymmenenseittemän numeron hittaan kaupittelemassa tyhjäkäynin säätövermeessä vaiko ei kummassakkaan.Talven aikana laitellaan kytkin äänettömäks,laitetaan comanderi,liekö vaikutusta tyhjäkäyntiin,K&N ilmaputsarit,ja kattoo häntä sitten mitä osia alkaa vaihtamaan.Tämä yksilö on värinättömämpi kuin se mikä miulla oli 2007-2008,siinä tuli just 100-120 vauhissa kaasukahvaan värinä mikä puudutti,kättä sai puistella jatkuvasti,tää ei tunnu värisevän yhtään,nää on näköjään vähän yksilökohtasia,noista entisistä gen1 busa vähän värisi kun taas gen2 ei yhtään. hesse_cool

Poissa Jussipolo

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 909
  • R1250RS Triple Black ja K1200S
Vs: Slipari
« Vastaus #1 : 06.10.13 - klo:21:52 »
Mulla oli Atomicilta ostettu Akran savupönttö päivän paikoillaan, mutta palautin liian kovan melun takia. Vaikka oli pilli sisässä niin aivan mahoton mökä. Luulin että olisi siedettävä saundi, mutta mulle aivan hirveä. Vakiopöntön kanssa pärjään hyvin. Ehkä mä oon juntti tai jotain sellaista, mutta näin minun kohdallani. Onneksi ystävällinen suomen-ruottalainen antoi rahat takaisin ja myi eteenpäin. Näinhän se taisi mennä vai mitä Atomic?
"Ei riemulla rajaa kun är ässällä ajaa"

Poissa spk_1978

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1333
  • K1300R
Vs: Slipari
« Vastaus #2 : 06.10.13 - klo:22:00 »
Tonnikakkosen Akra on selkeesti äänekkäämpi kuin isoveljensä.
K13-sarjaanhan saa ihan BMW:n ja Akran yhteistyössä suunnitellun sliparin jossa harmaat textit tai samanlaisen kelta-punaisilla Akran merkeillä. Kumpaa tuli laitettua?
Mulla oli K12S:ssä Laserin pönttö ja äänekäs sekin oli mutta mukavasti.

Kommanderilla voi toki ohajta läppiä hiukan auki nollakaasullakin jolloin käynti varmaan tasaantuu joskin saattaa olla hiukan korkealla. En tiedä varmaksi. Hidas varmaan osaa sanoo tarkemmin.
There are only three sports:
Bullfighting, motor racing and mountaineering.
All the rest are merely games.
-Ernest Hemingway-

Poissa mara h

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 224
  • K 1200S MV Agusta F4R
Vs: Slipari
« Vastaus #3 : 07.10.13 - klo:06:04 »
Tonnikakkosen Akra on selkeesti äänekkäämpi kuin isoveljensä.
K13-sarjaanhan saa ihan BMW:n ja Akran yhteistyössä suunnitellun sliparin jossa harmaat textit tai samanlaisen kelta-punaisilla Akran merkeillä. Kumpaa tuli laitettua?
Mulla oli K12S:ssä Laserin pönttö ja äänekäs sekin oli mutta mukavasti.

Kommanderilla voi toki ohajta läppiä hiukan auki nollakaasullakin jolloin käynti varmaan tasaantuu joskin saattaa olla hiukan korkealla. En tiedä varmaksi. Hidas varmaan osaa sanoo tarkemmin.
Keltaset tekstit mustalla pohjalla,siis tää ei ole kumpikaan noista pöntöistä,tää ei ole E:hyväksytty,eikä tähän edes saa killeriä,siis race malli,tarkotettu pelkästään radalle,en tiije ajavatko enää Saksassa BMW power cuppia, on kait sinne alunperin tarkotettu niinkun Laserin ilman kattia oleva hotcam mallikin,siis hotcamia saa katilla tai ilman,toinen E,hyväksytty,toinen ei.niin tuohon powercupiin ei saa (saanut) tehä muita muutoksia kun vaihtaa pöntön ja ruisku ohjelman,sillon 2007 kyselin maahantuojalta tätä ruisku ohjelmaa,mutta eivät halunneet viedä asiaa eteenpäin,oliskohan siihen pitäny joku lisenssi hommata,mie vaikka oon vanha ukko en ole ikinä tykänny vakio pönttöjen tirinästä ja suhinasta ja ahistaa ne muutenkin,tässä kun ei ole kun lamda vähän sotkemassa virtauksia,muuten suora torvi,jos sopivalla korkedella takana seisoo,lähtee kyllä hattu päästä,senverran hyvin puhaltaa.Laihallahan se käy tuolle torvelle,elikkäs kaasua löysätessä paukuttaa,mutta eiköhän tuo komentajalla hoitune.Ei tässä enää varmaan montaa ajokertaa olekkaan,kun pitää peruuttaa mopo lopullisesti talliin,purkaa katteet pois ja tutkia mitä se oikein on syönyt hali_peukku

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: Slipari
« Vastaus #4 : 07.10.13 - klo:10:00 »
Komentajaa (PC3) voisin tarjota pyörääsi edukkaasti jos käytetty kelpaa. Johtosarja on kyllä aivan uusi ja lisäksi sellainen, että komentajan voi irroittaa siitä, eli johtosarjan ja mokkulan välissä on liitin. PC irroitettuna johtosarjan liittimeen voi kytkeä halutessaan 'ohituspalikan', jolloin pyörä on kuten vakio.

PC3:lla voi säätää vain ruiskujen ohjausta, ei läppiä. Seokset saa kyllä aika hyvään malliin.

 

Uusimmat viestit

Mp-näyttely -24 kirjoitti Jussipolo
19.04.24 - klo:10:30

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal