No jos hinta on materiaalien mukaan, niin silloinhan asiat on kohdallaan. Miksi tollasessa ratapyörässä pitäisi olla jotain helekutin kallista materiaalia päällä? Ja täytyyhän jälkimarkkinoillekin jättää elintilaa.Hieno laite, mutta ei sovellu lainkaan ak...vaimon kuljetukseen, valitettavasti. On siinä niin kivasti tekniikkapornoa että oikeen, lurps.
Kuvittelen jo tilannetta missä tuo aktiivijousitus pelaa jopa paremmin kuin öölinssin alustat.Samalla kun heität racechronoon Kemoran kartan päälle, näppäilet pyörästä radalle soppelit alustan asetukset päälle ja menoksi.Sama homma Superbikessa, insinjöörit tuunaa läppärillä alustan ratakohtaisesti ja senkus vaan syöttää arvot pyörälle kisaan mennessä, tulevaisuuttako?
Ongelmaksi tuossa voi muodostua se, että kuljettaja ei ole mikään tietokone, johon voisi soveltaa niitä standartisoituja arvoja. Ajotyylit ja niiden mukana alustan säätö poikennee huipputasolla kuljettajien kesken?
Odottelen kyllä saman tekniikan tuloa k13-luokkaan. Saattaa tulla jo ensi vuonna.