BMW Sportbikes Finland

Sporttipyörät => K1200S & K1300S => Modaukset => Aiheen aloitti: mara h - 09.02.14 - klo:16:05

Otsikko: Laittelu
Kirjoitti: mara h - 09.02.14 - klo:16:05
Pikkuhiljaa valmistuu,asennettu uuvet kahvanlämppärit, kykkä entisetkin toimi, mutta tupit oli niin kuluneet etten toimistossani kärsi katella niitä, kytkinkahvan mikrokytkin vaihettu, anto siitä vikakoodin, voimakomentaja paikallaan, ootellaan autotunea ja k&n putsareita, putsarikoteloon vaihettu alkuperäsen mallinen tyhjäkäynti hässäkkä, katteiden sivupalat on maalarilla, Rintamäen Harkkanalta tuli katteisiin uuvet k 1200s teipit, marmoritiskiltä teipit 130€, Harkkanalta 30€, satula on modattavana Riihiluomalla Elimäellä, lupas valmista puolenkuun maissa, jos vielä savun tuplakuplan, pitää vaan jollain savunvärisellä vähän mallata sopiiko se tuon granit grayn kanssa, saattaa olla että joutuu jenkkilästä tilaamaan uuvenmallin putsarikotelon, jos ei tuo tyhjäkäynti asetu, siellä niitä näkyy olevan 90 taalaa, kun täällä 320€, acrapovicci ilman kattia on vaihettu jo syssyllä, suunnilleen tässä mennään tällähetkellä
Otsikko: Vs: Laittelu
Kirjoitti: mi16 - 10.02.14 - klo:13:36
Muistathan kytkeä pikkuvaihteiden kaasun rajoittajan pois, pikku homma kun on noin hyvin purettu :)
Otsikko: Vs: Laittelu
Kirjoitti: Tumppi678 - 10.02.14 - klo:14:28
Muistathan kytkeä pikkuvaihteiden kaasun rajoittajan pois, pikku homma kun on noin hyvin purettu :)

Ja ei muuten haittais jos joku osais laittaa kuvan/ohjeet kuinka se tehdään...  hesse_wink2  Sain kyllä hyvän selityksen mutta enpä usko että pysyy päässä siihen asti että saan ässän säilöstä
Otsikko: Vs: Laittelu
Kirjoitti: mi16 - 10.02.14 - klo:15:19
Muistathan kytkeä pikkuvaihteiden kaasun rajoittajan pois, pikku homma kun on noin hyvin purettu :)

Ja ei muuten haittais jos joku osais laittaa kuvan/ohjeet kuinka se tehdään...  hesse_wink2  Sain kyllä hyvän selityksen mutta enpä usko että pysyy päässä siihen asti että saan ässän säilöstä


Täältähän ne ohjeet löytyy ja itse suosittelen tuohon holkkimodia, niin saa liittimet olla paikoilaan.

http://www.bmwsportbikes.fi/index.php?topic=359.0 (http://www.bmwsportbikes.fi/index.php?topic=359.0)
Otsikko: Vs: Laittelu
Kirjoitti: Tumppi678 - 10.02.14 - klo:16:16
 ^ katotaan nyt mitä teen... ainakin tieto on mitä tehdä...
Otsikko: Vs: Laittelu
Kirjoitti: mara h - 10.02.14 - klo:16:54
Se on ollu poistettuna tähänkin saakka, sitä ei ole holkitettu, vaan poistettu kokonaan, siinä se maata rotkotti lohkon päällä, no mikäs, mahtuuhan se siinä olemaan, nii ja jos meinaa komentajan laittaa, on se purettava tuolleen
Otsikko: Vs: Laittelu
Kirjoitti: mara h - 18.02.14 - klo:19:46
Satula tuli Riihiluomalta, ihan tuo näyttää oivapeliltä, autotuneri tuli myös eilen, kulmaliitin oottelee Lappeenrannassa Sunilla, katteet saa ilmeisesti loppuviikosta maalarilta, siispä viikonlopuksi tiedossa pikku pikku näpräystä hesse_biggrin
Otsikko: Vs: Laittelu
Kirjoitti: mara h - 28.03.14 - klo:12:44
Nyt se olis suht valmiina ladulle
Otsikko: Vs: Laittelu
Kirjoitti: mara h - 28.03.14 - klo:12:49
Nyt se olis suht valmiina ladulle
Ääääh eiku siis....
Otsikko: Vs: Laittelu
Kirjoitti: hidas57 - 28.03.14 - klo:16:25
Hieno peli, siinähän on vaalea runko ja vanteet! Onkos siinä nyt komentaja+autotuuneri? Miten pelaa? Kannattaa välillä katella mitä se autotune tekee trimmikarttoihin. Tuppaa joskus tekemään pikkukierroksille jonkin laihan kohdan, ainakin kun vaihdekartat käytössä. Voi olla ettei yhdellä kartalla sitä tee. Mutta selkeästi ja toistuvasti muita alueita laihemmalle menevään kohtaan vaan käsin jokin parempi arvo (+send map) jos sitä tekee.
Otsikko: Vs: Laittelu
Kirjoitti: mara h - 28.03.14 - klo:16:50
On komentaja ja autotune, sain sen paremmin käymään tyhjäkäyntiä,siellä on -20 500,750,1000,1250 ja -10 1500 kierroksella, AFR heiluu 13 kantturoisssa, muusta en vielä tiedä kun en ole ajanu muuta kun tallista pihalle, mut siun antamasi karttahan siellä on, nyt on vaihettu paikkaa tallissa, linko perälle ja mopo etteen, eipä tuota linkoo tainnu tarvita kun kaks kertaa,ihmettä miusta
Otsikko: Vs: Laittelu
Kirjoitti: 1234 - 28.03.14 - klo:19:25
Moi. Saako TPS sensori aivoista (pin #16) miinusta, vai onko musta ylimääräinen johto miinuksen tuojana.
Otsikko: Vs: Laittelu
Kirjoitti: mara h - 28.03.14 - klo:20:14
On, jos ottaa tyhjäkäynnillä piuhan akusta irti, sammuu pämähtää siihen paikkaan, hmmm,TPSsän antama signaali ei ole tyhjäkäynnillä aivan vakaa, johtuneeko tyhjäkäynnin elämöinti siitä vaiko toisinpäin, kommarilla sain sitä kyllä tasotettua aika paljon. Onko se ohjelmoitu sille uudenmallin tyhjäkäynti säätimelle, nyt siinä on kumminkin se säädin mikä kuuluu tuohon ilmaboxiin, Urpalainsen Rauno (motsikka) sanoi että jos vaihtaa tyhjäkäynnin säätimen, vai mikä sen käikäleen oikea nimi nyt liekkään, täytys sinne laittaa toisen mallin käikäleen ohjelma
Otsikko: Vs: Laittelu
Kirjoitti: 1234 - 28.03.14 - klo:20:34
Moi. Ranu saattaa puhua BMW suulla. Tiedän mopoja joissan on vaihdettu uudempi (kuten Sinulla) jk-hallintalaite ja käytetty BMW testerissä eikä testeri ole pyytänyt uutta ohjelmaa. Mopoilla ajettu yli 10 000km. Vaihdon jälkee ei voi sanoa että j-käynnissä olisi havaittavaa eroa.
Otsikko: Vs: Laittelu
Kirjoitti: mara h - 28.03.14 - klo:21:17
Ei Ranulla ole enää BMWn edustusta, eikä edes merkkihuoltoa, mutta näihin vanhempiin (oliko nyt ennen 2011) mihin hän on ostanut aikanaan oikeudet ohjemistot ja mitä kaikkee diibadaabaa ne vaatiikaan hän pystyy ja saakin tehdä mitä vaan, tarkotan tuolla saamisella sitä että voi olla tehtaan koneen kanssa yhteydessä ja saa ohjelmistot ja päivitykset jos niitä nyt enää sattuu tulemaan. Siihen BMW kolonnin "kuristukseen" loppu se huoltohommakin, puheli että kyllä hän nuo tietokoneet ohjelmistot ja sun muut lisesenssit vielä ymmärtää, mutta se meni yli kun olis pitäny ostaa kolonnilta kaheksantonnin tiikkipöytä,se loppu siihen, säälitteli hiukan sellaisia toimijoita, ketkä ovat kolonnille velkaa, teettäävät mitä hyvänsä ja irti et pääse, että sellanen se Ranun BMWn suulla puhuminen nyt on
Otsikko: Vs: Laittelu
Kirjoitti: 1234 - 29.03.14 - klo:07:00
Moi. Jos oikein tulkitsen pyöräsi kuvaa on rekisteri IU ja numerot varttiavaille 100. Jos tämä on oikein, on Ranu tehnyt tähän mopoon aivojen ensimmäisen päivityksen.
Otsikko: Vs: Laittelu
Kirjoitti: mara h - 29.03.14 - klo:08:31
Kyllähän sie entisen pyöräs tiijet hesse_wink2
Otsikko: Vs: Laittelu
Kirjoitti: hidas57 - 29.03.14 - klo:08:49
On komentaja ja autotune, sain sen paremmin käymään tyhjäkäyntiä,siellä on -20 500,750,1000,1250 ja -10 1500 kierroksella, AFR heiluu 13 kantturoisssa, muusta en vielä tiedä kun en ole ajanu muuta kun tallista pihalle, mut siun antamasi karttahan siellä on, nyt on vaihettu paikkaa tallissa, linko perälle ja mopo etteen, eipä tuota linkoo tainnu tarvita kun kaks kertaa,ihmettä miusta
Hiukan oudolta vaikuttaa, eli seos olisi aika rikkaalla ilman korjausta (0% kaasu) kun se vieläkin on mieluummin tuhti. AFR voisi olla 13.5-14 välillä, ei ainakaan alle 13. Kyllä se TPS-signaali vähän vaihtelee vaikka tyhjäkäynti onkin stabiili, näin minulla.
Otsikko: Vs: Laittelu
Kirjoitti: mara h - 08.04.14 - klo:06:26
Äsken tilasin kehutun GS-911 vikakoodin lukijan, ja ihan kotimaasta, hintaeroa ei ulkomailta tilattuun jää paljon mitään, kun laskee postin alvin ja tullin. Tilasin ihan perusversion, sen saa tarpeen mukaan päivitettyä, muuta eroahan siinä ei ole kun perusversiolla saa tutkittua vain 10 eri pyörää, toki näitä voi sitten tutkia vaikka tuhatkertaa per yksilö, tämän "harrastelia ominaisuuden" saa päivityksellä pois, johan mie kasvan koiranputkee, ennekun kerkeen kymmentä bemaria omistaa
Otsikko: Vs: Laittelu
Kirjoitti: JTK - 08.04.14 - klo:11:06
Äsken tilasin kehutun GS-911 vikakoodin lukijan, ja ihan kotimaasta, hintaeroa ei ulkomailta tilattuun jää paljon mitään, kun laskee postin alvin ja tullin. Tilasin ihan perusversion, sen saa tarpeen mukaan päivitettyä, muuta eroahan siinä ei ole kun perusversiolla saa tutkittua vain 10 eri pyörää, toki näitä voi sitten tutkia vaikka tuhatkertaa per yksilö, tämän "harrastelia ominaisuuden" saa päivityksellä pois, johan mie kasvan koiranputkee, ennekun kerkeen kymmentä bemaria omistaa
Joo, näpäkkä vehje, kaikin puolin suositeltava vekotin. Paitti jos on K16xxx mopo tai vesipääkessu. Kumpaakaan ei nykynen GS-911 ymmärrä. Ja mikä hienointa niin ei tule ymmärtämään jatkossakaan 633 , jos valmistajan sivuilta oon oikein osannu tavata: NAKS JA KLIKS (http://www.hexcode.co.za/products/gs-911/support/faq/will-the-k1600-ever-be-supported)
Otsikko: Vs: Laittelu
Kirjoitti: mara h - 05.05.14 - klo:10:56
Peruin sen kotimaan tilauksen GS911, kun toimitus alkoi venymään, tänään sitten tuli laite kiinasta ja hintaa kertyi kaikkineen 247€, elikkäs yli kuuskympiä halvempi mitä kotimaasta
Otsikko: Vs: Laittelu
Kirjoitti: mara h - 26.09.14 - klo:11:30
Tilasin juuri ECU paketin Varsovasta, sisältää ECUn, avaimeen kumi mihin tulee uusi siru, lukijarenkaan ja lähettimen, tavarat ovat uusia, hinta paketilla 301 dollaria kotiin tuotuna, näkyy olevan ECUja sekä tekee avaimia ja siruja pyörään kun pyörään, eikä näytä olevan hinnankiroissa, ainakaan jos vertaa Suomen hintoihin. Tilauksen tehhtyäni pamahti parin minuutin päästä sähköpostiin viesti, jos tarvitset myös avainta, lähetä virtalukon sarjanumero, no,ootellaan mitä tuleman pitää