Kirjoittaja Aihe: 2012 mp tavoitteet  (Luettu 900 kertaa)

Carbon

  • Vieras
2012 mp tavoitteet
« : 03.03.12 - klo:14:30 »
              Joskus kuulee että ihmisellä pitää olla tavoitteita elämässä, pitää niinkuin menossa ja motivoituneena ?
Pitääkö ne olla realistisia vaiko ihan lottovoitto-ajatustasoa ? Mulle kävis nuo seuraavat:
- Radoilla sais 10s päähän rataenkoista. Onko niihin sitten tyytyväinen ? Ainakin välietappi. Ei ehkä potentiaalia nopeemmaksi.
- 10s rikki varttimaililla. Olen ollut niin lähellä monta kertaa. Kun kaikki osa-alueet osuu nappiin niin menee....
- 200 mph kerhoon. En ensin ajatellut siihen panostaa mutta pienellä vaivalla ihan saavutettavissa....
- Sm hidasajon voitto. 2 ed vuotta kakkonen, ei siis mahdoton sekään...
- SMOK testit kaikki läpi. Taas sain palautteet viime viikolla 2011 vuodesta. Yhtä lukuunottamatta kaikki muut läpäisty, siis lähellä sekin.
Mulle henk koht tärkein näistä em jutuista.
- Olis ehjä kausi, ei kaatumisia, kortinmenetyksiä ym. Muutaman kerran olen epäonnistunut testeissä esim sateen takia, kerran kytkin hajosi juuri testiaamuna ym.
- Haaveena on lähteä tyttären kanssa mopoajelulle ! Ensin pitää tietty opettaa. Se jännittää melkein enemmän kuin muut pitämäni kurssit ?
- Syksyllä olis kotona talli täysin valmis että sais mopot siten kuin kuuluu.
- JA SITTEN VIELÄ OLLA JOKA RADALLA NOPEAMPI KUIN JAANA !!

                      Saanhan mää nämä, saanhan ? horisko
« Viimeksi muokattu: 03.03.12 - klo:15:03 kirjoittanut Carbon »

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Vs: 2012 mp tavoitteet
« Vastaus #1 : 03.03.12 - klo:14:46 »
Rakas ystäväni, mä niin soisin nämä melkeen kaikki sinulle onnistuvan, olet ne ansainnut.
Mutta tuo 10s pois nykyisistä rataenkoista, ei mitään mahdollisuuksia, täysin epärealistinen koko ajatus.
Ai miksikö, no siksi että sun ajat on nytkin aika kovia, niistä on paha rypistää noin paljoa pois, toinen on tietty se, että teen kaikkeni häiritäkseni yritystäsi tällä saralla, tulen samoille kursseille pällisteleen, pullistelen kovasti sekä takanasi, että edessäsi, asetan jännitystä elämääsi, teen kaikkeni, sillä heikko itsetuntoni ei kestäisi että menet kovempaa.
Muissa yrityksissä toivotan kovasti onnea ja menestystä, radoilla nähdään. knuppel2 hesse_wub :mrgreen:


Carbon

  • Vieras
Vs: 2012 mp tavoitteet
« Vastaus #2 : 03.03.12 - klo:15:02 »
Rakas ystäväni, mä niin soisin nämä melkeen kaikki sinulle onnistuvan, olet ne ansainnut.
Mutta tuo 10s pois nykyisistä rataenkoista, ei mitään mahdollisuuksia, täysin epärealistinen koko ajatus.
Ai miksikö, no siksi että sun ajat on nytkin aika kovia, niistä on paha rypistää noin paljoa pois, toinen on tietty se, että teen kaikkeni häiritäkseni yritystäsi tällä saralla, tulen samoille kursseille pällisteleen, pullistelen kovasti sekä takanasi, että edessäsi, asetan jännitystä elämääsi, teen kaikkeni, sillä heikko itsetuntoni ei kestäisi että menet kovempaa.
Muissa yrityksissä toivotan kovasti onnea ja menestystä, radoilla nähdään. knuppel2 hesse_wub :mrgreen:

Tarkoitin siis radan omasta enkasta. Esim Jurva 1.07 ja Alastaro 1.18. Niihin kun lisätään 10s. Olen niistä nykyään 3-5s päässä.
Minun pitääkin vähän modata tuota akuperäistä viestiä....

Poissa JTK

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 1573
  • R 1200 GS & Tunturi SS
Vs: 2012 mp tavoitteet
« Vastaus #3 : 03.03.12 - klo:15:03 »

              Joskus kuulee että ihmisellä pitää olla tavoitteita elämässä, pitää niinkuin menossa ja motivoituneena ?
Pitääkö ne olla realistisia vaiko ihan lottovoitto-ajatustasoa ? Mulle kävis nuo seuraavat:
....
                      Saanhan mää nämä, saanhan ? horisko
Rakas ystäväni, mä niin soisin nämä melkeen kaikki sinulle onnistuvan, olet ne ansainnut.
Mutta tuo 10s pois nykyisistä rataenkoista, ei mitään mahdollisuuksia, täysin epärealistinen koko ajatus.
Ai miksikö, no siksi että sun ajat on nytkin aika kovia, niistä on paha rypistää noin paljoa pois, toinen on tietty se, että teen kaikkeni häiritäkseni yritystäsi tällä saralla, tulen samoille kursseille pällisteleen, pullistelen kovasti sekä takanasi, että edessäsi, asetan jännitystä elämääsi, teen kaikkeni, sillä heikko itsetuntoni ei kestäisi että menet kovempaa.
Muissa yrityksissä toivotan kovasti onnea ja menestystä, radoilla nähdään. knuppel2 hesse_wub :mrgreen:


hesse_blink
Näähän on nyt niiiiiin hellyttäviä rakkaus27. Ei mitään uhoa, taitaa olla estrogeenitasot angst koholla. Veikkaan silti että keväämmällä estrogeenit putoo ja testikkelisternonit nousee, Taisteluparilla friends
 hesse_biggrin
Quot homines, tot sententiae.

Poissa Geeäsäxähvä

  • HP
  • ****
  • Viestejä: 292
  • K1300S, GSX 750 F
Vs: 2012 mp tavoitteet
« Vastaus #4 : 03.03.12 - klo:21:42 »
Oppia ajamaan. Käydä radalla oppimassa. Siellä huomaa, kuinka surkea kuski on, siis jos on tavan katumotoristi, niin kuin minä.

Pitää lisenssi lompakossa. Ajaa halvempia ilometrejä. Viime vuonna kolme sakkoa, tosin kaksi niistä kotilolla, mutta jackpot tuli mopolla. Mietin, että vakuutusmaksut ja muu ylläpito on tosi kalliit tohon mopoon. Sakoilla höystettynä kustannukset oli viime kaudella astronomiset. Korttia eivät vieneet, vaikka kävin oikein polliisilaitoksella uhkailtavana.

Joskus on silti kiva ajaa oikeesti ihan vähäsen vaan airrev Aika ja paikka pitää valita oikein.
K1300S & 1992 Suzuki GSX 750 F

Poissa app

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 502
  • S1000RR
Vs: 2012 mp tavoitteet
« Vastaus #5 : 03.03.12 - klo:22:12 »
              J
- 200 mph kerhoon. En ensin ajatellut siihen panostaa mutta pienellä vaivalla ihan saavutettavissa....


Ei se niin paljon maksa jos tiputtaa mopoa alaspäin. Välityksen muutoskin ottaa vaan reilun satasen. Kekseliäs saattaa teipilläkin voittaa mutaman yksikön. Kahden sadan mailin/h saavutaminen on realismia vakiomoottorilla, ilman rakenteellisia muutoksia mopoon, uskoisin. Tiukassa kyllä.

 

Uusimmat viestit

Mp-näyttely -24 kirjoitti Jussipolo
19.04.24 - klo:10:30

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal