Juu, näkyy olevan kohtuu yleinen ongelma ja ainakin moottorinohjausyksikköön ollaan tarjoiltu uudempaa softaa.
Tiiä sitten meniskö esim power commanderilla paremmaksi.
Joku 2500km takana ja nyt viikon sisällä 2 kertaa tapahtunut, näyttää olevan samaa tyyliä jenkkilässä eli vikadatan nollaamisesta / huollon jälkeen mailien kasvaessa tulee tätä ongelmaa.
Viimeisen kerran radalla täydellä kaasulla nyin isompaa shifterillä päälle kun yhtäkkiä tilttas ja tippui välivapaalle.
Ihmeellistä.
Tuli mieleen että tappokytkimissäkin on ollut ongelmia joka saattaa aiheuttaa vastaavan tilanteen eli jos tappokytkimen kontakti hukkuu hetkeksi niin se tekee juuri tämän.
www.mwerks.com:
"The National Highway Transportation Safety Administration has announced a recall of approximately 2019 BMW K1300 S and GT models for a safety issue. According to the report, poor fuel quality can lead to buildup in the throttle bodies, leading to a potential stall situation.
The issue affects only 2009 and 2010 models. Dealers will begin to remedy the problem starting January."
Sikäli hyvä että koskee vain 2009 ja 2010 malleja, eihän noita muita olekaan :
:
S- ja GT-mallit mainittu sillä jenkkilässä ei R-mallia ole myynnissä lainkaan.